UrodaEmily Ratajkowski w kampanii Kérastase. Hipnotyzuje spojrzeniem i urzeka włosami

Emily Ratajkowski w kampanii Kérastase. Hipnotyzuje spojrzeniem i urzeka włosami

Emily Ratajkowski w kampanii Kérastase. Hipnotyzuje spojrzeniem i urzeka włosami
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Marta Dragan

To była tylko kwestia czasu. Emily Ratajkowski została właśnie ambasadorką marki Kérastase Paris. To jej pierwsza kampania dla branży kosmetycznej. Modelka o polskich korzeniach nie potrzebuje ubrań, by promować produkty do pielęgnacji włosów. Zobaczcie jej "nagą prawdę" na temat włosów!

1 / 4

Modelka podbija branżę beauty

Obraz
© Materiały prasowe

Emily Ratajkowski idzie jak burza. Ma zaledwie 26 lat, a na swoim koncie współprace z takimi markami jak DKNY, The Kooples, Revolve i Frye. Niedawno modelka otworzyła własny biznes - Inamorata Swim. Nazwa Inamorata nawiązuje do jej instagramowego profilu @emrata, co z kolei jest skrótem od jej imienia i nazwiska. W listopadzie gwiazda pochwaliła się pierwszą kolekcją - zaprojektowanych przez siebie - kostiumów kąpielowych. Do listy swoich osiągnięć gwiazda może dopisać właśnie rolę ambasadorki marki Kérastase i tym samym podbój branży beauty. Krótko mówiąc, ten rok zapowiada się dla niej owocnie!

2 / 4

"Naga prawda"

Obraz
© Materiały prasowe

Gwiazda na swoim profilu na Instagramie pochwaliła się zdjęciem z kampanii Kérastase. Kto potrzebuje ubrań do promowania produktów do pielęgnacji włosów? Na pewno nie Emily Ratajkowski. Modelka na czarno-białym zdjęciu intryguje brakiem ubrań, hipnotyzuje spojrzeniem i urzeka bujną fryzurą. - Co sprawia, że czuję się seksowna i pewna siebie? Moje włosy! - mówiła 26-latka w wywiadzie dla magazynu "Elle".

3 / 4

Zmysłowe wideo

4 / 4

Włosy zwierciadłem duszy

Obraz
© Materiały prasowe

Charyzma, swoboda, pewność siebie - to cechy, które marka Kérastase doceniła w Emily Ratajkowski. - Emily uosabia nowoczesną, wielowymiarową i odważną wizję piękna. Poznając ją, odkryliśmy młodą kobietę pełną życia. W kampanii zorganizowanej na wsi, ubrana po prostu w nieskazitelną męską koszulę, Emily odsłania swoją wizję piękna i pewności siebie - mówiła Rosa Carrico, dyrektor generalna Kérastase. Nie pozostało nam nic innego, jak czekać na kolejne zdjęcia z tej kampanii.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (50)