Po drugiej stronie lustra. Patrizia Aryton JZ’23
Świetnie skrojony, uszyty z najszlachetniejszych tkanin, otulający i dopełniający stylizację – płaszcz jest jednym z najważniejszych elementów garderoby szykownej kobiety. Słynie z nich marka Patrizia Aryton, która w sezonie JZ’23 idzie o krok dalej, zapraszając klientki do świata luksusowego rzemiosła, w którym każda sztuka szytego przez krawcowe marki idealnie zaprojektowanego płaszcza jest doskonale dopracowana.
30.08.2023 16:37
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Płaszcze Patrizia Aryton powstają z najlepszych na rynku, szlachetnych tkanin; mają ponadczasowe kroje, które dopasowują się do każdej sylwetki, a ich wykonanie jest dowodem kunsztu krawcowych i projektantów marki. Proces ich powstawania to dla marki powód do dumy – warto się nim podzielić.
Tę ideę sygnalizuje już sam tytuł kampanii na sezon JZ’23 Po drugiej stronie lustra. Misją marki Patrizia Aryton jest bowiem ukazanie kulis powstawania jej flagowych projektów.
Towarzyszący kampanii film zdradza tajniki drogi, jaką przechodzi płaszcz od krawieckiego stołu, do wieszaka w salonie marki. Jak w Alicji w Krainie Czarów przenosimy się na drugą stronę lustra, oglądając oryginalne wykroje i bele szlachetnych tkanin. Obserwujemy sprawne ręce najbardziej doświadczonych krawcowych, które z niezwykłą starannością dopracowują wszystkie detale projektu. Doskonały płaszcz to synonim luksusu, a luksusowy produkt powstaje tylko wtedy, gdy wszystkie jego elementy harmonijnie współgrają. Marka Patrizia Aryton wie, że jego wyznacznikiem jest jakość i dbałość o wszystkie elementy, na każdym etapie jego powstawania.
"Nowa kampania to opowieść o produkcie, dzięki któremu moja Mama spełniła swoje marzenia o projektowaniu. Mam ogromną przyjemność dzielić tę pasję, tworząc nowe kolekcje. Historia powstawania płaszcza to także ukłon dla utalentowanych krawcowych Patrizia Aryton i wartości ich rzemiosła. – opowiada Patrycja Cierocka-Szumichora, Dyrektor Kreatywna marki.
W sezonie JZ’23 marka Patrizia Aryton stawia na klasyczne kroje, ponadczasowe kolory i sprawdzone, szlachetne tkaniny. Camelowy płaszcz uszyty z mieszanki wełny dziewiczej, baby suri i suri alpaki kusi nie tylko doskonałym, klasycznym wyglądem i otulającą ciało sylwetką. To produkt, który ogrzewa nawet w najzimniejsze dni. Jakość szlachetnych wełen docenią najbardziej wymagające koneserki. Z kolei uszyty z wełny dziewiczej, dwurzędowy płaszcz z guzikami z rogu bawolego, zadowoli miłośniczki stylizacji w duchu "quiet luxury" i świetnie sprawdzi się w chłodniejsze dni, dzięki znakomitym właściwościom termicznym. Wełna jagnięca to trwała tkanina premium, która w naturalnym kolorze zachwyca i pozwala zadać szyku.
Fanki czerni znajdą w kolekcji Patrizia Aryton na sezon JZ’23 wyjątkowo miękkie i lekkie kaszmirowe płaszcze w tym ponadczasowym kolorze. Sprężysta i elastyczna tkania, z której są uszyte ma nie tylko właściwości antyalergiczne, ale też jest niezwykle wytrzymała i idealnie prezentuje się zarówno w miejskich, jak i wieczorowych stylizacjach.
Wśród płaszczy z kolekcji Luxury Line znajdują się starannie wyselekcjonowane modele charakteryzujące się najszlachetniejszymi tkaninami oraz najwyższą klasą wykonania. Płaszcze uszyte z tkanin premium – kaszmiru, baby camel i suri alpaka wyprodukowane z dbałością o najdrobniejsze detale, to luksus wart inwestycji.
PATRIZIA ARYTON to polska marka ekskluzywna, która od ponad 30 lat tworzy kolekcje, będące esencją unikatowej, modnej klasyki. Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka-Szumichora, Dyrektor Kreatywna. Pod jej okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki Patrizia Aryton. Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie jest starannie wykonany według najwyższych standardów.