Blisko ludziSalon kosmetyczny obniża na stałe ceny swoich usług. W ten sposób sprzeciwia się Polskiemu Ładowi i podwyżkom cen

Salon kosmetyczny obniża na stałe ceny swoich usług. W ten sposób sprzeciwia się Polskiemu Ładowi i podwyżkom cen

Salon kosmetyczny wychodzi naprzeciw podwyżkom cen
Salon kosmetyczny wychodzi naprzeciw podwyżkom cen
Źródło zdjęć: © Pexels
11.01.2022 17:26

Podwyżki cen z dnia na dzień coraz bardziej dają w kość Polakom. W tak trudnym okresie kobiety rezygnują przede wszystkim z usług fryzjerów, kosmetyczek czy manicurzystek. Dlatego pewien salon kosmetyczny wyszedł naprzeciw ich potrzebom i obniżył na stałe ceny swoich usług. Robi to dla klientek "zmęczonych Nowym Ładem".

Ceny towarów, a co za tym idzie wszelkich usług, rosną od zeszłego roku w zastraszającym tempie. Wprowadzony w Polsce Polski Ład (nazywany też Nowym Ładem) PiS-u sprawił również, że wiele osób otrzymało ostatnio pensje pomniejszone o znaczne kwoty. To wszystko sprawia, że w naszym kraju żyje się coraz trudniej i bez wątpienia trzeba zaciskać przysłowiowego pasa.

Salon kosmetyczny reaguje na podwyżki cen i robi coś odwrotnego

Mówi się, że kobiety zaczynają oszczędzanie od siebie. W pierwszej kolejności rezygnują częstych wizyt u fryzjera, perfekcyjnie zrobionych paznokci czy zabiegów u kosmetyczki. Usługodawcy wiedzą o tym doskonale, dlatego starają się ze wszystkich sił, by nie stracić w ten sposób klientek. 

Pewien warszawski salon kosmetyczny zdecydował się na drastyczny krok i obniżył na stałe ceny swoich usług. Na Instagramowym profilu firmy można wyczytać, że swoją ofertę kieruje do wszystkich kobiet "zmęczonych Nowym Ładem i wszechobecnymi podwyżkami cen". 

W sprzeciwie do Nowego Ładu

"Zmęczona serią podwyżek i "Nowym Ładem"? W Artlook zawsze staramy się płynąć pod prąd, a nie z nim, dlatego w odpowiedzi na szalejące od stycznia podwyżki wszystkiego, my proponujemy zniżkę naszym kochanym klientkom.️ Każda nowa aplikacja rzęs wykonana innowacyjnym systemem EASY LASHING kosztuje u nas 150 zł, czyli nawet 130 zł mniej, jeśli na przykład życzysz sobie mega volume" – czytamy w poście. 

Tego typu działanie to idealny przykład real time marketingu, czyli promowania swojej marki w odbiciu od bieżących wydarzeń. Nie jest to jednak tylko chwytliwa reklama, ale po prostu bardzo atrakcyjna oferta, na którą wiele kobiet z pewnością się skusi. 

Zapraszamy na grupę FB - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (17)
Zobacz także