Szukasz dobrej hurtowni odzieży? Oni szturmem weszli na rynek!
Hurtownia odzieży i producent odzieży Chiara Poland to jeden z najdynamiczniej rozwijających się brandów sektora odzieżowego w 2020 roku. Co stanowi o jego sile i dlaczego wybór profesjonalnej hurtowni odzieży jest tak ważny dla klientów?
27.08.2020 10:40
Hurtownia odzieży damskiej to nie jest zabawa dla każdego
Prowadzenie dobrej hurtowni odzieży to nie tylko wynik pasji i zaangażowania. Zainteresowanie modą jest w tym wypadku niezbędne, ale zarazem oczywiste. By osiągnąć sukces potrzebna jest też biznesowa smykałka i umiejętności menadżerskie.
Bowiem hurtownia odzieży w obecnych czasach to sprawnie zarządzany organizm, który rzetelnie i w zindywidualizowany sposób podchodzi do potrzeb klientów. Dobrym przykładem takiego brandu jest właśnie Chiara Poland, która w ciągu ostatniego półrocza zwielokrotniła swoją widoczność w Internecie, a także znacząco podniosła rozpoznawalność marki w świecie offline.
Producent odzieży musi znać trendy!
Zespół tworzący markę odzieżową musi żyć trendami rządzącymi w branży. To właśnie bycie na czasie z wszystkich nowinkami sprawia, że produkowana odzież jest „modna”, ubrania przyciągają wzrok i chętnie wybierane są przez indywidualnych klientów. Dobrze gdy, tak jak w Chiarze, firma zajmuje się bezpośrednio produkcją ubrań – zna tajniki krawiectwa, posiada swoją szwalnie itp. Wówczas cały proces dopięty jest od A do Z.
Jakość materiałów priorytetem
W dobie afer metkowych nie ma już miejsca na „lekkie” podejście do tematu jakości materiałów. Być może to jedna z tajemnic rozwoju Chiary – każdy z modeli będących w kolekcji został uszyty w całości w Polsce, a do ich stworzenia posłużyły najlepszej jakości materiały. – W tej kwestii nie uznajemy kompromisów. Jesteśmy z tego niezwykle dumni – deklarują przedstawiciele marki.
Jak wybrać dobrą hurtownię?
To pytanie, które często pada w kontekście hurtowni z odzieżą i ubraniami. Poza powyższymi, warto zwrócić jeszcze na co najmniej kilka aspektów:
• Sprawdzaj rekomendacje - szukając odpowiedniej hurtowni ubrań sugeruj się więc opiniami na jej temat w Internecie. Sprawdź czy klienci pozytywnie oceniają kontakt z daną firmą. Oceniaj też swoje wrażenia z pierwszych rozmów z przedstawicielami hurtowni. Jest prawdopodobne, że profesjonalizm w kontakcie z klientami przekłada się też na poważne podejście do relacji biznesowych.
• Współpraca z butikami i firmami odzieżowymi – sprawdź partnerów biznesowych hurtowni. Dla przykładu Chiara współpracuje tylko z najlepszymi podwykonawcami - farbiarniami, przędzalniami, wzorcowniami. Wszystkie dobrane są tak, by spełniać najwyższe standardy marki oraz klientów.
• Aktualizacja asortymentu – jak najlepiej zbadać czy marka orientuje się w bieżących trendach? Wystarczy sprawdzić czy regularnie aktualizuje swoje kolekcje. Dobra hurtownia odzieży wprowadza nowości regularnie, przynajmniej raz w miesiącu.
• Własna szwalnia – to duży atut każdego producenta odzieży. Jeśli marka ma w swoim portfolio własną szwalnią możesz mieć pewność, że trzyma pieczę nad całym procesem twórczym, a ubrania są dobrej jakości.
Artykuł sponsorowany Chiara Poland