Trwa ładowanie...
dqn3200
Polski rynek kosmetyczny to fenomen na skalę światową

Polski rynek kosmetyczny to fenomen na skalę światową

Gdy prezesi zagranicznych koncernów kosmetycznych wchodzą do drogerii w Polsce, nie mogą uwierzyć własnym oczom. Polskie marki mają niezwykłą pozycję w kraju, a cały rynek w 2020 roku ma być wart 20 mld zł. Fenomen jakim są polskie firmy kosmetyczne tłumaczy Lidia Lewandowska, właścicielka serwisu wirtualnekosmetyki.pl

Polski rynek kosmetyczny To gigantRozwiń

Transkrypcja:

Polski rynek kosmetyczny To giganty Ewenement na skalę światową Jesteśmy szóstym największym rynkiem W Europie Szacuje się że do 20 20 roku jego warto Przekroczyć 20 miliardów złotych Na naszym rynku istnieje ponad 400 firm małych dużych gigant O tym dlaczego ten por Polski rynek jest Tak niesamowite I co zrobić żeby odnieść na nim Sukces rozmawiam z Lewandowską właścicielką serwisu wirtualne NaviExpert Polskiego rynku uroda Rzeczywiście rynek kosmetyczny w Polsce to jest Ewenement i to jest Unikat na skalę światową Gdyby się weszła do Statystycznej drogerii w Niemczech we Włoszech Na każdym numerem co najbardziej odległym To uderzyć się to że dominują Marki Koncernowe globalne Natomiast te marki lokalne stanowią pewne uzupełnienie całej U nas tak Marek lokalnych Jest bardzo dużo I tak naprawdę one sporządza Rankiem Wielkimi koncernami Także Jeśli tylko zmieniają się władzę w jakimkolwiek koncernie i przyjeżdża tutaj Nowa osoba która ma objąć we władanie Polski Rynek i zaczyna właśnie od takiej wizyty w różnych Drogeryjny Jest po prostu zaskoczona Wielkością Tego rynku pod względem Jego konkurencyjność Ile tych Marek mamy na na półkach jak one fajnie wyglądają jak się źle prezentują Jak szerokie to jest portfolio Także tak mamy unikatowy rynek my jesteśmy taką perełko Na świecie Polskie kosmetyki na naszym rynku świetnie konkurują z zagranicznymi Gigantami Sosnowiec dlaczego Czy to jest tylko i wyłącznie w Kwestia ceny Czy jest coś jeszcze Trawiasta kosmetyki Myślę że to już od dawna nie jest tylko kwestia ceny ale Bardzo dobrego pozycjonowania te kosmetyków i tego że one Idealnie wpasowują się w Gusta i potrzeby konsumentów Przez jakiś czas mówiłaś o polskich firmach Że są zdolnymi naśladowcami tego co robią globalne Con carne Być może tak jest ale to są naprawdę jeśli to jest naśladownictwo to bardzo zdolna ale wydaje mi się że coraz częściej To nasze firmy wyczuwają te Grande Albo bardzo szybko je Przetwarzają Potrzeby konsumentów to nie tylko konsumentów lokalnych tutaj w Polsce ale także Konsumentów na tych rynkach na których operują Także Ewidentnie poprawił się marketing Polskich Marek I komunikacja z konsumentami A przede wszystkim to co wszyscy podkreślają jakość Produktów tak To że wchodzi Kowalska do drogerii i wybiera Polską markę Nie zawsze jest Powiązane jedynie z patriotyzmem gospodarczą nago Oczywiście część osób pewnie tak kupuje Chcesz Wspierać postęp gospodarkę i stawiano polskie marki Pewnie tak jest natomiast Większość osób może mniej zastanawiać nawet czytać polskie czy nie Polski tylko czy to jest dobre czy niedobre Tak it polskie kosmetyki Są po prostu bardzo To dobre Ona się podobają trafiają trafiają w naszym Gustaw Nasze potrzeby I świetnie sobie radzą I bardzo dobrze Pytanie tylko Czy te droższe są zawsze lepsze czy może są takie sytuacje na rynku gdzie te produkty Mass Market Mogą konkurować z tymi luksus Wiesz co wydaje mi się że pozycjonowanie cenowe tak czy coś jest luksus Szosowe Czy jestem selektywna czy masowe No to jest pewne założenie marki Jak jak ona chce komunikować się do konsumenta i do którego konsumenta chce dociera Ja nie jestem technologiem Jestem chemikiem żeby rozbierać na czynniki pierwsze Każdy produkt Wydaje mi się że te najlepsze marki Luksusowe na pewno stawiają na zaawansowane technologie są Pionierskie We wdrażaniu pewnych takich kosmetologicznych nowinek i Innowacji Natomiast Sama używam Myślę że większość jednak Marek masowych I absolutnie nie mam żadnych zastrzeżeń do ich jakości tak Miałam to przyjemność że byłam chyba większości Polskich fabryk Kosmetyczne odwiedzając zakłady produkcyjne takich firm jak Oceanik Laboratorium kosmetyczne dr Irena Eris Ziaja Dax Cosmetics Nie ma wątpliwości my naprawdę mamy Super technologia wspaniałych fachowców Bardzo dobre surowce Z których tworzymy to kosmetyk Taki tam myślę mysz Przemysłowe jest naprawdę na tyle rozwinięta że ja nie mam pytań Przeciągając po Taki kosmetyk Tak nie wiem Która kosztuje około 10 zł Jean jest niefajny
dqn3200
dqn3200

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj