Blisko ludziModelka będzie reklamować tę samą markę co 23 lata temu

Modelka będzie reklamować tę samą markę co 23 lata temu

Modelka będzie reklamować tę samą markę co 23 lata temu
Źródło zdjęć: © Instagram.com
18.04.2018 11:43, aktualizacja: 18.04.2018 12:06

Isabella Rossellini po wieloletniej przerwie wraca do Lancôme. Czy stanie się symbolem zmian standardów w branży?

23 lata temu luksusowa firma kosmetyczna Lancôme zakończyła wieloletnią współpracę z 40-letnią wówczas Isabellą Rossellini. Zdaniem firmy, modelka była „za stara”. O zerwaniu umowy poinformowała Rossellini kilka dni po jej 40. urodzinach.

Teraz modelka ma 63 lata i wraca do Lancôme. Będzie reklamować ten sam produkt (w nowej wersji), którego twarzą była ponad dwie dekady temu. Kampania ma być otwarta na różne sposoby myślenia o ciele i urodzie oraz odpowiadać na zmiany zachodzące w postrzeganiu piękna.

Zmiana strategii Lancôme wpisuje się w szerszy trend w myśleniu o kobiecym ciele. Coraz więcej marek zaprasza do współpracy dojrzałe kobiety, zamiast – jak to było jeszcze niedawno – reklamować kremy przeciwzmarszczkowe zdjęciami dwudziesto- i trzydziestolatek.

W wywiadzie "The Cut" Rossellini mówi: "Być glamour znaczy akceptować siebie taką, jaką się jest. Niektóre kobiety marzą o młodości, ale nie sądzę, żeby to było uniwersalne marzenie każdej kobiety”. 63-letnia modelka ma stać się symbolem otwartości i zmiany.

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także