8 tematów, które zrozumieją tylko fani mody
Rozkład jazdy tygodni mody w Paryżu, Londynie, Mediolanie i Nowym Jorku, lista dyrektorów kreatywnych Balenciaga, najgorętsze kolaboracje w branży. O tym zazwyczaj rozmawiają tylko wtajemniczeni w arkana świata mody. Jesteście ciekawi, jakie tematy najczęściej poruszają? Sprawdźcie!
17.09.2015 | aktual.: 17.09.2015 13:50
Rozkład jazdy tygodni mody w Paryżu, Londynie, Mediolanie i Nowym Jorku, lista dyrektorów kreatywnych Balenciaga, najgorętsze kolaboracje w branży. O tym zazwyczaj rozmawiają tylko wtajemniczeni w arkana świata mody. Jesteście ciekawi, jakie tematy najczęściej poruszają? Sprawdźcie!
Jak się wymawia poprawnie nazwy marek i nazwiska projektantów?
To zmora wielu i tylko nieliczni wiedzą, że Ann Demeulemeester, czyta się Ann De-Moo-la-mee-ster, a Moschino to to po prostu Mo-ski-no.
Najgorętsze kolaboracje
Która z wielu modowych kolaboracji jest warta uwagi? To potrafią wyczuć tylko prawdziwi fani, którzy wiedzą, jakie marki robią w branży furorę. Zdradzamy, że w tym sezonie warto mieć oko na H&M i Balmain!
Jak wyglądają w tym sezonie rozkłady pokazów podczas tygodni mody?
Cała branża ma już je od dawna w małym palcu, bądź też wydrukowane i przyczepione w widocznym miejscu. Fashion Weeki, czas start!
Nowe butiki w sąsiedztwie
I nie, niekoniecznie Zara czy H&M. Prawdziwy modowy entuzjasta zawsze wie, który projektant i jaka marka akurat otworzyli sklep w sąsiedztwie i czy warto do niego zajrzeć.
Couture i inne
Ready-to-wear, Haute couture, Resort, AW, SS, Pre-fall - różnorodność nazw i rodzajów pokazów nie ma dla nich żadnych tajemnic.
Ulubione marki i ukochani projektanci
Nikt inny nie mógłby spędzić tyle czasu na dyskusji o modowych markach. Oni potrafią rozmawiać na ich temat z pasją. I to godzinami.
Trendy
Zawsze wiedzą co i kiedy będzie modne, a jakie rzeczy są już passé. Trendsetter to ich drugie imię.
Blogerzy
Nowe twarze w sieci NIGDY nie umkną uwadze fanów mody. Doskonale wiedzą, kogo śledzić na Instagramie.
Weronika Płocha
Filolożka fińska, absolwentka londyńskiego Central Saint Martins, dziennikarka i umysł mocno kreatywny, raczej mało ścisły. Moda to jeden z głównych obszarów jej zainteresowań - zarówno naukowo jak i zawodowo. Ma na swoim koncie prowadzenie portali modowych, współpracę z polską projektantką Justyną Chrabelską i projekty lifestyle'owe dla agencji reklamowych oraz dużych marek.