Pięknie zjednoczeni w walce by pokonać raka piersi

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies #CzasPokonaćRakaPiersi

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Pięknie zjednoczeni w walce, by pokonać raka piersi

W czasach, gdy o raku piersi nie mówiono otwarcie, już 30 lat temu, Evelyn H. Lauder dostrzegła możliwości szerzenia świadomości choroby oraz zmierzenia się z tym stanowiącym swoiste tabu problemem zdrowotnym dotykającym głównie kobiety. W 1992 r. stworzyła różową wstążkę i zapoczątkowała Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder Companies. Stworzyła podwaliny pod globalny ruch skupiony wokół misji, którą da się sprowadzić do prostego hasła: wspólnie połóżmy kres rakowi piersi i wyeliminujmy go z naszego życia.

Evelyn Lauder dokonała rewolucji skłaniając osoby i organizacje z całego świata do wspólnej walki o zmianę. Kampania co roku wpisuje się w dziedzictwo Evelyn i stanowi element DNA Estée Lauder Companies jako globalnego lidera walki z rakiem piersi. W 1993 r. Evelyn założyła Fundację na rzecz Badań nad Rakiem Piersi (BCRF) – najważniejszą dobroczynną organizację partnerską Kampanii mającą na celu wspieranie najbardziej obiecujących badań z zakresu walki z chorobą.

Dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej zdajemy sobie sprawę z priorytetowości walki z rakiem piersi. Dlatego tegoroczna kampania Estée Lauder Companies skupiona jest wokół hasła "Pięknie zjednoczeni w Walce, by pokonać Raka Piersi". To zjednoczenie objawia się w działaniach z ambasadorkami, partnerami, pracownikami firmy, klientami i wszystkimi, którzy swoim wsparciem działają na rzecz poczynienia znaczących postępów w walce z chorobą, która jest najczęściej diagnozowanym nowotworem na świecie.  

© materiały partnera

Organizacje wspierane przez Estée Lauder Companies

Pamiętając o dziedzictwie Evelyn, firma Estée Lauder Companies chce dokonywać rewolucji każdego dnia, wspierając lokalnie organizacje usytuowane w danym kraju. W tym roku w Polsce są to Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym oraz Fundację "Piękniejsze Życie". Ta pierwsza to ośrodek o światowej randze, który pod nadzorem prof. Jana Lubińskiego prowadzi prace naukowe i badawcze w zakresie genetycznej predyspozycji do nowotworów. Ta druga została założona przez Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego i skupia się na pomaganiu kobietom po diagnozie by czuły się piękne. Od siedemnastu lat wspiera kobiety, które przechodzą leczenie onkologiczne, organizując dla nich bezpłatne warsztaty z pielęgnacji i makijażu.

© materiały partnera

Ambasadorki kampanii

Światową twarzą kampanii jest Elizabeth Hurley – brytyjska aktywistka, aktorka i modelka. Natomiast w Polsce, w tym roku, Estée Lauder Companies zaangażowała 5 ambasadorek. Są nimi: aktorka - Helena Norowicz, założycielka marki Spadiora oraz właścicielka popularnego lifestylowego konta @superstylerblog - Marta Lech-Maciejewska, modelka - Sandra Kubicka, psychoterapeutka i edukatorka profilaktyki nowotworowej, która pokonała raka piersi - Sonia Zięba-Domańska oraz lekkoatletka i mistrzyni olimpijska - Anita Włodarczyk. Wszystkie Panie zapozowały na tle rzeźby Różowej Wstążki przed obiektywem Doroty Szulc, aby nagłośnić inicjatywę charytatywną, która skupia się na zbieraniu funduszy na organizacje wspierające walkę z rakiem piersi. Ich zaangażowanie i inicjatywna w promowaniu profilaktyki, to też szansa na zachęcanie kobiet do regularnych badań piersi.

Produkty z różową wstążką

Każdy z nas może wspierać kampanię i jednoczyć siły w walce z rakiem piersi nie tylko w październiku, ale przez cały rok. Już w tym miesiącu do sprzedaży trafi limitowana edycja produktów, marek takich jak Clinique, Bobbi Brown, La Mer, Estée Lauder, Origins, czy też Aveda, które pomagają budować świat wolnego od raka piersi i zbierać fundusze dla organizacji działających na rzecz badań nad rakiem piersi. Od 1 października 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. lub do czasu wyczerpania zapasów od 20% do 50% sugerowanej ceny detalicznej produktów oznaczonych Różową Wstążką trafi na konta 2 organizacji wspierających badania, edukację i dostęp do usług medycznych. W tym roku są to właśnie Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym oraz Fundacja "Piękniejsze Życie". Razem z Estée Lauder Companies pomaganie może być proste.

Zjednoczmy nasze siły, by poczynić znaczące postępy w walce z tą chorobą, wspierając badania, edukację i dostęp do usług medycznych na całym świecie.

Materiał sponsorowany przez Estée Lauder

Wybrane dla Ciebie

"Przehulała" pieniądze za "TzG". Dziś zarabia krocie
"Przehulała" pieniądze za "TzG". Dziś zarabia krocie
Po odwyku przestała grać. Tak dziś zarabia na życie
Po odwyku przestała grać. Tak dziś zarabia na życie
Był uzależniony od alkoholu i pornografii. "Robiłem sobie krzywdę"
Był uzależniony od alkoholu i pornografii. "Robiłem sobie krzywdę"
Od roku jest singielką. "Dawno nie miałam tak fajnych randek"
Od roku jest singielką. "Dawno nie miałam tak fajnych randek"
Przyznał, że spotykał się z Siekulecką. O jego nowej relacji aż huczy
Przyznał, że spotykał się z Siekulecką. O jego nowej relacji aż huczy
Niedługo przed śmiercią dzwonił do jej mamy. Mówił, że źle się czuje
Niedługo przed śmiercią dzwonił do jej mamy. Mówił, że źle się czuje
Wygrała w sądzie ze stalkerem. Teraz mówi do mężczyzn. "Nie radzę"
Wygrała w sądzie ze stalkerem. Teraz mówi do mężczyzn. "Nie radzę"
Ważny zabieg w październiku. Wiosną nie będzie ani jednego szkodnika
Ważny zabieg w październiku. Wiosną nie będzie ani jednego szkodnika
Rozstali się po 21 latach. Nigdy nie wzięli ślubu
Rozstali się po 21 latach. Nigdy nie wzięli ślubu
Jest znany jako "Dr. Pluskwa". Tak mówi o zarobkach
Jest znany jako "Dr. Pluskwa". Tak mówi o zarobkach
Jedyna Polka w Konkursie Chopinowskim. Zaapelowała do słuchaczy
Jedyna Polka w Konkursie Chopinowskim. Zaapelowała do słuchaczy
"Pewni w sieci". Rusza 4. edycja kampanii edukacyjnej
"Pewni w sieci". Rusza 4. edycja kampanii edukacyjnej