Aneta Pająk w kampanii Topshop Denim wiosna-lato 2016
Kultowa brytyjska sieciówka Topshop zaprosiła do swej kampanii najbardziej obiecujące modelki młodego pokolenia. Wśród nich nie mogło zabraknąć przedstawicielki Polski Anety Pająk. Poznajcie szczegóły!
Słowiańska piękność z impetem wkroczyła do świata mody w 2014 roku i od tego momentu jej kariera nabiera tempa. Aneta Pająk szturmem podbiła wybiegi w trakcie najbardziej prestiżowych tygodni mody - chodziła już w pokazach kolekcji takich marek jak Christian Dior, Giambattista Valli, Armani Privé, Isabel Marant czy Stella McCartney. Pojawiła się także w kampanii Topshop na poprzedni sezon, gdzie znalazła się w gronie najbardziej obiecujących modelek młodego pokolenia. Nie mogło więc zabraknąć jej w kolejnej wiosennej odsłonie marki. Aneta Pająk tym razem pojawiła się w sesji zdjęciowej dżinsowych propozycji od Topshop.
Aneta Pająk w kampanii Topshop Denim
Ambasadorkami dżinsowej kolekcji Topshop na wiosnę-lato 2016 zostały najgorętsze nazwiska z branży mody. Dziewięć wschodzących gwiazd modelingu prezentuje dżinsy w różnych stylach od dopasowanych po luźne fasony z podwyższonym stanem. Każda z nich pokazuje też, z jakimi ubraniami można je zestawiać oraz które z nich najlepiej pasują do danego typu sylwetki. I tak polska modelka prezentuje klasyczne spodnie z prostymi nogawkami, Bella Hadid obcisłe rurki, a Malaika Firth boyfriendy z modnymi przedarciami. Każda z dziewczyn znajdzie w tej kolekcji coś dla siebie!
Aneta Pająk w kampanii Topshop Denim
W obiektywie uznanego fotografa Giampaolo Sgura nowa generacja topmodelek wygląda jak grupa pewnych siebie dziewczyn, z których każda jest inna i ma własny indywidualny styl. Sesja zdjęciowa została zrealizowana jako część szerszej kampanii, w ramach której można uzyskać porady od stylistów, jak dobrać fason spodni do figury czy filmy, jak dany model zachowuje się w ruchu.
Aneta Pająk w kampanii Topshop Denim
Skąd pomysł na ponowne zaangażowanie tej grupy modelek? Jak czytamy na Elle.com: "W wiosenno-letniej kampanii Topshop Denim postawiliśmy jeszcze raz na te stylowe i fajne dziewczyny, ponieważ są one idealnym przykładem na to, jak swój własny styl i osobowość można przełożyć na dżins" - mówi dyrektor kreatywna marki Kate Phelan. "Kampania pokazuje też uniwersalny charakter kolekcji dżinsów Topshop i udowadnia, że każda dziewczyna może znaleźć w niej idealny fason dla siebie" - dodaje.
Aneta Pająk w kampanii Topshop Denim
Aneta Pająk nie bez powodu nazywana jest następczynią Anji Rubik. Trzymamy kciuki za dalsze sukcesy polskiej modelki!