Psy zamiast modelek na okładkach modowych pism
Stylowe kapelusze, odważne pozy, kolorowe dodatki - te psy mogłyby zastąpić top modelki na niejednej okładce. To co wydaje się na pierwszy rzut oka jedynie żartem, jest elementem nowej kampanii społecznej "Po psu ta moda".
Stylowe kapelusze, odważne pozy, kolorowe dodatki - te psy mogłyby zastąpić top modelki na niejednej okładce. To co wydaje się na pierwszy rzut oka jedynie żartem, jest elementem nowej kampanii społecznej "Po psu ta moda".
Twórcy chcą zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów w sposób inny niż do tej pory. Modele to podopieczni schronisk i domów tymczasowych. Przewidziano 25 nietypowych sesji zdjęciowych. Efekty i zdjęcia zza kulis można śledzić nafanpage’u akcji na Facebooku.
- Po psu ta moda - to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue’a. Oprócz nagłośnienia skali problemu adopcji bezdomnych psów w Polsce, zależy nam również, aby społeczeństwo podejmowało takie decyzje świadomie. Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić - to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim - mówią pomysłodawcy.
md/ WP Kobieta
Futrzani modele
Stylowe kapelusze, odważne pozy, kolorowe dodatki - te psy mogłyby zastąpić top modelki na niejednej okładce. To co wydaje się na pierwszy rzut oka jedynie żartem, jest elementem nowej kampanii społecznej "Po psu ta moda".
Twórcy chcą zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów w sposób inny niż do tej pory. Modele to podopieczni schronisk i domów tymczasowych. Przewidziano 25 nietypowych sesji zdjęciowych. Efekty i zdjęcia zza kulis można śledzić nafanpage’u akcji na Facebooku.
- Po psu ta moda - to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue’a. Oprócz nagłośnienia skali problemu adopcji bezdomnych psów w Polsce, zależy nam również, aby społeczeństwo podejmowało takie decyzje świadomie. Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić - to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim - mówią pomysłodawcy.
Futrzani modele
Stylowe kapelusze, odważne pozy, kolorowe dodatki - te psy mogłyby zastąpić top modelki na niejednej okładce. To co wydaje się na pierwszy rzut oka jedynie żartem, jest elementem nowej kampanii społecznej "Po psu ta moda".
Twórcy chcą zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów w sposób inny niż do tej pory. Modele to podopieczni schronisk i domów tymczasowych. Przewidziano 25 nietypowych sesji zdjęciowych. Efekty i zdjęcia zza kulis można śledzić nafanpage’u akcji na Facebooku.
- Po psu ta moda - to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue’a. Oprócz nagłośnienia skali problemu adopcji bezdomnych psów w Polsce, zależy nam również, aby społeczeństwo podejmowało takie decyzje świadomie. Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić - to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim - mówią pomysłodawcy.
Futrzani modele
Stylowe kapelusze, odważne pozy, kolorowe dodatki - te psy mogłyby zastąpić top modelki na niejednej okładce. To co wydaje się na pierwszy rzut oka jedynie żartem, jest elementem nowej kampanii społecznej "Po psu ta moda".
Twórcy chcą zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów w sposób inny niż do tej pory. Modele to podopieczni schronisk i domów tymczasowych. Przewidziano 25 nietypowych sesji zdjęciowych. Efekty i zdjęcia zza kulis można śledzić nafanpage’u akcji na Facebooku.
- Po psu ta moda - to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue’a. Oprócz nagłośnienia skali problemu adopcji bezdomnych psów w Polsce, zależy nam również, aby społeczeństwo podejmowało takie decyzje świadomie. Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić - to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim - mówią pomysłodawcy.
Futrzani modele
Stylowe kapelusze, odważne pozy, kolorowe dodatki - te psy mogłyby zastąpić top modelki na niejednej okładce. To co wydaje się na pierwszy rzut oka jedynie żartem, jest elementem nowej kampanii społecznej "Po psu ta moda".
Twórcy chcą zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów w sposób inny niż do tej pory. Modele to podopieczni schronisk i domów tymczasowych. Przewidziano 25 nietypowych sesji zdjęciowych. Efekty i zdjęcia zza kulis można śledzić nafanpage’u akcji na Facebooku.
- Po psu ta moda - to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue’a. Oprócz nagłośnienia skali problemu adopcji bezdomnych psów w Polsce, zależy nam również, aby społeczeństwo podejmowało takie decyzje świadomie. Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić - to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim - mówią pomysłodawcy.
Futrzani modele
Stylowe kapelusze, odważne pozy, kolorowe dodatki - te psy mogłyby zastąpić top modelki na niejednej okładce. To co wydaje się na pierwszy rzut oka jedynie żartem, jest elementem nowej kampanii społecznej "Po psu ta moda".
Twórcy chcą zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów w sposób inny niż do tej pory. Modele to podopieczni schronisk i domów tymczasowych. Przewidziano 25 nietypowych sesji zdjęciowych. Efekty i zdjęcia zza kulis można śledzić nafanpage’u akcji na Facebooku.
- Po psu ta moda - to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue’a. Oprócz nagłośnienia skali problemu adopcji bezdomnych psów w Polsce, zależy nam również, aby społeczeństwo podejmowało takie decyzje świadomie. Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić - to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim - mówią pomysłodawcy.
Futrzani modele
Stylowe kapelusze, odważne pozy, kolorowe dodatki - te psy mogłyby zastąpić top modelki na niejednej okładce. To co wydaje się na pierwszy rzut oka jedynie żartem, jest elementem nowej kampanii społecznej "Po psu ta moda".
Twórcy chcą zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów w sposób inny niż do tej pory. Modele to podopieczni schronisk i domów tymczasowych. Przewidziano 25 nietypowych sesji zdjęciowych. Efekty i zdjęcia zza kulis można śledzić nafanpage’u akcji na Facebooku.
- Po psu ta moda - to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue’a. Oprócz nagłośnienia skali problemu adopcji bezdomnych psów w Polsce, zależy nam również, aby społeczeństwo podejmowało takie decyzje świadomie. Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić - to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim - mówią pomysłodawcy.
md/ WP Kobieta