Razem jest piękniej! Ruszyła akcja Sephora Beauty Days z udziałem przedstawicieli fundacji - partnerów Sephora

Sephora od lat współpracuje globalnie oraz lokalnie z zewnętrznymi partnerami, wraz z którymi realizuje programy i akcje społeczne oraz ekologiczne. Działa na rzecz wyrównywania szans społecznych, wspiera różnorodność w organizacji, a także poza nią. Zmienia się, by systematycznie minimalizować swój wpływ na planetę.

Razem jest piękniej! Ruszyła akcja Sephora Beauty Days z udziałem przedstawicieli fundacji - partnerów Sephora
Źródło zdjęć: © materiały partnera

Nowa akcja Sephora zaprasza klientów do wsparcia działań statutowych 3 organizacji, z którymi Sephora Polska prowadzi długofalową współpracę: Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, Fundacji Nasza Ziemia oraz stowarzyszenia Kampania Przeciw Homofobii. Korzystając z oferty Sephora Beauty Days, w której można kupić wybrane produkty z listy prawie 800 bestsellerów z atrakcyjnym rabatem, klienci jednocześnie sami mogą zadeklarować, który spośród 3 partnerów otrzyma od nich wsparcie finansowe na rzecz swoich działań statutowych. Akcja trwa od 11. do 24. października.

- W ramach akcji Sephora Beauty Days – Razem jest piękniej! chcemy podziękować naszym partnerom za współpracę, ale też zwrócić uwagę szerokiej publiczności na wartości i obszary, które wspieramy i które odzwierciedlają kierunki naszego społecznego oraz środowiskowego zaangażowania. Jednocześnie pragniemy zachęcić naszych klientów do wspólnego działania– mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu i Asortymentu Sephora w Polsce i Czechach.

Do udziału w akcji Sephora Beauty Days zapraszają przedstawiciele partnerów Sephora: Olga Legosz - Wiceprezeska Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, Grzegorz Mikosza - Główny Koordynator Akcji Sprzątanie świata – Polska z Fundacji Nasza Ziemia oraz Slava Melnyk - Dyrektor Zarządzający stowarzyszenia Kampania Przeciw Homofobii. Wszystkich troje zobaczyć możemy zarówno w indywidualnych video w kampanii digital oraz social mediach Sephora, jak i we wspólnym spocie telewizyjnym.

- Bardzo cieszy nas możliwość prowadzenia wspólnych działań z Sephora, bo zależy nam na tym, aby w środowisku pracy różnorodność była wartością nie tylko akceptowaną, ale po prostu cenioną i pożądaną. Zaangażowanie Sephora pomoże nam w sfinansowaniu projektów i jeszcze szerszym dotarciu do osób, dla których nasze działania są ważne i potrzebne – mówi Slava Melnyk, Dyrektor Zarządzający stowarzyszenia Kampania Przeciw Homofobii.

- Cieszy mnie bardzo współpraca z Sephora Polska, bo to nie tylko działania związane z naszym sztandarowym programem i udziałem pracowników Sephora w Akcji Sprzątanie świata -Polska. To również edukacja ekologiczna dotycząca redukcji toreb jednorazowych przez Klientów w sklepach Sephora. Już wiemy, że to działa i liczba kupowanych, jednorazowych toreb systematycznie spada! Troska o planetę z takim Partnerem napawa nas dumą – mówi Grzegorz Mikosza, Główny Koordynator Akcji Sprzątanie świata – Polska z Fundacji Nasza Ziemia.

- Czasami czytam, że feminizm odniósł zwycięstwo, bo przyszłość jest kobietą, a kubki z napisem "girl power" sprzedają się świetnie. To pozory, które nie powinny nas zmylić. Tak długo aż każda gmina w Polsce nie będzie miała żłobka, tak długo nie będziemy mogli mówić o zwycięstwie feminizmu. Dzięki akcji Sephora Beauty Days – Razem jest piękniej, każdy może realnie wspomóc działania naszej fundacji i z nami budować lepsze jutro – Olga Legosz, współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

Sephora Beauty Days – Razem jest piękniej! trwa od 11. do 24.10. w perfumeriach stacjonarnych Sephora i na sephora.pl. Wspierana jest szeroko zasięgową, dwutygodniową kampanią obejmującą telewizję, digital media oraz media własne Sephora: społecznościowe, CRM, nośniki w perfumeriach oraz sephora.pl.

Za koncept kreatywny, produkcję i post produkcję spotów odpowiada agencja Stor9. Strategię komunikacji mediowej, planowanie oraz zakup mediów powierzono agencji Zenith, natomiast działania w social mediach – agencji LiquidThread. Obie należą do Publicis Groupe.

Więcej informacji o Partnerach Sephora i działaniach firmy: sephora.pl

Materiał prasowy Sephora
Źródło artykułu: Materiał Partnera

Wybrane dla Ciebie

Rozsyp na blasze i wstaw do piekarnika. "Wyżre" cały brud
Rozsyp na blasze i wstaw do piekarnika. "Wyżre" cały brud
Fryzury dla kobiet dojrzałych. Poproś o francuskie cięcie
Fryzury dla kobiet dojrzałych. Poproś o francuskie cięcie
Nigdy nie sadź obok bratków. Padną momentalnie
Nigdy nie sadź obok bratków. Padną momentalnie
Kluczowe dla hortensji. Nie przegap terminu
Kluczowe dla hortensji. Nie przegap terminu
Manicure "dla żony". Wieniawa pokazała modne paznokcie
Manicure "dla żony". Wieniawa pokazała modne paznokcie
Poznał Dodę prywatnie. Ma o niej jednoznaczną opinię
Poznał Dodę prywatnie. Ma o niej jednoznaczną opinię
Bawi się w Dubaju. Wskoczyła w odważną kreację
Bawi się w Dubaju. Wskoczyła w odważną kreację
Alternatywa dla bikini. Strój kąpielowy Hanny Żudziewicz nie ma sobie równych
Alternatywa dla bikini. Strój kąpielowy Hanny Żudziewicz nie ma sobie równych
Znajdziesz za grosze w aptece. "Złoto Madagaskaru" wygładza zmarszczki
Znajdziesz za grosze w aptece. "Złoto Madagaskaru" wygładza zmarszczki
Floodlighting w randkowaniu. Ekspert mówi o konsekwencjach
Floodlighting w randkowaniu. Ekspert mówi o konsekwencjach
Zabronione na działce. Sąsiedzi tego nie zniosą
Zabronione na działce. Sąsiedzi tego nie zniosą
Klasa sama w sobie. Sukienka królowej Hiszpanii to hit dla 50-latek
Klasa sama w sobie. Sukienka królowej Hiszpanii to hit dla 50-latek