Rebranding słynnego duetu Paprocki Brzozowski

Po 20 latach od pojawienia się na polskim rynku mody, duet Paprocki Brzozowski postanowił odświeżyć logo. Jak deklarują projektanci, z tą zmianą wiążę się także nowe spojrzenie i podejście do kreowania mody. Pierwsze efekty są już widoczne w nowej kolekcji, której pierwsza część została zaprezentowana wraz z nowym znakiem.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

09.11.2022 13:57

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wraz z nadchodzącym sezonem duet Paprocki Brzozowski postanowił odświeżyć swoje logo, co wiąże się z nowym spojrzeniem na kreowanie mody. Aktualny podpis projektantów jest znacznie bardziej przestrzenny i czytelny, ale przede wszystkim wzbogacony o sygnet, element wizualny, który ma symbolizować nie tylko doskonałą współpracę duetu, ale też ich sposób patrzenia na kobietę jako główną inspirację. Za projekt nowego logo marki odpowiada Michał Łojewski - jeden z najczęściej nagradzanych polskich grafików.

"Z pewnością nasz logotyp wymagał rozświetlenia i unowocześnienia" – powtarzają zgodnie projektanci i dodają – "ale główna motywacja jest związana z pewną zawodową dojrzałością".

Mariusz Brzozowski rzuca nieco więcej światła – "Po latach poszukiwań i eksperymentów, mamy pewność jaką modę chcemy tworzyć. Przede wszystkim z kobietą w centrum naszej uwagi. Chcemy, aby nasze projekty hołdowały seksownej klasyce, a nasze klientki miały przekonanie, że to propozycje ponadczasowe". Marcin Paprocki dodaje – "Obaj jesteśmy dość konserwatywni i pewnie trochę introwertyczni. Kochamy sam proces projektowania, doboru tkanin i dbania o najdrobniejsze szczegóły. Znacznie bardziej niż czerwone dywany. To przede wszystkim chcemy oddać w naszych projektach".

© materiały partnera

Projektanci podkreślają także, że na życie patrzą poprzez momenty. Te szczególne chwile, które nadają sens i głęboko zapadają w pamięć. Są przekonani, że momenty są ważne nie tylko dla nich, ale również dla kobiet, które ubierają. Dlatego właśnie nowy etap w swojej działalności, a także kampanię na nadchodzący sezon określają jako ‘Moments Fashion’. "Momenty to nie tylko wielkie bale i okazje, ale także te mniejsze chwile, które spędzamy w gronie najbliższych. Wierzymy, że te szczególne momenty należy celebrować i podkreślać" – wskazuje Mariusz Brzozowski. "Według nas prawdziwa moda to nie sygnał aspiracji, ale przede wszystkim podkreślenia ugruntowanego gustu" - mówi projektant Marcin Paprocki.

© materiały partnera

Do udziału w sesji zdjęciowej, łączącej komunikację rebrandingową oraz premierę nowej kolekcji, dedykowanej sezonowi jesień-zima 2022/2023, Mariusz i Marcin zaprosili Paulinę Krupińską – swoją przyjaciółkę i wieloletnią muzę, która jest kwintesencją kobiecości według marki Paprocki Brzozowski. Sesja odbyła się we wnętrzach warszawskiego Hotelu Bristol, będącego synonimem elegancji, stylu i klasy, co idealnie wpisało się w estetykę marki. Zjawiskową modelkę w swoim obiektywie uchwycił fotograf Radek Świątkowski, a o włosy i make-up zadbała Gosia Bryła. Najnowsza kampania to manifest kobiecości, esencja nowoczesnego podejścia do eleganckiego minimalizmu.

Źródło artykułu:Materiał Partnera