Basic Organic
Hibou od momentu powstania udowadnia, że basic ubrania mogą być wyjątkowe. Wraz z nadejściem wiosny, marka rusza z kampanią o jasnym przekazie: prostota, funkcjonalność, wysoka jakość i produkcja w trosce o Planetę są ważniejsze niż trendy. Założeniem kolekcji jest zwrot ku zrównoważonej modzie, która nie generuje sezonowych zachcianek. Zamiast tego, proponuje ubrania, które stanowią bazę na lata.
15.03.2023 13:16
Marka Hibou tworzy ubrania, które są hołdem dla kobiet. Podkreślają naturalne piękno, zapewniają wygodę i pewność siebie. Nie znajdziemy tu przytłaczających fasonów i nieprzyjemnych dla skóry materiałów. Zastosowana w kolekcji bawełna organiczna ma kilka kluczowych zadań - współpracować z ciałem, pozwolić skórze oddychać, absorbować wilgoć i termoregulować. W przeciwieństwie do zwykłej bawełny, nie przeciera się szybko, jest trwała, nie traci sprężystości, zaś proces naturalnego rozciągania zachodzi dużo wolniej.
- Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie bawełny organicznej ze względu na jej doskonałe właściwości oraz fakt, że pozyskiwana jest z upraw ekologicznych i rośnie zgodnie z naturą. Dzisiaj jest to w branży całkowity standard - mówi Katarzyna Kander-Wojnicka, założycielka marki Hibou.
W kolekcji znalazły się topy, longsleeve, sukienka oraz bielizna (w rozmiarach od S do L) utrzymane w bieli oraz czerni. Wystarczy skomponować je z wygodną parą klasycznych jeansów, by być gotowym zarówno na weekendowy wypad z przyjaciółmi, jak i do codziennego spędzania czasu w mieście. Tym razem, na ubraniach nie znajdziemy logotypu marki. Kampania Basic Organic jest kwintesencją minimalizmu. Lekka estetyka, dbałość o detal i rozsądne ceny to recepta na wiosenny sukces Hibou.
Ceny zaczynają się od 59 zł, a kończą na 179 zł.