ModaTadashi Shpji w Monaco Fashion Store

Tadashi Shpji w Monaco Fashion Store

Tadashi Shpji w Monaco Fashion Store

Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.

Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.

Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.

Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).

1 / 10

Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010

Obraz
© Materiały prasowe

Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.

Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.

Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).

2 / 10

Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010

Obraz
© Materiały prasowe

Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.

Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.

Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).

3 / 10

Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010

Obraz
© Materiały prasowe

Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.

Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.

Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).

4 / 10

Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010

Obraz
© Materiały prasowe

Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.

Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.

Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).

5 / 10

Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010

Obraz
© Materiały prasowe

Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.

Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.

Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).

6 / 10

Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010

Obraz
© Materiały prasowe

Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.

Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.

Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).

7 / 10

Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010

Obraz
© Materiały prasowe

Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.

Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.

Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).

8 / 10

Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010

Obraz
© Materiały prasowe

Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.

Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.

Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).

9 / 10

Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010

Obraz
© Materiały prasowe

Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.

Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.

Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).

10 / 10

Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010

Obraz
© Materiały prasowe

Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.

Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.

Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).

modaubraniakolekcja

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)