Marka biżuteryjna YES dołącza do akcji profilaktyki raka piersi
W czasie Różowego Października, firma nie tylko zadba o swoje pracownice, ale włączy się także w promowanie samobadania piersi.
Na całym świecie październik od lat jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi, a 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi, którego symbolem jest różowa wstążka. Rak piersi to najczęściej występujący nowotwór u kobiet i nadal najczęstsza przyczyna ich zgonu. Decydujące znaczenie w profilaktyce i zapobieganiu rozwojowi tego nowotworu ma jego wczesne wykrycie i diagnostyka.
Marka YES, aktywnie działająca na rzecz kobiet, dołącza do działań związanych z profilaktyką, diagnostyką i leczeniem nowotworów. Akcja Kochane, Przebadane! łączy propagowanie wiedzy i dobrych praktyk profilaktycznych, które mogą pomóc w szybkim rozpoznaniu choroby. Firma, którą w ogromnej większości tworzą kobiety, chce przypomnieć, że wystarczy regularna samokontrola, by mieć pewność, że jesteśmy zdrowe.
W ramach akcji marka YES przebada wszystkie chętne pracownice, a profesjonalna wizyta u lekarza, wraz z badaniem USG zakończy się podziękowaniem w postaci unikalnej koszulki z logo akcji Kochane, Przebadane!
Wspólnie z edukatorką ginekologiczną i onkologiczną, Agą Szuścik, marka przygotowała ekspercki film instruktażowy pokazujący, jak wykonać samobadanie piersi. Tutorial krok po kroku, w spokojnym tempie, przeprowadza przez instruktaż, a badanie można wykonać w każdej chwili w zaciszu domowym. Film dostępny będzie od października na kanale YouTube marki YES.
Do eksperckiego tutorialu będzie też kierować specjalny QR kod, który będzie dołączany do wszystkich październikowych zakupów w salonach YES oraz online na yes.pl. Zamówiona w październiku biżuteria zostanie zapakowana w dedykowaną akcji Kochane, Przebadane!, różową bibułkę. Również logo marki YES na cały październik przybierze różowe oblicze.
YES przypomina: kochajcie siebie same i wyrażajcie tę miłość badając się regularnie!