Duet Dolce i Gabbana stworzył kolekcję dla muzułmanek



Włoski duet projektantów- Stefano Gabbana i Domenico Dolce - zaprojektował kolekcję hidżabów, która wychodzi naprzeciw potrzebom muzułmańskich klientek.

Obraz
Źródło zdjęć: © Facebook.com

/ 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

/ 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

/ 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

/ 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

/ 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

/ 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

/ 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

/ 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

/ 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

10 / 10Dolce&Gabbana z kolekcją dla muzułmanek

Obraz
© Materiały prasowe

Luksusowa marka Dolce & Gabbana od lat wierna jest włoskiej tradycji oraz wartościom rodzinnym, co wielokrotnie można było oglądać w kampaniach promujących jej kolekcje. Jednocześnie duet projektantów - Stefano Gabbana i Domenico Dolce - pozostaje otwarty na innowacje i przygląda się otaczającej rzeczywistości, szukając nowych możliwości rozwoju. Dowodem na to jest najnowsza linia marki, która powstała z myślą o muzułmańskich klientkach.

W niedzielę 3. stycznia na portalu arabia.style.com miała miejsce premiera nietuzinkowej kolekcji Dolce & Gabbana, w której główną rolę grają spektakularne hidżaby. Te tradycyjne nakrycia głowy noszone przez muzułmanki na całym świecie pojawiają się w niej w zupełnie dotąd nieznanej i bardzo luksusowej odsłonie.

Kolekcja o wymownej nazwie "Abaya" składa się nie tylko z hidżabów, ale też burek w stonowanej palecie barw. Dominuje czerń i piaszczysty beż, które doskonale kontrastują z mnóstwem koronek, ozdobnych haftów i kwiatowych wzorów. Wszystko pozostaje utrzymane w sycylijskim i pełnym przepychu stylu włoskiej marki. Wiele wzorów jest nawiązaniem do wiosenno-letniej kolekcji Dolce & Gabbana, którą duet projektantów zaprezentował w Mediolanie.

To nie pierwszy raz, gdy branża odzieżowa bezpośrednio odwołuje się do świata muzułmanów. Jako pierwsi potencjał w tym rynku dostrzegli Tommy Hilfiger oraz Donna Karan, którzy stworzyli specjalne kolekcje związane ze świętem Ramadan. Kolejny przełom nastąpił we wrześniu 2015 roku, gdy znany gigant branży odzieżowej H&M zatrudnił do swej kampanii - jako pierwszy w historii - modelkę noszącą hidżab Mariah Idrissi.

Muzułmanie stanowią 22 proc. całej ludności, a tamtejszy świat kobiecej mody jest wielkim i niezagospodarowanym rynkiem z ogromnym potencjałem. Z raportów wynika, że w samym 2013 roku muzułmanki wydały na odzież i akcesoria ponad 250 miliardów dolarów. Tymczasem prognozy na kolejne lata są jeszcze bardziej obiecujące. Reuters szacuje, ze w 2019 roku wydatki te wzrosną nawet do 484 miliardów dolarów.

Zajrzyjcie do galerii i zobaczcie jak wygląda cała linia zaprojektowana przez Dolce & Gabbana!

Wybrane dla Ciebie
Zapomniała spodni? Nie każdy odważyłby się na taki look
Zapomniała spodni? Nie każdy odważyłby się na taki look
Dziennikarka apeluje do fanów. Badajcie się, nie poddawajcie
Dziennikarka apeluje do fanów. Badajcie się, nie poddawajcie
Wyciekło ich zaproszenie na ślub. Mają do gości jedną prośbę
Wyciekło ich zaproszenie na ślub. Mają do gości jedną prośbę
Zdarzało się, że była głodna. Tak wspomina niełatwe dzieciństwo
Zdarzało się, że była głodna. Tak wspomina niełatwe dzieciństwo
Ponadczasowa elegancja w ziemistych tonach. Karolina Pisarek uwielbia takie stylizacje
Ponadczasowa elegancja w ziemistych tonach. Karolina Pisarek uwielbia takie stylizacje
Wykorzystaj domowy sposób. Mech zniknie z trawnika
Wykorzystaj domowy sposób. Mech zniknie z trawnika
Polskie imię wymarło. Od 7 lat nikt nie nazwał tak córki
Polskie imię wymarło. Od 7 lat nikt nie nazwał tak córki
Ukrainka wsiadła do taksówki. Oto ile pokazał licznik po 15 minutach
Ukrainka wsiadła do taksówki. Oto ile pokazał licznik po 15 minutach
Wsyp do wody i odczekaj godzinę. Skarpetki znów będą jak ze sklepu
Wsyp do wody i odczekaj godzinę. Skarpetki znów będą jak ze sklepu
Użyj tych dwóch produktów. Żelazko będzie jak nowe
Użyj tych dwóch produktów. Żelazko będzie jak nowe
Przyszła na Konkurs Chopinowski. Wbiła szpilkę politykom
Przyszła na Konkurs Chopinowski. Wbiła szpilkę politykom
Wrzuć do pralki i włącz program. "Wyżre" całą pleśń z bębna
Wrzuć do pralki i włącz program. "Wyżre" całą pleśń z bębna