Jesienno - zimowa kampania Bohoboco
Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.
80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.
Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:
- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.