Duet Dolce i Gabbana stworzył kolekcję dla muzułmanek
Włoski duet projektantów- Stefano Gabbana i Domenico Dolce - zaprojektował kolekcję hidżabów, która wychodzi naprzeciw potrzebom muzułmańskich klientek.
Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.
W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.
Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.
To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.
Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.
Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!
Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek
Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.
W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.
Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.
To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.
Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.
Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!
Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek
Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.
W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.
Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.
To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.
Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.
Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!
Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek
Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.
W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.
Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.
To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.
Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.
Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!
Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek
Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.
W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.
Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.
To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.
Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.
Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!
Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek
Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.
W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.
Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.
To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.
Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.
Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!
Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek
Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.
W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.
Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.
To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.
Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.
Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!
Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek
Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.
W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.
Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.
To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.
Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.
Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!
Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek
Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.
W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.
Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.
To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.
Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.
Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!
Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek
Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.
W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.
Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.
To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.
Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.
Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!