UrodaOdżywka z historią. Miała leczyć, dziś jest kosmetycznym hitem

Odżywka z historią. Miała leczyć, dziś jest kosmetycznym hitem

Odżywki RevitaLash powstały z potrzeby piękna, której jednak nie można mylić z próżnością. Pierwsza odżywka była prezentem doktora Michela Brinkenhoffa dla jego chorej na nowotwór żony Gayle.

Odżywka z historią. Miała leczyć, dziś jest kosmetycznym hitem
Źródło zdjęć: © RevitaLash

Odżywki RevitaLash powstały z potrzeby piękna, której jednak nie można mylić z próżnością. Pierwsza odżywka była prezentem doktora Michela Brinkenhoffa dla jego chorej na nowotwór żony Gayle. Podarunek stworzony z miłości stał się podwaliną marki RevitaLash, która dziś wspiera tysiące kobiet w odzyskiwaniu głębi spojrzenia.

Terapia pięknem

Kosmetyków nie można mylić z lekami, ale w tym przypadku możliwość odzyskania pięknego wyglądu miała działanie terapeutyczne. Gayle Brinkenhoff straciła rzęsy w wyniku ostrej chemioterapii, będącej odpowiedzią na nowotwór piersi. Można powiedzieć, że to niewielka cena za zdrowie, jednak mąż Gayle, dr Michael Brinkenhoff, potraktował ja jako inspirację do odnalezienia recepty na problem, który dotyka tysiące kobiet na całym świecie. Nad stworzeniem receptury odżywki pracowała grupa naukowców i kosmetologów pod jego przewodnictwem, a efektem był kosmetyk, który zdołał zregenerować rzęsy Gayle w ciągu zaledwie pięciu tygodni. To właśnie efekt, czyli rewitalizacja włosów, stał się podstawą nazwy kosmetyku od tamtej pory znanego jako RevitaLash.

– Jestem bardzo szczęśliwy, że mogłem pomóc mojej żonie w powrocie do zdrowia. Patrzyłem jak cieszy się ze swoich pięknie wyglądających rzęs i nabiera sił do walki z chorobą – mówił dr Brinkenhoff w wypowiedzi dla serwisu RevitaLash.com.

Odżywkę stworzoną z myślą o kobietach borykających się ze skutkami ubocznymi chemioterapii dziś kupić może każda posiadaczka rzęs wymagających odnowy i wzmocnienia. Kosmetyk pobudza wzrost rzęs, wzmacnia ich strukturę i sprawia, że stają się gęstsze i dłuższe. Regularne stosowanie kosmetyku pozwala zobaczyć efekty już po kilku tygodniach i utrzymać je przez długi czas.

Docenione przez gwiazdy

Kosmetyk RevitaLash szybko podbił serca gwiazd, dla których głębia spojrzenia to nie tylko kwestia dobrego samopoczucia, ale też wizerunku. Jedną z fanek odżywki jest Kim Kardashian, która zawdzięcza jej piękne i długie rzęsy. Celebrytka poleca ją na swojej stronie, a w jednym z wywiadów stwierdziła bez ogródek „Odżywka jest wspaniała i sprawia, że rzęsy naprawdę rosną świetnie”.

Z czasem do produktu podstawowego, czyli odżywki RevitaLash Eyelash Conditioner Advanced dołączyły kolejne, przeznaczone do poprawy wyglądu brwi oraz włosów. Dziś w gamie kosmetyków RevitaLash znajdziemy także produkty do makijażu, w tym bazę pod cienie RevitaLash FineLine Primer oraz najnowszy z produktów, wielofunkcyjny ołówek RevitaLash Spotlight Highlighting Pencil pełniący funkcję bazy, korektora i rozświetlacza.

Dbać o siebie

Twórcy marki RevitaLash nie zapominają o okolicznościach jej powstania, dlatego angażują się w działania organizacji wspierających kobiety chore na nowotwór. W Polsce RevitaLash współpracuje z ogólnopolską Federacją Stowarzyszeń „Amazonki” i współorganizuje akcję „Zdrowy nawyk, zdrowe piersi.” Do jej ambasadorek należą między innymi Agata oraz Paulina Młynarskie, Małgorzata Kożuchowska, Olga Bończyk, Katarzyna Pakosińska oraz Katarzyna Bujakiewicz.

Marka RevitaLash jest obecna również na wielu wydarzeniach wymagających od gwiazd nieskazitelnego wyglądu, w tym na Oscarach czy rozdaniu nagród Emmy. Międzynarodowymi ambasadorkami marki są Fergie, Paula Abdul, Jessica Simpson, Marcia Cross i Jackie Collins, natomiast w Polsce jej twarzą jest Justyna Steczkowska.

Wszystkie produkty z gamy RevitaLash są aktualnie dostępne w sklepie internetowym Estyl.pl z 10% rabatu. Sklep specjalizuje się w sprzedaży profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała. Dzięki wysokiej jakości obsługi Estyl.pl zdobył wyróżnienie w kategorii Zdrowie i Uroda w prestiżowym zestawieniu Ranking Sklepów Internetowych 2015.

Źródło artykułu:Artykuł sponsorowany
urodakosmetykiamazonki

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (2)