Trwa ładowanie...
dsgitft
Trening dla zabieganych. Potrzebujesz tylko skakanki

Trening dla zabieganych. Potrzebujesz tylko skakanki

Nie masz czasu na regularne chodzenie na siłownię? Anna Dziedzic przygotowała trening, który idealnie sprawdzi się w przypadku zabieganych osób. Każde ćwiczenie powtarzaj 30 sekund.

Cześć przygotowałam dla ciebie króRozwiń

Transkrypcja:

Cześć przygotowałam dla ciebie krótkie ale bardzo intensywny trening dla osób zabieganych Każde ćwiczenie wykonujemy 30 sekund skakanki i 40 sekund Ćwiczenie wzmacniające Zaczynamy od skakanki 3 21 Skaczemy luźno napięty brzuch E-wydanie Pop Hop Pamiętaj że nie ma przerw między ćwiczeniami Więc szybko zmienia 321 Odłóż skakance Wypad Dobosz wróć Bok Wróć Pupa do tyłu ściągnięte łopatki świetnie 2 4 Wyry Wróć Trzymaj tempo Wracamy Wracamy 2 3 4 Wróć Bok Wracamy Jeszcze tylko 10 sekund i zabieramy skakankę 4 3 Dwa Zabierz skakankę I 30 sekund wracamy Skaczemy W swoim tempie Wydech Wydech Jeszcze 12 sekund odkładamy skakankę I wypad naprzemiennie w przód 54321 Odłóż skakankę Wypad w przód Top Wracamy Przywróć Hop praca Kolano z przodu Nie wykracza poza linię palców Wydech praca Wydech wróć Ściągnij łopatki Otwórz klatkę Patrz przed siebie Nisko Kolano do podłogi jeszcze Wracam Praca Jeszcze tylko 12 sekund Kilka powtórzeń Wstawaj 4 3 2 1 Zabierz skakankę I 30 sekund Skaczemy Po skakance Zejście do klęku podpartego Tak mocno Trzymaj tempo 2 3 4 5 4 3 2 I luz Przechodzimy do tlenków Podnieść kolano 108 Kolano do Stop Shop Wydech Ściągnij łopatki Rap wróć Top praca Moto moto 2 34 To praca Dawaj dawaj Nisko kolano z wydechem Łączymy Jeszcze trochę I wydech Vectra 10 sekund do końca I przed nami Skakanka i jeszcze trochę 54 3 2 1 Zabierz skakankę I 30 sekund Pop Wydech Wskazany Jaka matura Po skakance Potwór wysoki 43 21 Odłóż skakankę Pupa Góra Kolano między ręce z wydechem Wydech Ściągnij łopatki Barki w fazie końcowej mają znaleźć się na dłoniami Pępek przyklejony do kręgosłupa Eve 2 3 4 Bardzo dobrze jeszcze trochę Dycha do końca i Skakanka 6 4 3 2 Ostatni raz I skakanka Wstajemy wstajemy Skaczemy mocno Jeszcze trochę Wracamy po skakance do klęku naprzemiennie podnosimy Ręka noga w górę Popracujemy trochę nad kręgosłupem żeby go wzmocnić 43 Lilou Przejdź do kręgu Na przemian Wydech Wróć Wyraz wracam Ściągnij łopatki Podnieś rękę Do linii barków Głowa luźno Praca Librus Dywan 3 i 4 Moc Cropp praca Góra i dół Góra Eidos Prosta noga Pięta do sufitu jeszcze trochę 6 4 3 Skakanka Zabierz skakankę IKO Skaczemy Po 30 sekundach siadamy na piętach Popracujemy nad otwarciem klatki która jest przykurczona Piesek Crop top Moto 5432 Usiądź na piętach Otwórz klatkę Włącz skośnie Otwórz WD Otwórz klatkę Wdech Wdech Wydech od Wydech Wydech mocno mocno Z wydechem otwieramy teraz Dywan E4 Hop mocno Otwórz klatkę Wydechem otwiera 8 Syreny 6 5 4F 3 Bywa Hop skakanka Jeszcze tylko jedna Skakanka ćwiczenia na brzuch i kończyny Dawaj mocno mocno mocno Wracamy Po skakance przechodzimy do leżenia na plecach Jeszcze jeszcze jeszcze 4321 Połóż się na plecach barki w górę Naprzemiennie Wstępnie opuszczamy nogi przyciągając jednocześnie mocno kolano Do klatki piersiowej Barki w górze plecy dociśnięcie do maty Patrzysz w sufit broda daleko Pop Pop Hop W tempie Postaraj się prostować nogę Ciągnik 500 do podłogi WP W w Raz dwa 3 Stecówka 800 m do KFC 6 5 4 32 1 Chwilę odpoczynku Przyciągnij kolana I jeszcze Jeśli znajdziesz chwilę czasu To powtórz ten zestaw Dwa razy
dsgitft
dsgitft