Bartosz Bielenia i inni polscy artyści w genialnej kampanii społecznej. Namawiają do adopcji zwierząt
Cenieni polscy artyści wzięli udział w niezwykłej kampanii społecznej. Wystylizowani na uczestników programu matrymonialnego kierowali swoje anonse do zwierząt.
07.03.2020 16:57
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Klub Samotnych Serc "Pokochaj" to niezwykły klip, będący częścią najnowszej kampanii społecznej Fundacji Głosem Zwierząt. Wideo, w którym możemy zobaczyć Bartosza Bielenię, Agatę Buzek, Justynę Wasilewską, Katarzynę Żak, Jacka Braciaka oraz Sebastiana Stankiewicza, stylizowane jest na program matrymonialny rodem z lat 80.
Klub Samotnych Serc "Pokochaj" - niezwykła kampania społeczna
Artyści występujący w klipie poszukują swoich drugich połówek, kierując do nich swoje anonse. Ubrani w typowe dla lat 80. stylizacje przedstawiają się potencjalnym kandydatom, oferując między innymi drapanie po plecach. Jak się okazuje, nie zwracają się jednak do ludzi a czworonogów. Humorystyczne film z udziałem lubianych artystów ma zachęcić do adopcji zwierząt lub wpłaty 1 procenta podatku na rzecz organizacji.
"Postanowiliśmy w sposób nieoczywisty połączyć motyw samotności współczesnego człowieka z ogromem miłości, które może człowiekowi dać adoptowane zwierzę (...). Zależało nam, aby w tej kampanii pokazać, że zwierzęta też szukają miłości, a adopcja to tak naprawdę decyzja o wyborze przyjaciela, towarzysza na zawsze. O tym jest nasza kampania. O miłości i przyjaźni" – czytamy na stronie fundacji.
Akcja powstała we współpracy z agencją Kreatik.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl