Ważny komunikat dla posiadaczy karty "Moja Biedronka". Mają dwa wyjścia

Popularna sieć sklepów wydała oficjalne oświadczenie dotyczące karty lojalnościowej Moja Biedronka, dostępnej dla wszystkich klientów. Co zrobić, gdy klient zgubi swoją kartę lojalnościową? Firma ma konkretne rady.

Karta "Moja Biedronka"
Karta "Moja Biedronka"
Źródło zdjęć: © Adobe Stock
oprac. PŻm

Karta lojalnościowa Biedronki jest dostępna dla każdego klienta tej sieci sklepów. Można z niej korzystać na dwa sposoby - za pomocą aplikacji mobilnej lub w formie tradycyjnej, plastikowej karty. Co zrobić, gdy klient nieumyślnie zgubi swoją kartę? Sieć sklepów pomyślała i o tym.

Biedronka radzi, co zrobić, gdy zgubimy ich kartę lojalnościową

Zgubiłeś swoją kartę lojalnościową? Musisz wiedzieć, co w takiej sytuacji zrobić. "Biznes Interia" skontaktowało się w tej sprawie z biurem prasowym Biedronki.

Przedstawiciele sieci postanowili zdradzić, jak powinni zachować się ich klienci, gdy nie tylko stracą swoją kartę "Moja Biedronka", ale także, gdy znajdą egzemplarz należący do innej osoby. W tym przypadku osoby te mają aż dwie możliwości.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

"W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z biurem obsługi klienta lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu" - oświadczyli przedstawiciele Biedronki.

Czy można wyrobić duplikat karty "Moja Biedronka"?

Kiedy przypadkowo gdzieś zawieruszymy swoją kartę lojalnościową, firmy zazwyczaj oferują wyrobienie jej duplikatu. Jak jest w przypadku Biedronki?

Z informacji uzyskanych przez "Biznes Interia" wynika, że dyskont nie zdecydował się na ten krok. Klienci, którzy zgubili swoją kartę, po prostu muszą pogodzić się z jej fizyczną stratą.

Jeżeli osoby te chcą nadal korzystać z programu lojalnościowego, mogą natomiast liczyć na wyrobienie zupełnie nowej karty. W tym przypadku imię i nazwisko oraz numer telefonu mogą pozostawać bez zmian, jednak należy podać inny niż poprzednio adres e-mail.

Tworząc zupełnie nową kartę, należy się liczyć ze zbieraniem punktów za zakupy praktycznie od zera, jednak mimo wszystko dalej będzie można korzystać z pozostałych rabatów.

Zapraszamy na grupę na Facebooku - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (4)