Blisko ludzi"Zachowaj odstęp". Wspólna akcja 8-letniego Mikołaja i Złotych Tarasów

"Zachowaj odstęp". Wspólna akcja 8‑letniego Mikołaja i Złotych Tarasów

W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w całym kraju, a także wzrostem zachorowań na COVID-19, Złote Tarasy we współpracy z 8-letnim Mikołajem promują akcję "Zachowaj odstęp".

"Zachowaj odstęp". Wspólna akcja 8-letniego Mikołaja i Złotych Tarasów
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

29.10.2020 | aktual.: 01.03.2022 14:27

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Podkreślić należy, że pomysł wydrukowania i rozdawania prostych naklejek z hasłem „Zachowaj odstęp” powstał spontanicznie z inicjatywy 8-letniego Mikołaja Sawickiego, który w zeszłym tygodniu odwiedzał Złote Tarasy z rodzicami.

Obraz
© Materiały prasowe

- Mój pomysł polega na tym, że chcę wszystkim przykleić czerwone kółko na plecach z napisem "Zachowaj odstęp". Może to być bardzo przydatne, w szczególności na ruchomych schodach lub przy kasach. Jeżeli ktoś zobaczy czerwone kółko, to już nie będzie zbliżał się do osoby stojącej przed nim. Byłem z tatą w sklepie, staliśmy przy kasie i mój tata narzekał, że ludzie stoją zbyt blisko siebie. Wymyśliłem wtedy, że wszyscy powinni mieć na plecach przyklejone "czerwone światło" – mówi Mikołaj.

Wspólna akcja 8-letniego Mikołaja i Złotych Tarasów

Swym pomysłem chłopiec podzielił się z dyrekcją centrum handlowego. Uznano, że pomysł może okazać się wyjątkowo skuteczny. Bardzo szybko podjęto decyzję o wydrukowaniu kilku tysięcy naklejek i uruchomieniu akcji wśród wszystkich osób odwiedzających Złote Tarasy.

Obraz
© Materiały prasowe

- Uznaliśmy, że wydrukowanie i rozdanie naklejek może być prostym rozwiązaniem, które wpłynie na bezpieczeństwo naszych klientów. Mamy nadzieję, że inne centra handlowe też włączą się do akcji "Zachowaj odstęp", która nakłoni klientów do przestrzegania zasad i zachowania ostrożności – dodaje Maciej Sanetra, Dyrektor Centrum Handlowego Złote Tarasy, Asset Services EMEA, Cushman & Wakefield.

Akcja, którą zainicjował mały Mikołaj, ruszyła już w zeszłym tygodniu. Hostessy, zachowujące zasady bezpieczeństwa, rozdały ponad 4 tysiące naklejek, a centrum już zleciło dodruk kolejnych gdyż klienci z entuzjazmem i zrozumieniem przyjęli ten pomysł.

"Zachowaj odstęp" to już kolejna akcja, którą Złote Tarasy prowadzą w ostatnim czasie, w związku z apelami władz o niebagatelizowaniu zagrożenia COVID-19. Przed wrześniowym szczytem zakupowym CH Złote Tarasy rozdało kilka tysięcy darmowych maseczek wszystkim osobom, które przyszły na zakupy do centrum.

Komentarze (0)