Emily Ratajkowski w kampanii Kérastase. Hipnotyzuje spojrzeniem i urzeka włosami
To była tylko kwestia czasu. Emily Ratajkowski została właśnie ambasadorką marki Kérastase Paris. To jej pierwsza kampania dla branży kosmetycznej. Modelka o polskich korzeniach nie potrzebuje ubrań, by promować produkty do pielęgnacji włosów. Zobaczcie jej "nagą prawdę" na temat włosów!
Modelka podbija branżę beauty
Emily Ratajkowski idzie jak burza. Ma zaledwie 26 lat, a na swoim koncie współprace z takimi markami jak DKNY, The Kooples, Revolve i Frye. Niedawno modelka otworzyła własny biznes - Inamorata Swim. Nazwa Inamorata nawiązuje do jej instagramowego profilu @emrata, co z kolei jest skrótem od jej imienia i nazwiska. W listopadzie gwiazda pochwaliła się pierwszą kolekcją - zaprojektowanych przez siebie - kostiumów kąpielowych. Do listy swoich osiągnięć gwiazda może dopisać właśnie rolę ambasadorki marki Kérastase i tym samym podbój branży beauty. Krótko mówiąc, ten rok zapowiada się dla niej owocnie!
"Naga prawda"
Gwiazda na swoim profilu na Instagramie pochwaliła się zdjęciem z kampanii Kérastase. Kto potrzebuje ubrań do promowania produktów do pielęgnacji włosów? Na pewno nie Emily Ratajkowski. Modelka na czarno-białym zdjęciu intryguje brakiem ubrań, hipnotyzuje spojrzeniem i urzeka bujną fryzurą. - Co sprawia, że czuję się seksowna i pewna siebie? Moje włosy! - mówiła 26-latka w wywiadzie dla magazynu "Elle".
Zmysłowe wideo
Włosy zwierciadłem duszy
Charyzma, swoboda, pewność siebie - to cechy, które marka Kérastase doceniła w Emily Ratajkowski. - Emily uosabia nowoczesną, wielowymiarową i odważną wizję piękna. Poznając ją, odkryliśmy młodą kobietę pełną życia. W kampanii zorganizowanej na wsi, ubrana po prostu w nieskazitelną męską koszulę, Emily odsłania swoją wizję piękna i pewności siebie - mówiła Rosa Carrico, dyrektor generalna Kérastase. Nie pozostało nam nic innego, jak czekać na kolejne zdjęcia z tej kampanii.