"Mogę już pozwolić sobie na robienie rzeczy, które są naprawdę fajne". Wojciechowska wbija szpilę kolegom?
Podróżniczka i dziennikarka poinformowała, że dołącza do gwiazd reklamujących sieć komórkową Play. Zrobiła to w sposób dość zaskakujący, pisząc o wolności, którą w zawodowym życiu odczuwa dopiero teraz.
"Kochani! Szczęśliwie po prawie 25 latach pracy w mediach mogę już pozwolić sobie na robienie rzeczy, które są naprawdę fajne, z ludźmi, których lubię!" - zaczęła swój wpis Wojciechowska. Trzeba przyznać, to zdanie interesuje bardziej niż kolejne, właściwie nie mniej istotne. Autorka "Kobiety na krańcu świata" w ostatnim czasie dokonała kilku rewolucji zawodowych i życiowych. Najpierw rozstała się z redakcją "National Geographic", potem ogłosiła, że adoptuje poznane w trakcie podróży dzieci. W międzyczasie zaprojektowała biżuterię dla marki W. Kruk.
"Od dzisiaj możecie mnie zobaczyć w kampanii Play i ciekawa jestem, czy spot się Wam spodoba" - zwróciła się w czwartek do ponad 1,5 mln fanów. "Nareszcie ceny roamingu w Unii Europejskiej są takie jak w Polsce, co bardzo mnie cieszy, bo sama nie raz się zdziwiłam rachunkiem po powrocie z całkiem niedalekich podróży" - dodaje i mówi o tym też w samym spocie.
Kampanię Wojciechowska wspomina jako ciężką, ale przyjemną. "Poznałam zespół świetnych ludzi. Wszystkim chciałam bardzo podziękować za dobrą energię i udaną współpracę" - pisze, prosząc fanów o komentarze. Ci przypominają, że dziennikarka współpracowała już z inną siecią - Orange. I reczywiście tak było, ale trzy lata temu.
W kampaniach Play do tej pory wystąpili m.in. Kuba Wojewódzki i Renata Kaczoruk, Agnieszka Dygant, Dawid Podsiadło, Margaret, Paweł Małaszyński, Małgorzata Socha i Marcin Prokop. Reklamy sieci otworzyły też drzwi do kariery Barbarze Kurdej-Szatan - z anonimowej aktorki zmieniła się w jedną z najbardziej rozpoznawalnych twarzy polskiego show-biznesu.
Zobacz także: "Tyłek mojej asystentki jako bonus". Działacz PO myślał, że takim zdjęciem sprawi radość internautom