ModaZ wybiegu do dyskontu. Heidi Klum będzie projektować dla… Lidla

Z wybiegu do dyskontu. Heidi Klum będzie projektować dla… Lidla

Z wybiegu do dyskontu. Heidi Klum będzie projektować dla… Lidla
Źródło zdjęć: © Getty Images
Magdalena Kowalska-Kotwica
06.06.2017 10:37, aktualizacja: 07.06.2017 21:57

Supermodelka, mama, projektantka. Heidi Klum uważana jest za jedną z najpiękniejszych kobiet na świecie. Podbijała wybiegi Paryża, królowała w USA. Teraz skupia się na macierzyństwie, ale wciąż jest obecna w świecie mody. Właśnie zaprojektowała kolekcję dla popularnego dyskontu!

Na modę wysokiej jakości może sobie pozwolić każdy? Tak twierdzą przedstawiciele Lidla. Do współpracy zaprosili Heidi Klum - supermodelkę, która próbowała już swoich sił jako projektantka. Heidi stworzyła kolekcję kostiumów kąpielowych sygnowanych swoim nazwiskiem, zaprojektowała kolekcję ubrań dla dzieci oraz buty dla popularnego producenta sneakersów, firmy New Balance. Jak poradzi sobie z kolekcją dla Lidla?

- Mam nadzieję, że moja nowa kolekcja zaprojektowana specjalnie dla Lidla spodoba się wszystkim klientom. Bardzo się cieszę z tej współpracy, która jest dla mnie wyzwaniem, ale także wspaniałą zabawą. Moda powinna był zabawą i przyjemnością, na którą każdy powinien móc sobie pozwolić - podkreśla Heidi Klum.

Przedstawiciele firmy zapewniają, że ubrania z kolekcji Heidi będą inspirowane jej stylem. Możemy więc chyba liczyć na kolekcję z dużą dawką seksapilu, stonowane kolory i nutkę klasyki. Premiera kolekcji przewidziana jest w drugiej połowie roku.

Współpraca z Heidi Klum rozpoczyna nową, modową kampanię Lidla, której elementem jest "Lidl Fashion Week". To cykl ofert modowych dostępnych we wszystkich sklepach Lidl. "Lidl Fashion Week" będzie odbywać się kilka razy w roku. Podczas tego wydarzenia w placówkach sieci będą dostępne najnowsze modowe kolekcje.

- Heidi Klum jest bez wątpienia wspaniałym źródłem inspiracji. Modelka znakomicie odnajduje się w świecie mody, jest osobą pełną energii i radości, a jednocześnie twardo stąpającą po ziemi. Dzięki temu idealnie pasuje do naszej marki. Bardzo się cieszmy się, że możemy zaprezentować jej kolekcję w ramach "Lidl Fashion Week" - komentuje Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także