Tydzień Kobiet Sukcesu
Trzecia edycja inspirującego projektu studentek SGH skierowana do młodych kobiet, które chcą odkrywać swoje pasje i rozwijać potencjał do sukcesu.
10.03.2009 | aktual.: 11.03.2009 11:18
Trzecia edycja inspirującego projektu studentek SGH skierowana do młodych kobiet, które chcą odkrywać swoje pasje i rozwijać potencjał do sukcesu.
Studencki Tydzień Kobiet Sukcesu
Marzec to wyjątkowy czas, aby rozkwitnąć na wiosnę i odkryć w sobie potencjał i pasję. Zapraszamy na „Tydzień Kobiet Sukcesu” – projekt skierowany do studentek i młodych kobiet, które cenią aktywność i przedsiębiorczość.
Zrzeszenie Studentów Polskich na Szkole Głównej Handlowej organizuje trzecią edycję akcji, która od 2006 roku inspiruje uczestniczki do świadomego rozwoju – zarówno umiejętności interpersonalnych, konsekwentnego dążenia do celu, jak i realizacji siebie poprzez twórczość artystyczną i taniec.
Poprzez serię warsztatów i spotkań z kobietami, które odniosły sukces, ZSP promuje pozytywne wzorce do naśladowania i zachęca do własnej inicjatywy na ścieżce do spełnienia. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kobiet, organizatorki zaplanowały coś dla ducha i dla ciała.
W programie między innymi: spotkanie z przewodniczącą MENSA Polska i bezpłatne testy IQ, warsztaty efektywnego zarządzania czasem, czy wykład nt. sylwetki „kobiety – lidera”. Bizneswoman zapraszamy na szkolenie dress code oraz szkolenie technik NLP i budowania relacji w biznesie.
W trakcie projektu odbędą się spotkania ze stylistką oraz wizażystką, a także zajęcia twórcze – malowanie na jedwabiu i warsztat „Kolor – jego moc i znaczenie w życiu i projektowaniu wnętrz”. Ponadto przewidziano kurs samoobrony oraz tańca: m.in.: tańca karaibskiego i tańca brzucha.
Patronat honorowy nad projektem pełnią dr. Irena Eris oraz Mennica Polska S.A. [W projekt zaangażowani są m.in. Stowarzyszenie Wszechstronnego Rozwoju „Puenta”, Akademia Wolnego Czasu, Instytut Neurolingwistyki, MENSA Polska S.A, Oriflame, Toastmasters Club Polska, Holmes Places Energy Clubs i inne.
Projekt wspierają: Chocolissimo, Cote D'Or, Oriflame, Bielenda, Yves Rocher oraz woda Kinga Pienińska.
Szczegółowy program i informacje o zapisach można znaleźć na stronie projektu: http://www.tks2009.pl. Serdecznie zapraszamy do udziału!