Uwaga!

Ta strona zawiera treści przeznaczone
wyłącznie dla osób dorosłych.

SamodbałośćTakiej reklamy bielizny nikt nie widział od lat. Kobiety dziękują polskiej firmie

Takiej reklamy bielizny nikt nie widział od lat. Kobiety dziękują polskiej firmie

Ostatnio w sieci głośno zrobiło się o jednym ze zdjęć reklamowych polskiej firmy szyjącej bieliznę na zamówienie. Wszystko przez… włosy łonowe widoczne pod transparentnymi majtkami z różanym motywem. Pomysł ten przypadł do gustu wielu kobietom, głos zabrali także właściciele firmy.

Reklama polskiej marki zachwyciła internautki
Reklama polskiej marki zachwyciła internautki
Źródło zdjęć: © Instagram
oprac. KPL

"Grubą nicą szyte" jest polską firmą zajmującą się szyciem eleganckiej bielizny na wymiar. W ich ofercie znajdziemy m.in. staniki, majtki (również w kompletach), a także piżamy i stroje kąpielowe.

Reklama inna niż wszystkie

Do reklamowania swoich produktów "Grubą nicią szyte" wykorzystuje media społecznościowe, przede wszystkim Instagram. Ich profil obserwuje w tym momencie prawie 60 tys. użytkowników. Marka od zawsze stawiała na różnorodność i do zdjęć promujących produkty zapraszała modelki w różnych rozmiarach i typach urody. Bieliznę reklamowały kobiety w ciąży, wytuatuowane, czasem bardzo szczupłe, a innym razem plus size. Takie kampanie stały się jednak (na szczęście!) powszechne w ostatnich latach i raczej nie budziły zdziwienia.

Inaczej było w przypadku jednego z najnowszych zdjęć, na którym spod białych, półprzejrzystych majtek w róże było widać włosy łonowe modelki. Fotografię polubiło do tej pory ponad 13 tys. użytkowników, a kobiety nie kryły zachwytu, który chętnie wyrażały w komentarzach.

"Mega szanuję" – napisała edukatorka seksualna Kasia Koczułap. "Cudownie!" –wtórowała jej aktywistka Martyna Kaczmarek czy "Absolutnie uwielbiam to zdjęcie. Bardzo dziękuję za pokazywanie takiej różnorodności na waszym profilu!" - dodała użytkowniczka o nicku naturalambivalence. "Nareszcie foto, które pokazuje coś poza tak nierealną wersją "gładką", która w rzeczywistości jest właściwie niemożliwa do osiągnięcia" – napisała internautka _bebettertoday_. 

"Jesteśmy tutaj dla kobiet"

Głos postanowili zabrać także właściciele marki, którzy w najnowszym poście napisali. "Wracając ostatni raz do tematu zawartości majtek: jesteśmy tutaj dla kobiet, dla nich tworzymy bieliznę i to ona jest przedmiotem oceny. Nie modelki, ani ich decyzje w sprawie depilacji...".

Nie ukrywali także, że zainteresowanie tworzoną przez nich bielizną wzrosło.

Zapraszamy na grupę FB - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!

Źródło artykułu:WP Kobieta
bieliznareklamawłosy łonowe

Wybrane dla Ciebie