Nagrał, co robią klienci w Biedronce. Ponad 1,3 mln wyświetleń
Praca w dyskontach spożywczych ciekawi wiele osób. Jeden z tiktokerów, który pracuje w Biedronce, postanowił pokazać, jak wyglądają najczęstsze grupy klientów. Nagranie obejrzało ponad 1,3 mln internautów.
09.08.2024 | aktual.: 09.08.2024 17:26
Pracownicy dyskontów zdobywają popularność na TikToku, dzieląc się zabawnymi filmikami o zachowaniach klientów. Ostatnio Majkel z Biedronki pokazał, jak różnie klienci podchodzą do kasy. Nagranie spotkało się z dużym zainteresowaniem i pokazało, że pracownicy sklepów często muszą radzić sobie z trudnymi, ale też zabawnymi sytuacjami.
UOKiK i kara dla Biedronki. Chróstny: Nie uwziąłem się na ten dyskont
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Tiktoker rozbawił tysiące internautów
Tiktoker tym razem postanowił pokazać, jak wyglądają dwa typy klientów. Pierwszy z nich to osoba, która w wózku sklepowym potrafi mieć tylko jeden produkt. Z kolei drugi typ decyduje się na zrobienie zakupów bez wózka ani koszyka, a do kasy podchodzi z ogromną wieżą ułożoną z produktów.
- Jedną rzecz miałem tylko kupić - oznajmił mężczyzna, po czym przewrócił całą "piramidę" na taśmę.
Czytaj także: Pracuje w Biedronce. Nie macanie bułek jest najgorsze
Internauci natychmiast skomentowali nagranie
Filmik pracownika Biedronki nie musiał długo czekać na reakcję internautów. W komentarzach wielu użytkowników zaznaczało, z którym typem klientów się identyfikuje. Okazuje się, że znaczna większość wybrała drugą opcję.
"Zawsze ten drugi typ", "Ten drugi typ. Nie potrzebny mi koszyk, a przy kasie: dam radę, dam radę", "Ja też tak robię. Wchodzę bez kosza, potem wszystko w rękach", "Zazwyczaj drugi typ. Wchodzę, a potem unieść nie mogę", "Ja wczoraj miałam ten drugi typ klientki" - czytamy w komentarzach.
Czytaj także: Pracuje w Biedronce. "Żaden pracownik nigdy nie powie"
Tiktoker zdecydował się także odpowiedzieć na pytanie jednej z internautek, która zastanawiała się, co stało się z mniejszymi koszykami w Biedronce.
"Wytłumaczę. W większości lądują w bagażnikach klientów razem z zakupami" - oznajmił Majkel.
Zapraszamy na grupę FB - #Wszechmocne. To tu będziemy informować na bieżąco o terminach webinarów, wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.