None
Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych. Serialowe bizneswoman, doskonale prowadzą interesy, budząc podziw u jednych i zazdrość u drugich. Charakterystyczne szerokie ramiona, krótkie loki, total looki prezentowanych outfitów, w zestawieniu ze złotą oraz brylantową biżuterią, to znak rozpoznawczy ikon stylu małego ekranu i kina klasy B minionych dekad, takich jak: Joan Collins ( Alexis z Dynastii), Stephani Harper z ,,Powrotu do Edenu” czy Melanie Griffith w ,,Pracującej dziewczynie”.
Zuo Corp.
Zuo corp. idzie o krok dalej, ostry wizerunek businesswoman, tamtego okresu traktuje jako metaforę postępującej pauperyzacji luksusu. W dobie kryzysu ludzie coraz bardziej chcą chwili zapomnienia od codziennych problemów. Poczuć namiastkę tego co dla nich nieosiągalne sławy, pieniędzy i amerykańskiego stylu życia, oddanego dekadenckiej konsumpcji.
Zuo Corp.
Zaprezentowana podczas 6 edycji Łódzkiego Fashion Week kolekcja, w głównej mierze na sylwetkach wypracowanych na bazie figury koła, przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.
Zuo Corp.
Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.
Zuo Corp.
Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon S-S 2012, odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.
Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp., na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była, twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.
Wartą 50 000,- PLN biżuterię do sesji użyczyła marka Apart. NOWA KOLEKCJA DOSTĘPNA W SKLEPIE PRZY ul. WILCZEJ 19 / 6 CZYNNE: pon – pt: 11:00 – 20:00, sob.: 12:00 – 17:00