Trwa ładowanie...
d1hw2mv
"Nie mogę wyprosić pacjenta". Lekarka mówi o wadach 15-minutowych wizyt

"Nie mogę wyprosić pacjenta". Lekarka mówi o wadach 15-minutowych wizyt

Magdalena Krajewska, rezydentka medycyny rodzinnej, opowiada, co sądzi na temat leczenia w formie online, komentuje 15-minutowe wizyty oraz dzieli się swoimi pomysłami na uzdrowienie polskiej służby zdrowia.

A co w ogóle sądzisz na temat leczRozwiń

Transkrypcja:

A co w ogóle sądzisz na temat leczenia online Czy widzisz w tym w ogóle przyszłość czy to jest dobry sposób Bo na przykład tak jak ja się zastanawiam to ta pierwsza wizyta u lekarza rodzinnego bardzo często polega tylko na tym Że zostaje wypisana przykład skierowania do innego lekarza Czy uważasz że na przykład przeniesienie przeniesienie tego do internetu byłoby dobrym rozwiązaniem Znaczy tak Ja uważam Że konsultacje online to jest I to nie jest tak że tego się nie da zrobić to da się zrobić Ja z moimi pacjentami Często mam kontakt Tylko to jest na innej zasadzie i ja ich znam Ja im przepisałam te leki Jak on do mnie piszą czy na przykład Coś się stało i czy mogą przyjąć Albo że muszę przerwać bo coś się dzieje Tam jest łatwiej żeby oni przechodzili żeby przychodzili do mnie do gabinetu czekali w tej kolejce i mieli kontakt z nimi chorymi mi jest łatwiej Żeby Do mnie napisali Jakby to zupełnie coś innego Takie konsultacje moich pacjentów Gdzie jak dobrze znam niż to jak Obcy człowiek którego nie mam nic Pojedziesz Romek Myślę że to by było dobrym rozwiązaniem na te kilka antyczne kolejki Które są Myślę że tak Tak bo ty masz niektóre osoby Naprawdę Już to się trochę zmienia bo już też recepty są przedłużane przez pielęgniarki Co jest super rzeczą jest ciągle pracujemy nad tym wszystkim żeby mniej ale Nasze państwo niech będzie pracuje nad tym żeby to kolegi się zmniejszył jest daleka jeszcze droga Ale teraz właśnie zaczęło być u nas przy Przychodnie na NFZ bo ja pracuję tylko i wyłącznie na NFZ Dlaczego być właśnie Odrywa się umówić na wizytę przez internet więc nie trzeba dzwonić i czekać w tej długiej kolejce przez telefon albo czekać Przed otwarciem przychodni Oczywiście to też się robi kolejkę ale może dopiero 2 tygodnie więc nagłe sytuacje tak czy inaczej Daj coś innego ale już no coraz Coraz więcej się o tym mówi teraz Oprócz tego że prowadzisz konto na Instagramie To pracujesz na co dzień a w jednej z klinik Przyjmujesz pacjentów Z tego co wiem na taką wizytę jedną masz 15 minut Tak w ogóle co można zrobić W ciągu tych 15 minut czyta się właśnie Właściwie podejść do pacjenta Budować z nim jakąś relacje taką podstawową żeby żeby go w Jak zdiagnozować Na 15 minut bardzo mało aczkolwiek to jest dużo Sól Inni lekarze mają gorzej mają po 10 minut albo nawet mniej więc Nie siedźcie 16 proste tak naprawdę Ale No trzeba się nauczyć tak pracować Ja już się nauczyłam tak Skasować nie jest to łatwe czasami mam bardzo długą kolejkę pod gabinetem bo jest pacjent Który przechodzi jest chory jest naprawdę chory Ja muszę go Nigdy go nie widziałam muszę go szczegółowo Zbadać muszę zlecić mu jakiś EKG na Na przykład że muszę poczekać aż on je wykona Jakby Papierologia Drogie Więc tak oznacza 40 40 5 minut No niby Proszę pana ja przepraszam minęło pana czas już musi pan iść bo tutaj pani czeka i się takie zdenerwuję No nie Co to jest dopełniacz to to nie jest tak że to jest Masaż który trwa Ile powinien się opóźnić tak często się opóźniał Ale później wchodzi pani kto ja bardzo dobrze znam Prawo u mnie tydzień temu za brakuje jednego leku i taka lista 2 3 minuty Jakoś jakoś sobie to próbuje wszystko Rozgadać nie zawsze to wychodzi Ale no tak no musimy coś Musimy jakoś To nie jest tak że to To trochę system jest chory a nie pacjent Oczywiście że tak A masz jakieś pomysły na na Usprawnienie Na pewno czy napewno Marzy mi się Takiego że Ja mam kontakt z tymi lekarzami ankona chcesz Szpital ja Widzew Empatia Anioł robionego Szpitalu w systemie komputerowym bo Ja mam i tak bardzo dobrze bo Przychodnia w której pracuje Ona ma dużo bardzo placówek ma dużo poradnik Stylistyczne mamy swój wewnętrzny System Jak ja wysyłam pacjenta do kardiologa To jak to Kardiolog mu robił Jakie jakie zlecił badania takie są wyniki Coś super że Ale jeszcze żeby mieć Szpital żeby jakby Wszystko byś o tym pacjencie i jeszcze dawać sobie wewnętrzne informacje Między lekarza żeby o informację przetargową lekarza nawet w trakcie wizytę Może teraz ci nic ale to też by było fajnie Fajna że ja mam pacjenta Za każdym zapracowanie w szczególności Szpitalu Jakbym ja dzwoniła do każdego lekarza Przepraszam pana pacjenta i mam taki taki problem Proszę mi pomóc Teraz mi się nie zadzwoniła 2 butelek aż oni był operował Więc fajnie by było że miała miała informacje Co ja mogę zrobić jak szybko postępować z pacjentem bo ja się nie znam na wszy No nie da się
d1hw2mv
d1hw2mv

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj