Beauty is not copy-paste, czyli prawdziwe piękno, które nie jest szablonem

Najnowsza kampania społeczna Smart Aging Clinic, Beauty is not copy-paste, w obiektywie Piotra Stokłosy, z Angeliką Wierzbicką oraz Martą Dyks w roli głównej, portretuje piękno kobiety w przenikających się na wielu płaszczyznach, różnorodnych i nieoczywistych formach, po raz kolejny wskazując na bezcenną wartość jaką jest bycie sobą i podążanie własną drogą bez względu na presję płynącą z otoczenia.

Źródło zdjęć: © materiały partnera | Piotr Stokłosa

16.01.2024 13:15

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kampania zwraca uwagę, że to właśnie autentyczność, a nie powtarzalność czy upodobnianie się do innych, stanowią prawdziwy fundament piękna, bo tego, kim naprawdę jesteśmy nie da się skopiować. Beauty is not copy-paste zachęca, by bezrefleksyjną pogoń za młodością zastąpić celebrowaniem niebanalnej indywidualności, która jest esencją naszego unikatowego DNA.

Niestety odrealniony ideał wypaczył dzisiejsze postrzeganie piękna, wymuszając jedną, błędną definicję, odrzucającą wszystko to, co prawdziwe tylko dlatego, że nie mieści się w powszechnie ustalonych ramach i według której kobiety coraz bardziej ulegają uprzedmiotowieniu, stając się pozbawionym indywidualnych cech muzealnym eksponatem, służącym jedynie do oglądania.

© materiały partnera | Piotr Stokłosa

Współczesna medycyna estetyczna wywiera presję na coraz młodsze pokolenia, a wyniki badań nie pozostawiają złudzeń. Jak wynika z raportu Laboratoires Vivacy Polska, aż 23% kobiet korzystających z zabiegów medycyny estetycznej, to osoby w wieku 18-30 lat, a zabiegi z wykorzystaniem toksyny botulinowej (potocznie – botoks), to aż 92% wszystkich wykonywanych zabiegów.

Kampania Beauty is not copy-paste nie tylko przedstawia dwie, zupełnie różne od siebie kobiety, ale również inne historie i doświadczenia, które je ukształtowały. To portret naturalnego piękna, indywidualnych cech, których nie da się zduplikować czy dopasować do żadnych ogólnie obowiązujących standardów.

© materiały partnera | Piotr Stokłosa

Pozostając uważnymi na siebie i swoje potrzeby, kobiety Smart Aging Clinic mogą prawdziwie wyrażać siebie, podkreślać to, kim są, a dokonując własnych i autonomicznych wyborów, tworzyć swoją wyjątkową opowieść. Nałożone na siebie dwa lustrzane odbicia modelek na fotografiach zachęcają do myślenia o szerszym wymiarze piękna i jego wielu nieoczywistych i niedefiniowalnych odsłonach.

Smart Aging Clinic zrywa z wizją doskonałości i perfekcyjnego piękna, u podstaw którego znajduje się wieczna młodość, udowadniając, że mądre i systematyczne pobudzanie skóry do autoregeneracji tzw. skinworkout w pełni wystarczy by czuć się piękną niezależnie od wieku.

Źródło artykułu:WP Kobieta
kampania społecznapięknonaturalność