Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.
Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.
Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.
Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).
Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010
Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.
Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.
Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).
Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010
Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.
Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.
Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).
Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010
Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.
Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.
Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).
Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010
Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.
Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.
Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).
Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010
Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.
Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.
Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).
Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010
Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.
Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.
Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).
Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010
Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.
Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.
Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).
Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010
Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.
Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.
Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).
Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010
Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.
Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.
Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).
Tadashi Shpji kolekcja jesień/zima 2009/2010
Japoński projektant ubierający najważniejsze gwiazdy amerykańskiego showbiznesu takie jak Shakira, Beyonce, Ashanti nie zawodzi i tym razem pokazując swoją najnowszą kolekcję jesień-zima 2009/2010.
Inspiracją do najnowszej kolekcji Tadashi Shoji Fall/Winter 2009 pokazanej na Mercedes Benz Fashion Week Fall ’09 są organiczne kształty i kolory czerpane prosto z natury. Tadashi przyznaje, że jednym z najważniejszych kolorów w jego kolekcji jest tzw. Rapture Rose. Kolor ten - jak mówił – zachwyca swoją świeżością, jaskrawością i plastycznością, co doskonale podkreśla wytworność sukni. Tadashi po raz kolejny udowadnia, że elegancja to prostota, a szyk to wygoda. Suknie i sukienki doskonale wydobywać mają kobiece atuty i kształty, co jest sztandarowym przesłaniem również najnowszej kolekcji Tadashiego.
Ambasadorem projektanta w Polsce jest marka Monaco Fashion Store. Najnowsza kolekcja do nabycia tylko w autorskich butikach w Warszawie (CH Blue City) i Wrocławiu (CH Magnolia Park).