Bielizna, kowbojskie kapelusze i piękne góry. Aniołki Victoria’s Secret w nowej kampanii
To prawdopodobnie najbardziej rozchwytywane modelki na świecie. W grafiku najważniejsze są jednak dla nich kampanie dla słynnej bieliźniarskiej marki – Victoria’s Secret. Słynne Aniołki wybrały się ostatnio do Kolorado na kolejną sesję zdjęciową i plan nowego, świątecznego spotu. Góry, jeans, kowbojskie klimaty i dużo bielizny. Dziewczyny dobrze wiedzą, jak podgrzać atmosferę.
Zobacz też: Kaczoruk w TVN24: "Modelka nie jest w stanie przestać się przygotowywać do pokazu"
Aniołki w świątecznym nastroju
Marka Victoria’s Secret cały czas zaskakuje. Co roku firma decyduje się na coraz ciekawsze pomysły. I nigdy nie są banalne. Aniołki biegały już w samej bieliźnie zimą po Paryżu, zwiedziły pewnie większość rajskich plaż na świecie. Tym razem ruszyły pozować w malowniczych okolicach Aspen.
Top kowbojki
Choć oficjalnie na zdjęcia z kampanii trzeba będzie jeszcze poczekać, modelki już teraz zalały Instagram ujęciami zza kulis. Trzeba przyznać, widoki są powalające, ale i dziewczyny wyglądają fenomenalnie. Nie bez powodu to jedne z najlepiej zarabiających modelek w branży.
Nietypowe święta
Dziewczyny pozują w koronkowej bieliźnie, która przełamana jest jeansowymi dodatkami. Są i kowbojskie kapelusze, jeansowe kurtki, ciężkie botki, koszule w kratę, czyli wszystko to, czego nie powstydziłaby się w swojej garderobie mieszkanka takiego rancza. Jak wypadły Aniołki w takich stylizacjach?
Ranczo warte miliony
Jak zdradził Ed Razek, jeden z dyrektorów VS, ranczo, na którym odbywała się sesja, warte jest ponad 80 milionów dolarów. – Nikt nie świętuje tak, jak Aniołki Victoria’s Secret – napisał pod jednym ze zdjęć na Instagramie. I ma rację. Mało która marka zdecydowałaby się na taką kampanię.
Ekipa liczyła ponad 100 osób
Autorem zdjęć świątecznej kampanii jest jak zawsze fotograf Russell James, a za spot telewizyjny dla Victoria's Secret kolejny raz odpowiada reżyser Michael Bay. Modelki stylizowała Elizabeth Sulcer.
Plejada Aniołków
Na planie pojawiły się oczywiście m.in. Jospehine Skriver, Alessandra Ambrosio, Elsa Hosk, Sara Sampaio, Lily Aldridge, Lais Ribeiro, Jasmine Tookes, Taylor Hill, Candice Swanepoel, Romee Strijd, Martha Hunt, a także Stella Maxwell.
Bieliźniarska potęga
Powstanie najsłynniejszej i najbardziej zmysłowej bielizny dla kobiet zawdzięczamy mężczyźnie. Roy Raymond próbując kupić w prezencie biustonosz dla żony odkrył, że z kilku powodów było to niezwykle trudne zadanie. W latach 70. bielizna była tematem tabu, wywołującym wypieki na twarzy kobiet i pobudzającym wyobraźnię mężczyzn. Dziś światowa sprzedaż Victoria Secret sięga ponad 11 mld dol. Majątek jej właściciela Leslie Wexnera szacowany jest na ponad 7,9 mld dol.