Trwa ładowanie...
d2t84ij

Modelka będzie reklamować tę samą markę co 23 lata temu

Isabella Rossellini po wieloletniej przerwie wraca do Lancôme. Czy stanie się symbolem zmian standardów w branży?
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Rossellini w młodości była twarzą kampanii Lancôme
Rossellini w młodości była twarzą kampanii Lancôme (Instagram.com)
d2t84ij

23 lata temu luksusowa firma kosmetyczna Lancôme zakończyła wieloletnią współpracę z 40-letnią wówczas Isabellą Rossellini. Zdaniem firmy, modelka była „za stara”. O zerwaniu umowy poinformowała Rossellini kilka dni po jej 40. urodzinach.

Teraz modelka ma 63 lata i wraca do Lancôme. Będzie reklamować ten sam produkt (w nowej wersji), którego twarzą była ponad dwie dekady temu. Kampania ma być otwarta na różne sposoby myślenia o ciele i urodzie oraz odpowiadać na zmiany zachodzące w postrzeganiu piękna.

Zmiana strategii Lancôme wpisuje się w szerszy trend w myśleniu o kobiecym ciele. Coraz więcej marek zaprasza do współpracy dojrzałe kobiety, zamiast – jak to było jeszcze niedawno – reklamować kremy przeciwzmarszczkowe zdjęciami dwudziesto- i trzydziestolatek.

W wywiadzie "The Cut" Rossellini mówi: "Być glamour znaczy akceptować siebie taką, jaką się jest. Niektóre kobiety marzą o młodości, ale nie sądzę, żeby to było uniwersalne marzenie każdej kobiety”. 63-letnia modelka ma stać się symbolem otwartości i zmiany.

d2t84ij

Podziel się opinią

Share

d2t84ij

d2t84ij