Światowej sławy DermDoctor w Warszawie: wyjątkowy event CeraVe
23.02.2023 11:28
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na zaproszenie marki dermokosmetycznej CeraVe po raz pierwszy do Polski przyjechał dr Muneeb Shah, charyzmatyczny dermatolog, influencer, milionom użytkowników TikToka znany jako DermDoctor. Uświetnił wydarzenie poświęcone dermatologicznej pielęgnacji ciała.
17 lutego w Warszawie odbył się wyjątkowy event, który przyciągnął uwagę nie tylko użytkowników social mediów. Przestronne wnętrza na Mysiej 3 wypełnił tłum znamienitych gości: influencerów, skinfluencerów i polskich lekarzy dermatologów. Wśród nich pojawił się dr Shah, lekarz dermatolog i światowej sławy influencer, popularyzator wiedzy na temat pielęgnacji skóry.
Misja: edukowanie
Motywem przewodnim eventu było hasło #MosturiseLikeADerm - Dermatologiczna Pielęgnacja Dla Każdego, zgodne z misją CeraVe szerzenia edukacji o tym aby dbanie o skórę całego ciała było oczywiste i stało się codzienną, przystępną rutyną. Pielęgnacja twarzy jest dziś bowiem powszechna, a o całym ciele zdarza nam się zapominać, jak zauważali goście eventu. Wiedza o pielęgnacji została przekazana w formie specjalnego wystąpienia dr Shah. Używanie odpowiednich produktów do nawilżania ciała może być skuteczną prewencją przed powstawaniem, ale też nawrotami objawów chorób skóry, mówił gość honorowy spotkania. Jak rozległą wiedzę ma DermDoctor można było przekonać się podczas przemówienia, w którym dzielił się dermatologicznymi faktami i ciekawostkami na temat nawilżania skóry. Największe zainteresowanie wzbudziły wymienione przez niego dwa gamechangery w dbaniu o zdrową i piękną skórę: unikanie zbyt gorących kąpieli oraz nawilżanie ciała, kiedy skóra jest jeszcze wilgotna. Wiedzę o pielęgnacji uczestnicy eventu zaczerpnęli również z edukacyjnego #SkinChatu z udziałem wyjątkowych gości: prof. dr n. med. Wioletty Barańskiej-Rybak, dermatolożki z Kliniki Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, skinfluencerki Katarzyny Wegner-Malczyk @myskinstoryy oraz influencerki i modelki Sylwii Butor @sylwia_butor. Partnerstwo CeraVe z pasjonatami – influencerami lifestylowymi, skinfluencerkami – wynika z misji upowszechniania wiedzy na temat pielęgnacji.
Bestsellery nawilżające od CeraVe
Nie bez powodu marka CeraVe organizuje event poświęcony nawilżaniu ciała – słynie bowiem z linii produktów nawilżających. Jej bestsellerami są: Nawilżający Balsam w kultowym słoiczku oraz Nawilżająca Emulsja z wygodną pompką. Uczestnicy wyjątkowego eventu mogli wejść w interakcje z produktami w wersjach XXL! W przestrzeni pojawiły się "Skintallacje" czyli gigantyczny Balsam Nawilżający, do którego można było wejść i zanurzyć się w gąbeczkach w kształcie ceramidów, charakterystycznych dla marki CeraVe i jej produktów. Furorę zrobiła też Instagram i TokTok friendly strefa z Nawilżającą Emulsją, w której można było zaimitować "ceramidowy" prysznic w formie kolorowego konfetti.
Trzy kluczowe ceramidy i innowacyjna technologia MVE
Niezwykłość produktów polega na tym, że naprawdę wzmacniają barierę ochronną skóry – nawilżają ją i chronią przed wysuszeniem, stanami zapalnymi, swędzeniem. Zawierają kwas hialuronowy, a ich wyróżniającymi składnikiemi, znajdującymi się każdym produkcie marki, są 3 kluczowe ceramidy, identyczne do tych występujących w ludzkiej skórze. Ceramidy nazywane są częścią "cementu międzykomórkowego", ponieważ scalają komórki niczym cegły w murze. I to nie wszystko. W formule wykorzystana została technologia MVE (na rynku kosmetycznymi stosowana wyłącznie przez CeraVe). MVE polega na zamknięciu substancji aktywnych w owalnych pęcherzykach i stopniowym ich uwalnianiu, co wydłuża pielęgnacyjne działanie produktu. Dermokosmetyki CeraVe są bezzapachowe, hipoalergiczne, niekomedogenne, odpowiednie do skóry twarzy i ciała. Dla całej rodziny już od 2. miesiąca życia.