ModaRatajkowski lansuje jeans na własnych zasadach. W kampanii DL1961 wystąpiła topless

Ratajkowski lansuje jeans na własnych zasadach. W kampanii DL1961 wystąpiła topless

Ratajkowski lansuje jeans na własnych zasadach. W kampanii DL1961 wystąpiła topless
Źródło zdjęć: © ons
Marta Dragan

Emily Ratajkowski doskonale wie, jak sprawić, by zrobiło się o niej głośno. Modelka wychodzi z założenia, że nic tak nie przyciąga uwagi jak jej zgrabne ciało. W nowej kampanii DL1961 zapozowała topless. Koniecznie zobaczcie efekty tej współpracy.

Zobacz też: Magda Frąckowiak o zdjęciach topless: Odezwali się do mnie moi wszyscy eks!

1 / 5

Nowa kolekcja DL1961

Obraz
© ons

Emily Ratajkowski idzie jak burza. Modelka wzbudza ogromne zainteresowanie. Jest w czołówce najchętniej oglądanych gwiazd na Instagramie. Jej konto obserwuje 16,5 mln internautów. Nic więc dziwnego, że amerykańska marka DL1961 postanowiła kolejny raz zaprosić ją do współpracy. Denimowa kolekcja na sezon wiosna-lato 2018 z jej udziałem to istna petarda.

2 / 5

Nagość zakryta

Obraz
© ons

26-latka w nowej kampanii DL1961 wystąpiła topless. Zdjęcia nie są jednak wulgarne. Swoje nagie piersi modelka przysłoniła ręką, co sprawiło, że fotografie zyskały na subtelności i zmysłowości. Nagość zakryta to taka słodka intryga Ratajkowski. Słodka i skuteczna, bo po tej kampanii nawet te z was, które nie lubią jeansów, zapragną je mieć.

3 / 5

Otulona jeansem

Obraz
© ons

Modelka w denimowych stylizacjach stanęła przed obiektywem Boo George'a. W krótkim wywiadzie z marką DL1961 Ratajkowski zdradziła, że dla niej jeansy muszą być przede wszystkim elastyczne. - Noszenie zbyt obcisłych jeansów jest szaleństwem, bo nie daje uczucia komfortu - wyjaśniła. Najchętniej sięga po modele z wysokim stanem. Uwielbia także kanadyjski smoking, czyli zestaw złożony z jeansowego duetu w postaci spodni i kurtki.

4 / 5

Makijaż a'la Audrey Hepburn

Obraz
© ons

Modelka doskonale wie, jak sprzedać ubrania - odpowiednie pozy, zmysłowa mina i wysportowane ciało. Do tego artystyczny nieład na głowie i intrygujący makijaż w stylu Audrey Hepburn - sukces gwarantowany. - Bez względu na to, czy pozuje do internetowego autoportretu, czy pisze esej o patriarchalnych podwójnych standardach, jedno jest pewne: Emily Ratajkowski jest liderką nowej fali feministek. Nieugięta i szczera w przywracaniu kobiecej formy i seksualności, modelka, aktorka i aktywistka współpracuje z nami ponownie w naszej kampanii "No Longer On The DL" - napisała marka DL1961 na swojej stronie internetowej.

5 / 5

Seksapil w jeansowym wydaniu

Obraz
© ons

Gwiazda podkreśliła, że została wychowana w retoryce feministycznej. - W moim domu sprawy kobiet były poruszane na co dzień, więc to temat, który jest dla mnie ważny również i dziś - mówiła. 26-latka pracuje z Planned Parenthood, wspierając ruch #MeToo, ale też dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat feminizmu w mediach społecznościowych. - Bycie uważnym polega na byciu świadomym. Ważne jest, by wychodzić poza własne doświadczenia, kształcić się poprzez studiowanie historii i zawsze analizować to, co się słyszy i czego się uczy - tłumaczyła, zachęcając do zgłębiania wiedzy na temat praw kobiet i sytuacji ekologicznej na świecie.

Źródło artykułu:WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (53)