Sara James ambasadorką kampanii puma – "Nie czekaj aż dorośniesz."

Najnowsza kampania z polską piosenkarką Sarą James w roli głównej, to kreatywna i zachęcająca do twórczości inwencja marki PUMA, promująca kolekcję butów PUMA Mayze. W ramach kampanii ambasadorka wystąpiła w spocie o dwóch alternatywnych światach, w których realizuje swoje marzenia.

Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Innowacyjność wideo polega na zestawieniu ze sobą różnych światów – realnego, w którym żyje prawdziwa Sara, z wirtualnym, gdzie bohaterką jest wirtualna Sara. Dzięki temu zabiegowi, w którym szeroko rozwinięta technologia, łączy się z klasycznym rzemiosłem kinematografii, widz obserwuje przenikające się, równoległe światy. Znana w całej Polsce wokalistka i światowej sławy, wirtualna astronautka, koegzystują ze sobą w dwóch rzeczywistościach. Łączy je pasja, dążenie do celu i realizacja marzeń.

© Materiały prasowe PUMA

"Nie czekaj aż dorośniesz." – jest hasłem kampanii i odpowiedzią Sary na zadane pytanie o najlepszą radę, jaką otrzymała w życiu. PUMA używając przykładu młodej wokalistki, przypomina, że wiek nie ma znaczenia w osiąganiu wielkich rzeczy. Zachęca do tego by nie odkładać realizacji swoich marzeń na później. Tak jak 14-latka, która dotarła do finału programu America’s Got Talent i nagrywa obecnie swoją pierwszą solową płytę.

Bohaterki spotu noszą na sobie najnowsze kolekcje PUMA, m.in. kultowy dres T7 czy granatowy set DARE TO. Wszystkie sylwetki są idealnym dopełnieniem głównego bohatera - butów PUMA Mayze. Najnowsza odsłona to model w klasycznym białym kolorze ale z trzema różnymi wariantami detailingu.

© Materiały prasowe PUMA

"PUMA Mayze to buty stworzone dla tych, którzy nie boją się wychodzić poza schematy. Nasza ambasadorka Sara James, jako miłośniczka streetwear’owych trendów, ceni sobie ten model za jego wyrazistość i charakter. Wygoda i styl ale również wysoka podeszwa w modelu Mayze dają możliwość łączenia ich zarówno ze sportowymi jak i eleganckimi sylwetkami." – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE PUMA

Za koncept i realizację spotu odpowiada agencja high&

Materiał prasowy marki PUMA
Źródło artykułu: Materiał Partnera
Wybrane dla Ciebie
Nie jeden, a trzy paski. Maffashion cała na czarno pozowała na evencie
Nie jeden, a trzy paski. Maffashion cała na czarno pozowała na evencie
Na Telekamerach do zdjęć pozowała z mężem. Suknia Kryńskiej olśniewa
Na Telekamerach do zdjęć pozowała z mężem. Suknia Kryńskiej olśniewa
Zagrał we "Władcy Pierścieni". Tak dziś wygląda 67-letni aktor
Zagrał we "Władcy Pierścieni". Tak dziś wygląda 67-letni aktor
Uciekła z Krymu, dziś zmienia Warszawę. "To miasto mnie ukształtowało"
Uciekła z Krymu, dziś zmienia Warszawę. "To miasto mnie ukształtowało"
Zrujnowany dom w lesie. Mayra tchnęła w niego nowe życie
Zrujnowany dom w lesie. Mayra tchnęła w niego nowe życie
Apartament tylko dla dorosłych w Bydgoszczy. Właściciel ujawnia, co jest w środku
Apartament tylko dla dorosłych w Bydgoszczy. Właściciel ujawnia, co jest w środku
Gdzie wyrzucić zużytą folię? Często popełniamy błąd
Gdzie wyrzucić zużytą folię? Często popełniamy błąd
60-letnia aktorka pozuje w bikini. Tak Elizabeth Hurley dba o sylwetkę
60-letnia aktorka pozuje w bikini. Tak Elizabeth Hurley dba o sylwetkę
Zaszalała z kolorami. Od Wojciechowskiej aż trudno oderwać wzrok
Zaszalała z kolorami. Od Wojciechowskiej aż trudno oderwać wzrok
W latach 80. i 90. imię to było hitem. Nosi je ponad 400 tys. Polek
W latach 80. i 90. imię to było hitem. Nosi je ponad 400 tys. Polek
Burza po odcinku "Rolnika". Rolniczka jasno o stanie krów
Burza po odcinku "Rolnika". Rolniczka jasno o stanie krów
Kot gryzie podczas głaskania? To jasny sygnał
Kot gryzie podczas głaskania? To jasny sygnał