Śliwka Nałęczowska nagradza. Konkurs dla pasjonatów designu rozstrzygnięty
Poznaliśmy zwycięzców konkursu "Design by Śliwka Nałęczowska". Wybór jury nie był łatwy, bo spłynęło aż 661 prac konkursowych. Spośród nich wyłoniono ostatecznie 10 laureatów, którzy odebrali nagrody podczas uroczystej gali w Studio Skandal.
20.06.2018 | aktual.: 21.06.2018 10:06
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Wyzwanie dla projektantów
Od 1 marca do 30 kwietnia designerzy z całej Polski mogli wysyłać swoje prace na konkurs organizowany przez znaną polską markę pralin. Zadaniem biorących udział w zmaganiach było zaprojektowanie spójnych graficznie projektów nadruku na kubek, płócienną torbę i apaszkę, inspirowanych projektem opakowania Śliwki Nałęczowskiej 350 g. Jak się okazało, wyzwanie podjęło blisko tysiąc osób, z czego 661 prac spełniło wymagania formalne.
Zakwalifikowane prace zostały poddane ocenie jury pod przewodnictwem Lidii Kality, znanej projektantki mody. Jak sama przyznała, była zaskoczona liczbą nadesłanych zgłoszeń:
- Projekty nie tylko spełniały wymogi formalne, ale przede wszystkim zachwycały kreatywną interpretacją tematu, wysokim poziomem artystycznym i warsztatowym.
W skład jury weszły również inne znane ze sceny i ekranu osoby, m.in. Sonia Bohosiewicz, aktorka i piosenkarka, a także dziennikarka i pasjonatka designu, Paulina Sykut-Jeżyna.
Zwycięzcy konkursu
Ostatecznie, po burzliwych obradach, pierwsze miejsce przyznano pracy Katarzyny B., która tym samym zdobyła nagrodę wysokości 10 tys. złotych i zestaw pralin. Nagrody finansowe odebrali również laureaci drugiego (7 tys. zł) oraz trzeciego miejsca (5 tys.). Autorzy pozostałych prac, które znalazły się w pierwszej dziesiątce konkursu, otrzymali zapasy Śliwki Nałęczowskiej. Pełna lista laureatów została opublikowana na stronie: http://designbysliwkanaleczowska.pl/
Wręczeniu nagród, które odbyło się 14 czerwca w Studio Skandal towarzyszyła prezentacja wyróżnionych prac. Patronami medialnymi konkursu były: WP.pl, Polki.pl oraz Poradnik Domowy.
Artykuł powstał przy współpracy z Grupą Colian.