ModaWolałabym być naga...

Wolałabym być naga...

Wolałabym być naga...
Źródło zdjęć: © peta.org.uk
08.05.2007 14:10, aktualizacja: 28.05.2010 22:09

... niż nosić futro - deklaruje Joanna Krupa. Polska supermodelka została twarzą najnowszej kampanii reklamowej organizacji PETA, od lat walczącej o poszanowanie praw zwierząt.

... niż nosić futro - deklaruje Joanna Krupa. Polska supermodelka została twarzą najnowszej kampanii reklamowej organizacji PETA, od lat walczącej o poszanowanie praw zwierząt.

PETA znana jest z posługiwania się niestandardowymi metodami- tylko w ten sposób może trafić do szerokiego grona odbiorców. Jedną z nich jest eksponowanie nagości w swoich kampaniach reklamowych. Do współpracy organizacja wielokrotnie zapraszała sławne modelki. Tym razem wybór padł na naszą rodaczkę - Joannę Krupę.

Urodzona w Polsce modelka jest gwiazdą amerykańskich edycji Playboya, Maxima i FHM. Choć w Polsce nie jest tak popularna, mężczyźni w Stanach Zjednoczonych ją uwielbiają.

Modelka pojawia się w reklamach prasowych towarzyszących kampanii zupełnie naga. Jak mówi: "Nie ma nic seksownego w noszeniu czegoś, z czym wiąże się bezsensowny ból i zabijanie". Na oficjalnej stronie organizacji można obejrzeć film, w którym Joanna tłumaczy powody swojego udziału w kampanii. Decyzję podjęła po obejrzeniu filmu o chińskich farmach zwierząt, gdzie futrzaki były przetrzymywane w okrutnych warunkach.

Warto również wspomnieć, że w opublikowanym niedawno na łamach "Playboya" rankingu najseksowniejszych kobiet świata, znalazła się - jako jedyna Polka - właśnie Joanna Krupa.