Trwa ładowanie...
d3ui905
Jak odnieść sukces na rynku urody?

Jak odnieść sukces na rynku urody?

Na polskim rynku kosmetycznym funkcjonuje ponad 400 firm. Pojawiają się kolejne i radzą sobie coraz lepiej. Jaki jest przepis na biznesowy, kosmetyczny sukces? Odpowiedzi szukam razem z Lidią Lewandowską, właścicielką serwisu wirtualnekosmetyki.pl.

Zastanawiam się jaki jest sekret tRozwiń

Transkrypcja:

Zastanawiam się jaki jest sekret tego żeby Tego małego startup Stać się potem firmą i przetrwać na rynku Medyczny bo myślę sobie że W takim miejscu tak Nasyconym jak Polski Nie jest to łatwe Czy ty wiesz jaki jest Ja bym kochanie chciał poznać Wiesz może wtedy bym założyła tarta Abckosmetyczne Odniosę wieki Wiesz co przeglądam z wielką uwagą startową Kosmetycznymi i bardzo mnie ten temat wkręca i naprawdę Serdecznie kibicuje zwłaszcza ten takim rozsądnym ludziom którzy Biorę się za prowadzenie tego biznesu Dobrze przemyślany biznesplanem Tak Często są to osoby które jednak jakieś związki z Grażynką Ostateczną szumiały Albo Pracowałem w jakich firmach Kosmetyczne Albo w jaki sposób gdzieś tam biznesowi się przez lata Przyglądały żeby poznać Poznać rynek poznać jego Spec Tak no no jakoś jakoś Judaizm Czy jest jakiś Przepis na sukces w Co wydaje mi się że takie pojawiło się dobre okienko dla tych Firma kosmetyczna jakiś 2 lata temu Bo wydawało się że przez lata to na rynek był trochę to betonowa na był koncerny Były to duże silne polskie rodzimych Przedsiębiorstwa I każdy nowy ktoś Na tym rynku Pojawiał to tak na dwoje babka wróżyła albo się uda albo się nie uda Często nad zaporą była obecność w sieciach Ciężkość Pop Do tych sieci przebi Tak ciężko płacić na taką w ogóle rozmowę DOZ Handlowej dostać W ogóle uzyskać miejsce Na półce to Naprawdę wyzwanie Natomiast Wydaje mi się że jakieś 2 lata temu Po prostu Rynek Sieci handlowe wyczuły że konsumenci Są jednak żądni Czegoś nowego Taki świeżości trochę do odświeżenia tych Spółek tak Pojawisz Stambuł na kosmetyki naturalne Po której ściągają nie tylko jakieś zagorzały Echo Funky weganki tylko po prostu osoby Którą podaje się Zdrowsza alternatywa Ciekawsza alternatywa I tak Krok po kroku Co się zaczęło zmieniać pojawiała się jedna druga trzecia Marka na na na na półkach drogeryjnych Broniła się w jaki Sposób tak że że okazało się że konsumentki przychodzą konsumenci interesują się tymi nowymi produktami Więc czasami to chyba ten ta Szansa na sukces Sukces polega tylko na tym żeby Dać komuś szansę tak Że hej ale Weźcie mnie może nawet na próbę na 2 miesiące na 3 miesiące do tej sieci Zobaczymy albo nam się uda albo nie tak albo się obronimy albo albo niekoniecznie Także To jest aż taki nie wiem mój skromny cichy przekaz do Tych osób które Zarządzają sieciami handlowymi Że jeśli widzę jakąś ciekawą markę Być może nie jest kry Na starcie ale dał szansę bo Osoba chyba z tego pokolenia 50 60 latków nie wiedzą naprawdę Jak dużą siłą jest internet Że te marki które dobrze Sobie radziło w i komersie dobrze sobie radzą w tej komunikacji Konsumentem Ona kiedy tą markę zobaczą na półce Bliskie im sieci drogeryjnej Mogą naprawdę kupować się Notarialnie to to to jest naprawdę ten polski konsument jest ustawiony tak często zmienia Markę jedno na markę kolejną jest żony nowości notatka to jest Dlatego tego rynku Natomiast Puść muzykę na takie Bardzo pozytywne przykłady Techmar które odniosły Glove Job job Miya Cosmetics Resibo alkemie naprawdę jest cała masa Tych firm które Bronię się Daft.ie Jest ich Podam kilka przykładów natomiast jest tego znacznie więcej
d3ui905
d3ui905

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj