Duet Dolce i Gabbana stworzył kolekcję dla muzułmanek



Włoski duet projektantów- Stefano Gabbana i Domenico Dolce - zaprojektował kolekcję hidżabów, która wychodzi naprzeciw potrzebom muzułmańskich klientek.

Obraz
Źródło zdjęć: © Facebook.com

/ 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

/ 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

/ 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

/ 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

/ 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

/ 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

/ 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

/ 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

/ 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

10 / 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

Wybrane dla Ciebie

Dopisali klauzulę "kokainową". Może dostać od Kidman 17 mln dolarów
Dopisali klauzulę "kokainową". Może dostać od Kidman 17 mln dolarów
Tuje na działkach ROD. Oto co "mówi" regulamin
Tuje na działkach ROD. Oto co "mówi" regulamin
84-letnia matka z młodszym partnerem. Tak bawiła się na weselu córki
84-letnia matka z młodszym partnerem. Tak bawiła się na weselu córki
Miała tylko 13 lat. Jej występ w teledysku rozpętał aferę
Miała tylko 13 lat. Jej występ w teledysku rozpętał aferę
Przyłapała pasażerów. "Prosimy, aby nie robić tego, co na zdjęciu"
Przyłapała pasażerów. "Prosimy, aby nie robić tego, co na zdjęciu"
Wykonaj ten zabieg w październiku. Wiosną trawnik pięknie się zazieleni
Wykonaj ten zabieg w październiku. Wiosną trawnik pięknie się zazieleni
Kończy 61 lat. Tak wygląda dziś "najpiękniejsza kobieta świata"
Kończy 61 lat. Tak wygląda dziś "najpiękniejsza kobieta świata"
Włóż do suszonych grzybów. Ochronisz przed plagą szkodników
Włóż do suszonych grzybów. Ochronisz przed plagą szkodników
Ostatni dzwonek na zabieg. Borówki będziesz zbierać wiadrami
Ostatni dzwonek na zabieg. Borówki będziesz zbierać wiadrami
Wyciśnij do muszli. Po 10 minutach będzie lśnić jak nowa
Wyciśnij do muszli. Po 10 minutach będzie lśnić jak nowa
Bosacka oceniła popularne parówki. "Mieszanina skór, wiórów i pazurów"
Bosacka oceniła popularne parówki. "Mieszanina skór, wiórów i pazurów"
Zakazane na balkonie. Kto zignoruje przepis, ten będzie żałował
Zakazane na balkonie. Kto zignoruje przepis, ten będzie żałował