Psy zamiast modelek na okładkach modowych pism

Stylowe kapelusze, odważne pozy, kolorowe dodatki - te psy mogłyby zastąpić top modelki na niejednej okładce. To co wydaje się na pierwszy rzut oka jedynie żartem, jest elementem nowej kampanii społecznej "Po psu ta moda".

Obraz
Źródło zdjęć: © Facebook.com

/ 7Futrzani modele

Obraz
© Facebook.com

Stylowe kapelusze, odważne pozy, kolorowe dodatki - te psy mogłyby zastąpić top modelki na niejednej okładce. To co wydaje się na pierwszy rzut oka jedynie żartem, jest elementem nowej kampanii społecznej "Po psu ta moda".

Twórcy chcą zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów w sposób inny niż do tej pory. Modele to podopieczni schronisk i domów tymczasowych. Przewidziano 25 nietypowych sesji zdjęciowych. Efekty i zdjęcia zza kulis można śledzić nafanpage’u akcji na Facebooku.

- Po psu ta moda - to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue’a. Oprócz nagłośnienia skali problemu adopcji bezdomnych psów w Polsce, zależy nam również, aby społeczeństwo podejmowało takie decyzje świadomie. Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić - to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim - mówią pomysłodawcy.

md/ WP Kobieta

/ 7Futrzani modele

Obraz
© Facebook.com

Stylowe kapelusze, odważne pozy, kolorowe dodatki - te psy mogłyby zastąpić top modelki na niejednej okładce. To co wydaje się na pierwszy rzut oka jedynie żartem, jest elementem nowej kampanii społecznej "Po psu ta moda".

Twórcy chcą zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów w sposób inny niż do tej pory. Modele to podopieczni schronisk i domów tymczasowych. Przewidziano 25 nietypowych sesji zdjęciowych. Efekty i zdjęcia zza kulis można śledzić nafanpage’u akcji na Facebooku.

- Po psu ta moda - to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue’a. Oprócz nagłośnienia skali problemu adopcji bezdomnych psów w Polsce, zależy nam również, aby społeczeństwo podejmowało takie decyzje świadomie. Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić - to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim - mówią pomysłodawcy.

/ 7Futrzani modele

Obraz
© Facebook.com

Stylowe kapelusze, odważne pozy, kolorowe dodatki - te psy mogłyby zastąpić top modelki na niejednej okładce. To co wydaje się na pierwszy rzut oka jedynie żartem, jest elementem nowej kampanii społecznej "Po psu ta moda".

Twórcy chcą zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów w sposób inny niż do tej pory. Modele to podopieczni schronisk i domów tymczasowych. Przewidziano 25 nietypowych sesji zdjęciowych. Efekty i zdjęcia zza kulis można śledzić nafanpage’u akcji na Facebooku.

- Po psu ta moda - to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue’a. Oprócz nagłośnienia skali problemu adopcji bezdomnych psów w Polsce, zależy nam również, aby społeczeństwo podejmowało takie decyzje świadomie. Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić - to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim - mówią pomysłodawcy.

/ 7Futrzani modele

Obraz
© Facebook.com

Stylowe kapelusze, odważne pozy, kolorowe dodatki - te psy mogłyby zastąpić top modelki na niejednej okładce. To co wydaje się na pierwszy rzut oka jedynie żartem, jest elementem nowej kampanii społecznej "Po psu ta moda".

Twórcy chcą zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów w sposób inny niż do tej pory. Modele to podopieczni schronisk i domów tymczasowych. Przewidziano 25 nietypowych sesji zdjęciowych. Efekty i zdjęcia zza kulis można śledzić nafanpage’u akcji na Facebooku.

- Po psu ta moda - to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue’a. Oprócz nagłośnienia skali problemu adopcji bezdomnych psów w Polsce, zależy nam również, aby społeczeństwo podejmowało takie decyzje świadomie. Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić - to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim - mówią pomysłodawcy.

/ 7Futrzani modele

Obraz
© Facebook.com

Stylowe kapelusze, odważne pozy, kolorowe dodatki - te psy mogłyby zastąpić top modelki na niejednej okładce. To co wydaje się na pierwszy rzut oka jedynie żartem, jest elementem nowej kampanii społecznej "Po psu ta moda".

