Administratorki fanpage'a "Dziewuchy dziewuchom" w kampanii marki Nenukko
Gwiazdami najnowszej kampanii reklamowej polskiej marki odzieżowej Nenukko zostały przedstawicielki ruchu "Dziewuchy dziewuchom". Do tej pory niewiele z nas wiedziało, kim one są i jak wyglądają. Teraz wszystko staje się jasne. Agata, Barbara, Joanna i Katarzyna właśnie wzięły udział w mrocznej sesji promującej kolekcję "The Next Chapter" na sezon jesień-zima 2017.
Kim one są?
Te cztery pewne siebie, młode kobiety miały przed sobą zupełnie nowe wyzwanie. Tym razem wystąpiły w roli modelek. Każda z nich prezentuje czarne projekty pochodzące z nowej kolekcji polskiej marki, której styl to swoiste połączenie streetwearu i minimalistycznej elegancji.
Polska moda w słusznej sprawie
Blade twarze naszych bohaterek kontrastują z czarnymi stylizacjami i otaczającymi je szarymi murami Pałacu Kultury i Nauki. Na ich twarzach malują się siła i duma. Nenukko w ten sposób postanowiło zabrać głos w sprawie praw kobiet w Polsce.
Nadzieja na lepsze?
Tę sesję każdy może interpretować na swój sposób. Niektórzy twierdzą, że mroczny klimat zdjęć autorstwa Agi Bilskiej odzwierciedla sytuację polskich kobiet walczących o swoje prawa. Warto jednak zauważyć, że na fotografiach gdzieniegdzie widoczne są też promienie słońca. To znak, że przed nami lepsza przyszłość? Mamy taką nadzieję.
zxsddd
Przypomnijmy, że ruch "Dziewuchy dziewuchom" został zawiązany w sprzeciwie wobec zaostrzania przepisów antyaborcyjnych, a jego fanpage zrzesza obecnie ponad 32 tysiące kobiet i mężczyzn. Wśród nich znalazły się m.in. takie sławy jak: Anja Rubik, Natalia Przybysz czy Maja Ostaszewska.