Bartosz Bielenia i inni polscy artyści w genialnej kampanii społecznej. Namawiają do adopcji zwierząt
Cenieni polscy artyści wzięli udział w niezwykłej kampanii społecznej. Wystylizowani na uczestników programu matrymonialnego kierowali swoje anonse do zwierząt.
07.03.2020 16:57
Klub Samotnych Serc "Pokochaj" to niezwykły klip, będący częścią najnowszej kampanii społecznej Fundacji Głosem Zwierząt. Wideo, w którym możemy zobaczyć Bartosza Bielenię, Agatę Buzek, Justynę Wasilewską, Katarzynę Żak, Jacka Braciaka oraz Sebastiana Stankiewicza, stylizowane jest na program matrymonialny rodem z lat 80.
Klub Samotnych Serc "Pokochaj" - niezwykła kampania społeczna
Artyści występujący w klipie poszukują swoich drugich połówek, kierując do nich swoje anonse. Ubrani w typowe dla lat 80. stylizacje przedstawiają się potencjalnym kandydatom, oferując między innymi drapanie po plecach. Jak się okazuje, nie zwracają się jednak do ludzi a czworonogów. Humorystyczne film z udziałem lubianych artystów ma zachęcić do adopcji zwierząt lub wpłaty 1 procenta podatku na rzecz organizacji.
"Postanowiliśmy w sposób nieoczywisty połączyć motyw samotności współczesnego człowieka z ogromem miłości, które może człowiekowi dać adoptowane zwierzę (...). Zależało nam, aby w tej kampanii pokazać, że zwierzęta też szukają miłości, a adopcja to tak naprawdę decyzja o wyborze przyjaciela, towarzysza na zawsze. O tym jest nasza kampania. O miłości i przyjaźni" – czytamy na stronie fundacji.
Akcja powstała we współpracy z agencją Kreatik.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl