Blisko ludziNa plakatach kobieta we krwi. Kontrowersyjna kampania reklamowa

Na plakatach kobieta we krwi. Kontrowersyjna kampania reklamowa

Firma Adrian z nową, kontrowersyjną kampanią reklamową
Firma Adrian z nową, kontrowersyjną kampanią reklamową
Źródło zdjęć: © Facebook
02.04.2021 11:35

Marka Adrian Fabryka Rajstop po raz kolejny ruszyła z kontrowersyjną reklamą. Tym razem chcą zwrócić uwagę na problem ludzi dotkniętych kryzysem psychicznym. W Warszawie pojawiły się billboardy, na których widać leżącą w kałuży krwi kobietę. W ten sposób firma chce zwrócić uwagę na temat samobójstw.

"Tym razem w naszej kampanii chcieliśmy zwrócić uwagę na o wiele głębszy problem niż przemoc domowa. Postanowiliśmy poruszyć temat samobójstw i prób samobójczych (…) będących wynikiem depresji, braku zrozumienia, osamotnienia, niezgody i rozwodów rodziców, zbyt wysoko stawianej poprzeczki w szkole, porzucenia przez kochaną osobę, utraty pracy, czy pandemii, z którą tak wiele ludzi, z różnych powodów nie jest w stanie sobie poradzić" – napisała na Facebooku Małgorzata Pomorska, właścicielka firmy Adrian Fabryka Rajstop.

Kontrowersyjna, wręcz makabryczna reklama

Kampania jest zatytułowana "Wszyscy słyszeli, ale nikt nie wysłuchał". Na plakacie umieszczonym m.in. na portalach społecznościowych widać kobietę z twarzą przykrytą włosami. Leży w kałuży krwi. Można się domyślić, że postanowiła targnąć się na swoje życie. Jak podają Wirtualne Media, dwa plakaty wiszą aktualnie w Warszawie przy ulicy Mińskiej.

To kolejna szokująca i kontrowersyjna reklama marki Adrian Fabryka Rajstop. W 2019 roku do promocji rajstop zaangażowano Karolinę Piasecką, która była ofiarą przemocy domowej ze strony męża, ówczesnego polityka Prawa i Sprawiedliwości.

Z kolei w 2016 roku w kampanii tej marki udział wzięła Anna Grodzka. Hasło, które wówczas promowano brzmiało: "Każdy ma prawo być sobą".

Pomysłodawczynią wielu kampanii marki jest właścicielka firmy Adrian Fabryka Rajstop - Małgorzata Rosołowska-Pomorska.

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także