Twórcy chcą zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów w sposób inny niż do tej pory. Modele to podopieczni schronisk i domów tymczasowych. Przewidziano 25 nietypowych sesji zdjęciowych. Efekty i zdjęcia zza kulis można śledzić nafanpage’u akcji na Facebooku.

- Po psu ta moda - to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue’a. Oprócz nagłośnienia skali problemu adopcji bezdomnych psów w Polsce, zależy nam również, aby społeczeństwo podejmowało takie decyzje świadomie. Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić - to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim - mówią pomysłodawcy.

/ 7Futrzani modele

Obraz
© Facebook.com

Stylowe kapelusze, odważne pozy, kolorowe dodatki - te psy mogłyby zastąpić top modelki na niejednej okładce. To co wydaje się na pierwszy rzut oka jedynie żartem, jest elementem nowej kampanii społecznej "Po psu ta moda".

Twórcy chcą zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów w sposób inny niż do tej pory. Modele to podopieczni schronisk i domów tymczasowych. Przewidziano 25 nietypowych sesji zdjęciowych. Efekty i zdjęcia zza kulis można śledzić nafanpage’u akcji na Facebooku.

- Po psu ta moda - to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue’a. Oprócz nagłośnienia skali problemu adopcji bezdomnych psów w Polsce, zależy nam również, aby społeczeństwo podejmowało takie decyzje świadomie. Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić - to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim - mówią pomysłodawcy.

/ 7Futrzani modele

Obraz
© Facebook.com

Stylowe kapelusze, odważne pozy, kolorowe dodatki - te psy mogłyby zastąpić top modelki na niejednej okładce. To co wydaje się na pierwszy rzut oka jedynie żartem, jest elementem nowej kampanii społecznej "Po psu ta moda".

Twórcy chcą zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów w sposób inny niż do tej pory. Modele to podopieczni schronisk i domów tymczasowych. Przewidziano 25 nietypowych sesji zdjęciowych. Efekty i zdjęcia zza kulis można śledzić nafanpage’u akcji na Facebooku.

- Po psu ta moda - to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue’a. Oprócz nagłośnienia skali problemu adopcji bezdomnych psów w Polsce, zależy nam również, aby społeczeństwo podejmowało takie decyzje świadomie. Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić - to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim - mówią pomysłodawcy.

md/ WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Zamiast wyrzucać, włóż za kaloryfer. Prosty trik na ciepłe mieszkanie
Zamiast wyrzucać, włóż za kaloryfer. Prosty trik na ciepłe mieszkanie
Jeden z gwałcicieli Gisele Pelicot walczy o wolność. Twierdzi, że nie wiedział
Jeden z gwałcicieli Gisele Pelicot walczy o wolność. Twierdzi, że nie wiedział
Wyjawiła, co spotkało jej syna. "Oprawcy wiedzieli, gdzie są kamery"
Wyjawiła, co spotkało jej syna. "Oprawcy wiedzieli, gdzie są kamery"
Miała raka piersi. Przed operacją złożyła deklarację
Miała raka piersi. Przed operacją złożyła deklarację
Okrzyknięto ją "najpiękniejszą dziewczynką świata". Dziś ma 24 lata
Okrzyknięto ją "najpiękniejszą dziewczynką świata". Dziś ma 24 lata
Chroni matkę przed mediami. Powód nie jest tajemnicą
Chroni matkę przed mediami. Powód nie jest tajemnicą
"Genialne i mocne". Nowa grafika Damięckiej trafia w sedno
"Genialne i mocne". Nowa grafika Damięckiej trafia w sedno
"Coś we mnie pękło". Po 27 latach odeszła od świadków Jehowy
"Coś we mnie pękło". Po 27 latach odeszła od świadków Jehowy
"To było dwuznaczne". Jeździł za nią po całej Polsce
"To było dwuznaczne". Jeździł za nią po całej Polsce
Prowadzi PasjoDzielnię. "Zmiany są zauważalne już po kilku spotkaniach"
Prowadzi PasjoDzielnię. "Zmiany są zauważalne już po kilku spotkaniach"
Po kawie biegiem do WC? Lekarz tłumaczy, co to oznacza
Po kawie biegiem do WC? Lekarz tłumaczy, co to oznacza
Połóż pod maską. Żadna kuna już się nie zbliży
Połóż pod maską. Żadna kuna już się nie zbliży