Gwiazdy"Mogę już pozwolić sobie na robienie rzeczy, które są naprawdę fajne". Wojciechowska wbija szpilę kolegom?

"Mogę już pozwolić sobie na robienie rzeczy, które są naprawdę fajne". Wojciechowska wbija szpilę kolegom?

"Mogę już pozwolić sobie na robienie rzeczy, które są naprawdę fajne". Wojciechowska wbija szpilę kolegom?
Źródło zdjęć: © Facebook.com
Karolina Błaszkiewicz
16.06.2017 13:24, aktualizacja: 17.06.2017 09:38

Podróżniczka i dziennikarka poinformowała, że dołącza do gwiazd reklamujących sieć komórkową Play. Zrobiła to w sposób dość zaskakujący, pisząc o wolności, którą w zawodowym życiu odczuwa dopiero teraz.

"Kochani! Szczęśliwie po prawie 25 latach pracy w mediach mogę już pozwolić sobie na robienie rzeczy, które są naprawdę fajne, z ludźmi, których lubię!" - zaczęła swój wpis Wojciechowska. Trzeba przyznać, to zdanie interesuje bardziej niż kolejne, właściwie nie mniej istotne. Autorka "Kobiety na krańcu świata" w ostatnim czasie dokonała kilku rewolucji zawodowych i życiowych. Najpierw rozstała się z redakcją "National Geographic", potem ogłosiła, że adoptuje poznane w trakcie podróży dzieci. W międzyczasie zaprojektowała biżuterię dla marki W. Kruk.

"Od dzisiaj możecie mnie zobaczyć w kampanii Play i ciekawa jestem, czy spot się Wam spodoba" - zwróciła się w czwartek do ponad 1,5 mln fanów. "Nareszcie ceny roamingu w Unii Europejskiej są takie jak w Polsce, co bardzo mnie cieszy, bo sama nie raz się zdziwiłam rachunkiem po powrocie z całkiem niedalekich podróży" - dodaje i mówi o tym też w samym spocie.

Kampanię Wojciechowska wspomina jako ciężką, ale przyjemną. "Poznałam zespół świetnych ludzi. Wszystkim chciałam bardzo podziękować za dobrą energię i udaną współpracę" - pisze, prosząc fanów o komentarze. Ci przypominają, że dziennikarka współpracowała już z inną siecią - Orange. I reczywiście tak było, ale trzy lata temu.

W kampaniach Play do tej pory wystąpili m.in. Kuba Wojewódzki i Renata Kaczoruk, Agnieszka Dygant, Dawid Podsiadło, Margaret, Paweł Małaszyński, Małgorzata Socha i Marcin Prokop. Reklamy sieci otworzyły też drzwi do kariery Barbarze Kurdej-Szatan - z anonimowej aktorki zmieniła się w jedną z najbardziej rozpoznawalnych twarzy polskiego show-biznesu.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także