Quiosque - historia marki i kolekcja dla kobiet
Jeden z salonów Quiosque, marki, która istnieje na rynku od ćwierćwiecza
Quiosque – historia marki
Powstanie marki Quiosque jest owocem współpracy Francuza, Francois Grosa, właściciela fabryki dzianin w Portugalii, z jednym z bydgoskich biznesmenów. Pierwszy salon sprzedaży otwarto właśnie w Bydgoszczy przy ulicy Długiej w 1992 roku, drugi przy Piotrkowskiej w Łodzi. Zainteresowanie odzieżą Quiosque i potencjał naszego rynku zaskoczyły inwestorów. Portugalskie nadwyżki produkcyjne sprzedawały się lepiej niż dobrze. Sieć dystrybucji rozwijała się w oparciu o franczyzę od 2004 roku. Setny sklep Quiosque powstał w 2011 roku, 3 lata później firma uruchomiła sklep internetowy Quiosque. W 2015 roku Quiosque zdobył nagrodę Super Produkt Świata Kobiety. W 2017 roku marka Quiosque obchodziła ćwierćwiecze istnienia – posiada przeszło 150 salonów stacjonarnych, usytuowanych przede wszystkim w galeriach handlowych. Marka Quiosque należy do sieci PBH S.A.
Odzież Quiosque – kolekcja dla kobiet
Projektanci Quiosque od początku tworzą tylko ubrania i dodatki damskie, zgodnie z hasłem ”Jesteśmy różne, jesteśmy piękne”. Rozmiarówka Quiosque jest dosyć szeroka – od 34 do 48, a odzież dopasowana do różnych kobiecych sylwetek, z miękkimi liniami. Poszczególne elementy kolekcji Quiosque uzupełniają się, odzież z różnych linii z kolejnych sezonów można łączyć z dużą swobodą. Ubrania Quiosque charakteryzuje bogata kolorystyka, zachwycają zarówno zgaszone barwy ziemi, jak i te zdecydowanie bardziej nasycone: zielenie, róże, fiolety, kobalty, szafiry. Polityce marki Quiosque przyświecają wygoda i elegancja przy każdej okazji, w pracy, na formalnych spotkaniach, randkach i przy ognisku. Piękny wygląd jest wypadkową klasyki, która jest ponadczasowa oraz najnowocześniejszych elementów kolekcji Quiosque. Odzież marki z powodzeniem noszą panie w każdym wieku, od nastolatek po kobiety dojrzałe.