Gwiazda "Gry o tron" w kampanii biżuterii Dior
Młoda gwiazda serialu "Gra o tron" właśnie dołączyła do prestiżowego grona ambasadorek Dior. Emilia Clark jest twarzą kolekcji biżuterii Rose des Vents. Zdjęcia do kampanii wykonał Patrick Demarchelier.
Młoda gwiazda serialu "Gra o tron" właśnie dołączyła do prestiżowego grona ambasadorek Dior. Emilia Clark jest twarzą kolekcji biżuterii Rose des Vents. Zdjęcia do kampanii wykonał Patrick Demarchelier.
Brytyjska aktorka pozuje do zdjęć w trzech stylizacjach. W jednej z nich występuje w klasycznej białej koszuli rozpiętej w nonszalancki sposób, aby ukazać delikatne wisiorki na dekolcie. Makijaż jest ograniczony do minimum. W drugiej odsłonie występuje z czarnym golfie i soczystej czerwonej szmince. Prezentuje biżuterię z kamieniami z lazurytu oraz szlachetnego turkusu. W ostatniej występuje w czarnym żakiecie narzuconym na nagie ciało. Jej dłonie zdobią efektowne pierścienie i bransoletki.
Rose des Vents to pierwsza kolekcja biżuterii promowana przez znaną gwiazdę. Clarke w ten sposób dołączyła do prestiżowego grona muz marki, wśród których znalazły się już Rihanna, Jennifer Lawrence, Marion Cotillard, Charlize Theron oraz Natalie Portman. Warto wspomnieć, że aktorka zasiadała w pierwszym rzędzie podczas pokazu mody na sezon wiosna-lato 2016, który miał miejsce podczas Paryskiego Tygodnia Mody w październiku.
Jeżeli chodzi o sukcesy filmowe Clarke, to oprócz pracy nad w szóstym sezonem „Gry o tron", gdzie wciela się w rolę Daenerys Targaryen, w następnym roku zobaczymy ją w filmie “Me Before You” oraz “Voice from the Stone” (jeszcze nie znamy polskich tytułów tych filmów).
Kampania Dior wystartowała w piątek, 6 listopada, ukazując się we francuskim magazynie „Madame Figaro". Zachęcamy do śledzenia kariery filmowej i modowej Emilii Clarke.
Justyna Majka
Absolwentka filologii angielskiej oraz zarządzania w sektorach mody. Redaktor działu moda w magazynie Fashion Post. Prowadzi bloga Fashion Promoter.
[
]( http://fashionpost.pl/ )