NAGO dla seniorów

NAGO to przykład zrównoważonej, odpowiedzialnej marki, która reaguje na to, co się wokół niej dzieje i pragnie swoim podejściem stać się częścią zmiany na lepsze. Mając na uwadze aktualną sytuację oraz zbliżające się Święta Wielkanocne, polska marka postanowiła wesprzeć tych najbardziej potrzebujących. W dniach 07.04-13.04 kwotę 50 zł z każdego zamówienia, NAGO przekaże Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich, które w ramach corocznej zbiórki wielkanocnej, pomoże uratować Święta starszych, samotnych osób.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Informacja prasowa: NAGO

Wielkanoc to dla wielu seniorów szczególny okres w roku – czas świątecznych zakupów, gotowania niecodziennych dań i wreszcie – spotkania się przy świątecznym śniadaniu z najbliższymi. Nie wszyscy mają jednak taką możliwość. W Polsce co czwarty senior czuje się samotny. Brak osoby, do której można zadzwonić i z którą można się spotkać to trudna sytuacja na co dzień, a w Święta boli jeszcze bardziej. Dla takich osób wyjście do sklepu, kiosku czy też kościoła jest jedyną szansą, by porozmawiać z innymi ludźmi. Dziś trudna sytuacja związana z koronawirusem pozbawiła ich nawet tej możliwości.

Ratunkiem dla samotnych seniorów oraz szansą na uczynienie Świąt Wielkanocnych wyjątkowym czasem, jest bezinteresowna pomoc organizacji i wolontariuszy. Jednym z takich podmiotów jest Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, które pragnąc, by samotność w wielkanocnym czasie nie bolała aż tak mocno, dotrze ze świątecznymi koszykami oraz życzeniami do drzwi kilkuset starszych i osamotnionych osób.

Ze wsparciem dla tej wyjątkowej inicjatywy ruszyła polska marka odzieżowa NAGO, która pokazuje tym samym, że odpowiedzialna firma to nie tylko właściwe podejście do branży, w której się działa, ale także świadome działania w innych obszarach.

Pragnąc zadbać o los tych, którym jest teraz najtrudniej, marka postanowiła przyłączyć się do akcji Wielkanocny koszyk, organizowanej co roku przez Stowarzyszenie mali bracia Ubogich. Między 7 a 13 kwietnia, klienci robiący zakupy na stronie www.nago.com, wesprą jednocześnie tę Organizacje. Z każdego zamówienia, marka przekaże 50 złotych na konto Stowarzyszenia, fundując tym samym koszyk wielkanocny dla jednej starszej osoby.

Chętni mogą również samodzielnie wesprzeć tę wielkanocną akcję i za pośrednictwem strony www.malibracia.org/wielkanoc/, ufundować jeden koszyk wielkanocny o wartości 50 złotych, dwa za 100 złotych lub wpłacić na konto Stowarzyszenia darowiznę o innej, dowolnej kwocie (numer konta: 02 1600 1462 1818 9539 9000 0005).

Tegoroczna Wielkanoc będzie inna dla wszystkich, jednak warto pomyśleć o tych najbardziej dotkniętych aktualną sytuacją i w miarę możliwości – wesprzeć ich. Empatia, a także poczucie wspólnoty są teraz szczególnie ważne oraz mogą sprawić, że w tym wszystkim możliwe będzie odczucie namiastki normalności i radości.

#jesteśmyrazem

#solidarnizseniorami


O marce NAGO:

NAGO swoim działaniem rzuca wyzwanie branży odzieżowej. Ubrania marki szyte są w Polsce z certyfikowanych, wysokiej jakości materiałów, takich jak bawełna organiczna, cupro, TENCEL™ i EcoVero™, które są nie tylko przyjazne dla skóry, ale też środowiska. Proces produkcji jest ściśle kontrolowany i przebiega w zgodzie z zasadami sprawiedliwego handlu. Tworząc kolekcje NAGO zwraca uwagę na jakość i praktyczność ubrań, dzięki czemu można się nimi cieszyć przez lata.

O Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich:

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich przychodzi z pomocą osobom starszym. Jest odpowiedzią na pogłębiającą się samotność w społeczeństwie, a w szczególności samotność osób starszych. Celem mbU jest poprawa jakości życia seniorów poprzez przeciwdziałanie ich izolacji i wyobcowaniu społecznemu.

Informacja prasowa: NAGO

Źródło artykułu: Informacja prasowa
Wybrane dla Ciebie
Nonszalancja w najlepszym wydaniu. Dygant zachwyciła na pokazie
Nonszalancja w najlepszym wydaniu. Dygant zachwyciła na pokazie
Włożyła skórzaną mini. Odważnie to za mało powiedziane
Włożyła skórzaną mini. Odważnie to za mało powiedziane
Nie ma modniejszego stroju. Tak ubierają się kobiety sukcesu
Nie ma modniejszego stroju. Tak ubierają się kobiety sukcesu
Zaszła w późną ciążę. Tak pisała wtedy o wierze i Bogu
Zaszła w późną ciążę. Tak pisała wtedy o wierze i Bogu
Byli razem ponad 20 lat. "Po kryzysie oświadczył mi się po raz drugi"
Byli razem ponad 20 lat. "Po kryzysie oświadczył mi się po raz drugi"
Sprzedają kalendarze adwentowe. Jeden kosztuje ponad 2 tys. zł
Sprzedają kalendarze adwentowe. Jeden kosztuje ponad 2 tys. zł
Jej manicure to prawdziwy hit. To lakier od polskiej marki
Jej manicure to prawdziwy hit. To lakier od polskiej marki
Zmieniła fryzurę. Tak jej metamorfozę ocenił specjalista
Zmieniła fryzurę. Tak jej metamorfozę ocenił specjalista
Mówi o końcu kariery. "Nikogo nie poznaję"
Mówi o końcu kariery. "Nikogo nie poznaję"
Cichopek już ma najmodniejszą kurtkę na zimę. Uwagę zwraca kolor
Cichopek już ma najmodniejszą kurtkę na zimę. Uwagę zwraca kolor
Był alkoholikiem. Mówi, jakie myśli go wtedy dręczyły
Był alkoholikiem. Mówi, jakie myśli go wtedy dręczyły
Jej córka umiera na białaczkę. Lekarze dają jej rok życia
Jej córka umiera na białaczkę. Lekarze dają jej rok życia
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