Rebranding słynnego duetu Paprocki Brzozowski

Źródło zdjęć: © materiały partnera

09.11.2022 13:57

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Po 20 latach od pojawienia się na polskim rynku mody, duet Paprocki Brzozowski postanowił odświeżyć logo. Jak deklarują projektanci, z tą zmianą wiążę się także nowe spojrzenie i podejście do kreowania mody. Pierwsze efekty są już widoczne w nowej kolekcji, której pierwsza część została zaprezentowana wraz z nowym znakiem.

Wraz z nadchodzącym sezonem duet Paprocki Brzozowski postanowił odświeżyć swoje logo, co wiąże się z nowym spojrzeniem na kreowanie mody. Aktualny podpis projektantów jest znacznie bardziej przestrzenny i czytelny, ale przede wszystkim wzbogacony o sygnet, element wizualny, który ma symbolizować nie tylko doskonałą współpracę duetu, ale też ich sposób patrzenia na kobietę jako główną inspirację. Za projekt nowego logo marki odpowiada Michał Łojewski - jeden z najczęściej nagradzanych polskich grafików.

"Z pewnością nasz logotyp wymagał rozświetlenia i unowocześnienia" – powtarzają zgodnie projektanci i dodają – "ale główna motywacja jest związana z pewną zawodową dojrzałością".

Mariusz Brzozowski rzuca nieco więcej światła – "Po latach poszukiwań i eksperymentów, mamy pewność jaką modę chcemy tworzyć. Przede wszystkim z kobietą w centrum naszej uwagi. Chcemy, aby nasze projekty hołdowały seksownej klasyce, a nasze klientki miały przekonanie, że to propozycje ponadczasowe". Marcin Paprocki dodaje – "Obaj jesteśmy dość konserwatywni i pewnie trochę introwertyczni. Kochamy sam proces projektowania, doboru tkanin i dbania o najdrobniejsze szczegóły. Znacznie bardziej niż czerwone dywany. To przede wszystkim chcemy oddać w naszych projektach".

© materiały partnera

Projektanci podkreślają także, że na życie patrzą poprzez momenty. Te szczególne chwile, które nadają sens i głęboko zapadają w pamięć. Są przekonani, że momenty są ważne nie tylko dla nich, ale również dla kobiet, które ubierają. Dlatego właśnie nowy etap w swojej działalności, a także kampanię na nadchodzący sezon określają jako ‘Moments Fashion’. "Momenty to nie tylko wielkie bale i okazje, ale także te mniejsze chwile, które spędzamy w gronie najbliższych. Wierzymy, że te szczególne momenty należy celebrować i podkreślać" – wskazuje Mariusz Brzozowski. "Według nas prawdziwa moda to nie sygnał aspiracji, ale przede wszystkim podkreślenia ugruntowanego gustu" - mówi projektant Marcin Paprocki.

© materiały partnera

Do udziału w sesji zdjęciowej, łączącej komunikację rebrandingową oraz premierę nowej kolekcji, dedykowanej sezonowi jesień-zima 2022/2023, Mariusz i Marcin zaprosili Paulinę Krupińską – swoją przyjaciółkę i wieloletnią muzę, która jest kwintesencją kobiecości według marki Paprocki Brzozowski. Sesja odbyła się we wnętrzach warszawskiego Hotelu Bristol, będącego synonimem elegancji, stylu i klasy, co idealnie wpisało się w estetykę marki. Zjawiskową modelkę w swoim obiektywie uchwycił fotograf Radek Świątkowski, a o włosy i make-up zadbała Gosia Bryła. Najnowsza kampania to manifest kobiecości, esencja nowoczesnego podejścia do eleganckiego minimalizmu.

Źródło artykułu:Materiał Partnera
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także