ModaConquest V.H.P.: kiedy wracamy, do tego co najlepsze

Conquest V.H.P.: kiedy wracamy, do tego co najlepsze

W oparciu o swoje wieloletnie doświadczenie z mechanizmami kwarcowymi Longines postanowił odświeżyć historię sukcesu z lat 80. XX wieku. Modelem Conquest V.H.P. (Very High Precision) marka powraca do technologii, której była pionierem, a stała się ekspertem. Nowa kolekcja miała swoją premierę w Obserwatorium Neuchâtel, gdzie certyfikowano pierwszy kwarcowy zegar marki o atomowej precyzji. W erze inteligentnych zegarków, wolny od ich niedostatków Conquest V.H.P to duże osiągnięcie kwarcowego zegarmistrzostwa. Zegarki łączą doskonałą precyzję, zaawansowane technologie
i sportowy wygląd, a wszystko to podkreśla charakterystyczna dla Longines elegancja.

Conquest V.H.P.: kiedy wracamy, do tego co najlepsze
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Longines

Historia kwarcowych zegarków Longines jest pełna technicznych innowacji i pamiętnych osiągnięć. W 1954 roku marka opracowała pierwszy kwarcowy zegar, który podczas prób w Obserwatorium Neuchâtel szybko ustanowił serię niepobitych przez lata rekordów precyzji. Mechanizm stanowił bazę dla legendarnego Chronocinégines – pionierskiego instrumentu pomiarowego przeznaczonego do chronometrażu sportowego. Urządzenie generowało serię wydruków przedstawiających przemieszczające się sylwetki sportowców przekraczających linię mety z dokładnością do 1/100 sekundy, co pozwalało sędziom uczciwie wyłonić zwycięzcę zawodów. W 1969 roku technologiczne mistrzostwo Longines pozwoliło stworzyć model Ultra-Quartz – pierwszy na świecie zegarek kwarcowy przeznaczony do masowej produkcji. Kolejnym wielkim krokiem naprzód był kaliber kwarcowy w modelu Conquest V.H.P z 1984 roku, który ustanowił ówczesny rekord precyzji chodu.

Obraz
© Materiały prasowe | Longines

Pamiętając o tych milowych kamieniach marka spod znaku uskrzydlonej klepsydry prezentuje dziś nową odsłonę Conquest V.H.P., wyposażoną w mechanizmy manufaktury ETA stworzone specjalnie dla Longines. Mechanizmy oferują wysoki stopień precyzji dla zegarka o wskazaniach analogowych (± 5 sek./rok) oraz, dzięki zastosowaniu systemu GPD (gear position detection), wyróżniają się możliwością resetowania wskazówek po wstrząsie lub ekspozycji na oddziaływanie pola magnetycznego. To dzięki tym atrakcyjnym rozwiązaniom mechanizm szybko zyskał status wyjątkowego. Należy do nich zaliczyć także bardzo długi cykl życia baterii oraz wieczny kalendarz. Wierne wyrazistemu, sportowemu duchowi całej linii Conquest, te wyjątkowe modele łączą w sobie zaawansowane technologie i dynamiczną estetykę. Na swój sposób, wolne od częstych wad inteligentnych modeli wymagających częstego ładowania baterii oraz podatnych na fale, zegarki Conquest V.H.P. wyznaczają standardy ekstremalnej precyzji.

Obraz
© Materiały prasowe | Longines

Stalowe zegarki są dostępne w wersjach z 3 wskazówkami i kalendarzem (średnice kopert 41 i 43 mm) oraz z chronografem (średnice kopert 42 i 44 mm). Chronograf wskazuje godziny, minuty i sekundy oraz posiada liczniki 30-minutowy na godzinie 3., 12-godzinny na godzinie 9. i centralny 60-sekundowy. Za ustawienia każdego modelu odpowiada inteligentna koronka, a konieczność prewencyjnej wymiany baterii sygnalizuje wskaźnik wyczerpania baterii E.O.L. W kolekcji Conquest V.H.P. znajdziemy tarcze w kolorach niebieskim, srebrzystym, czarnym oraz w wersji z włókien węglowych. Stalową bransoletę tych szczególnych zegarków wyposażono w bezpieczne zapięcie.

Obraz
© Materiały prasowe | Materiały prasowe

Domem marki Longines od 1832 roku jest szwajcarskie miasteczko Saint-Imier. Wysoki poziom zegarmistrzowskiego rzemiosła Longines opiera się na poszanowaniu tradycji, zasad elegancji oraz dążeniu do jak najwyższej wydajności. Longines od pokoleń służy, jako oficjalny chronometrażysta imprez sportowych o randze światowej oraz jest cenionym partnerem międzynarodowych federacji sportowych. Marka jest znana z wyjątkowej elegancji swoich czasomierzy. Longines jest członkiem The Swatch Group S.A., wiodącego producenta zegarków i elementów zegarkowych na świecie. Uskrzydlone klepsydra, to emblemat marki obecnej w ponad 150 krajach na całym świecie.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)