ModaWarsztaty dziennikarskie dla branży mody

Warsztaty dziennikarskie dla branży mody

Warsztaty dziennikarskie to cykl 5 warsztatów prowadzonych przez cenionego eksperta - Pana Michała Tracza, dziennikarza radiowego i telewizyjnego, który relacjonował najważniejsze wydarzenia w kraju i na świecie.

Warsztaty dziennikarskie dla branży mody

15.02.2013 | aktual.: 15.02.2013 15:55

Warsztaty dziennikarskie to cykl 5 warsztatów prowadzonych przez cenionego eksperta - Pana Michała Tracza, dziennikarza radiowego i telewizyjnego, który relacjonował najważniejsze wydarzenia w kraju i na świecie.

Budowanie marki w mediach, sprawdzone tricki w kontaktach z dziennikarzami, tajniki zawodu, kulisy pracy w redakcjach telewizyjnych, skuteczne sposoby na lepszą sprzedaż w firmie odzieżowej, ABC autoprezentacji, warsztaty przed kamerą.

Wszystko o czym muszą wiedzieć:

- pracownicy działów marketingu i PR,
- właściciele firm branży fashion,
- agencje eventowe,
- osoby odpowiadające za sprzedaż w firmie modowej,
- pasjonaci dziennikarstwa, którzy chcą zrobić karierę w mediach.

Uczestnicy nauczą się nie tylko, jak prowadzić skuteczną komunikację z mediami, udzielać wywiadów, występować przed kamerą, ale też jak napisać nośne informacje prasowe i organizować atrakcyjne konferencje prasowe. Dzięki warsztatom każdy uczestnik będzie umiał odpowiedzieć na pytanie, czego oczekują dziennikarze i jak wykorzystać tę wiedzę, by odnieść sukces własny lub reprezentowanej przez siebie marki. Nasz ekspert podpowie też, jak w krótki i zwięzły sposób formułować zdania, by zyskać sympatię swoich słuchaczy.

Warsztaty skierowane są do osób, które zamierzają współpracować z mediami - w tym modowymi i lifestylowymi - do tych, którzy myślą o założeniu własnej firmy odzieżowej. Podczas warsztatów praktyczne porady znajdą również osoby zamierzające rozpocząć pracę w branży odzieżowej bądź już pracujące w ramach fashion, w tym agencjach eventowych. Pan Michał Tracz kieruje swoje warsztaty również do tych, którzy marzą o pracy w mediach i chcą poznać zasady pracy dziennikarzy i tajniki zawodu.

Cały kurs składa się z następujących modułów:

MODUŁ I

- jak występować przed kamerą
- jak budować newsa
- czego oczekuje od nas dziennikarz
- jak zbudowany jest program informacyjny
- najważniejsze zasady w komunikacji z mediami
- jak pisać informacje prasowe

MODUŁ II

- poznaj oczekiwania dziennikarza względem rozmówców
- jasne i zwięzłe formułowanie myśli przed kamerą
- jak nie dać się sprowokować dziennikarzowi
- jak nie zostać zmanipulowanym

MODUŁ III - Organizacja konferencji prasowej
- Social Media w biznesie

MODUŁ IV

- ćwicz rozmowę na żywo przed kamerą
- właściwy dobór słownictwa do odbiorcy
- techniki relaksu i koncentracji przed wejściem na wizję

MODUŁ V

- Jak dobrze wyglądać na wizji. Jakie kolory i strój lubi oko kamery
- Jakie warunki sprzyjają a jakie utrudniają udzielanie wywiadów
- Vademecum rzecznika prasowego i pracownika PR
- Kluczowe zagadnienia prawa prasowego

Warsztaty poprowadzi ekspert, Michał Tracz dziennikarz radiowy i telewizyjny. Autor kilkuset wywiadów. Wieloletni dziennikarz Wiadomości TVP. Obecnie TVN24.

W celu zapisania się na kurs, prosimy o kontakt z pracownikiem Uczelni, panem Łukaszem Grzybowskim.

telefon: + 48 (22) 500 69 69; mail: kursy@vmi.edu.pl

Ilość miejsc ograniczona.
Termin warsztatów:16,17,18,23 i 25 marca 2013
Cena za moduł: 575 zł/ POCZĄTKUJĄCY, 735 zł/ZAAWANSOWANY

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Komentarze (2)