ModaJimmy Choo dla H&M!

Jimmy Choo dla H&M!

Jimmy Choo dla H&M!
Źródło zdjęć: © www.viewonfashion.com
24.06.2009 14:17, aktualizacja: 21.06.2010 12:08

Kolejna kultowa marka z wysokiej modowej półki wchodzi we współpracę z H&M - tym razem będzie to „druga ulubiona” „butowa” metka Carrie Bradshaw: H&M stworzy kolekcję butów z Jimmy Choo!

Kolejna kultowa marka z wysokiej modowej półki wchodzi we współpracę z H&M - tym razem będzie to „druga ulubiona” „butowa” metka Carrie Bradshaw: H&M stworzy kolekcję butów z Jimmy Choo!

I choć wszyscy pamiętamy udaną współprace szwedzkiej marki z takimi projektantami jak Karl Lagerfeld, Matthew Williamson, Viktor&Rolf czy Comme des Garcons to tym razem po raz pierwszy H&M pokusił się o współpracę z projektantem akcesoriów i to jednym z najlepszych na świecie. Wielbicielki wysokich obcasów , będą miały „ucztę” – Choo słynie z wysokości i przede wszystkim wygody swoich supersexy szpilek, a także ich elegancji – czasami już na pograniczu wręcz rockowego glamour.

Buty na imprezę

Założycielka i szefowa Jimmy Choo – Tamara Mellon – tak skomentowała połączenie marek największego giganta streetwearu na świecie i swojej, luksusowej marki: „Jimmy Choo wniesie do H&M wyrafinowaną, nowoczesną modę, dostępną dla każdego i bardzo glamour – będą to idealne dodatki na imprezę, tak fajne, że założysz je tego samego wieczoru, kiedy je kupisz!”. Margareta van der Bosch, dyrektor kreatywna H&M nie ukrywała zaś swojego podniecenia: „ Ta współpraca jest szczególnie ekscytująca dlatego, że to nasza pierwsza kolekcja butów ‘od projektanta’. To niezwykła przyjemność móc zaoferować buty i torebki w tak znakomitej jakości naszym klientom”.

ZOBACZ TEŻ

Kobiece podbicie

Skąd wzięła się marka obuwnicza o nieco mylącej nazwie? Stoi za nią wspomniana Tamara Mellon – była redaktorka działu „akcesoria” w brytyjskim Vogue. Pracując w jednaj z najważniejszych modowych gazet na świecie Tamara zauważyła wielką rynkową potrzebę: szpilek które byłyby piękne, ale jeszcze i przede wszystkim WYGODNE! Postanowiła więc zaangażować do ich projektowania jednego z najsłynniejszych londyńskich rzemieślników - pana Jimmiego Choo z East Endu. Połączone siły: jej wiedzy o modzie i jego o kobiecym podbiciu sprawiły, że marka po krótkim czasie podbiła Londyn i zaczęła podbój Nowego Yorku i Los Angeles.

Kryzysowe akcesoria

Podobno decyzja o wprowadzeniu do sklepów H&M tym razem nie designerskich ubrań, lecz akcesoriów podyktowana jest kryzysem – tak przynajmniej twierdzą modowi komentatorzy, którzy orzekli, ze łatwiej ożywić starą szafę nowym dodatkiem, niż… odświeżać szafę. Zwłaszcza, ze ożywia się ją marką , która od dawna związana jest z najwyższymi rejestrami mody – nazywana „red-carpet essential” jest jedną z podstawowych marek pojawiających się na nogach celebrytów z całego świata na oficjalnych – hollywoodzkich czy canneńskich - wystąpieniach. Na stronie Jimmy Choo pojawia się niezwykły lineup gwiazd, które noszą szpilki z ich logo: Jennifer Aniston, Kylie Minogue, Karolina Kurkowa, Thandie Newton, Halle Berry tylko otwierają tę listę… Do tej listy już 14 listopada 2009 roku będzie mogło dopisać się o wiele więcej kobiet – to wtedy właśnie kolekcja dla H&M trafi do sklepów.

Specjalnie dla serwisu kobieta.wp.pl prosto z terminalu nasza korespondentka Agnieszka Kozak
Dziennikarka, robi doktorat z gender i queer studies. Zajmuje się lokalnymi odmianami globalnych trendów, seksem i seksualnością w kulturze popularnej czasem krytykuje sztukę i fotografię, ale głównie nałogowo kupuje buty…

ZOBACZ TEŻ

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (2)
Zobacz także