Razem jest piękniej! Ruszyła akcja Sephora Beauty Days z udziałem przedstawicieli fundacji - partnerów Sephora

Sephora od lat współpracuje globalnie oraz lokalnie z zewnętrznymi partnerami, wraz z którymi realizuje programy i akcje społeczne oraz ekologiczne. Działa na rzecz wyrównywania szans społecznych, wspiera różnorodność w organizacji, a także poza nią. Zmienia się, by systematycznie minimalizować swój wpływ na planetę.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Nowa akcja Sephora zaprasza klientów do wsparcia działań statutowych 3 organizacji, z którymi Sephora Polska prowadzi długofalową współpracę: Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, Fundacji Nasza Ziemia oraz stowarzyszenia Kampania Przeciw Homofobii. Korzystając z oferty Sephora Beauty Days, w której można kupić wybrane produkty z listy prawie 800 bestsellerów z atrakcyjnym rabatem, klienci jednocześnie sami mogą zadeklarować, który spośród 3 partnerów otrzyma od nich wsparcie finansowe na rzecz swoich działań statutowych. Akcja trwa od 11. do 24. października.

- W ramach akcji Sephora Beauty Days – Razem jest piękniej! chcemy podziękować naszym partnerom za współpracę, ale też zwrócić uwagę szerokiej publiczności na wartości i obszary, które wspieramy i które odzwierciedlają kierunki naszego społecznego oraz środowiskowego zaangażowania. Jednocześnie pragniemy zachęcić naszych klientów do wspólnego działania– mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu i Asortymentu Sephora w Polsce i Czechach.

Do udziału w akcji Sephora Beauty Days zapraszają przedstawiciele partnerów Sephora: Olga Legosz - Wiceprezeska Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, Grzegorz Mikosza - Główny Koordynator Akcji Sprzątanie świata – Polska z Fundacji Nasza Ziemia oraz Slava Melnyk - Dyrektor Zarządzający stowarzyszenia Kampania Przeciw Homofobii. Wszystkich troje zobaczyć możemy zarówno w indywidualnych video w kampanii digital oraz social mediach Sephora, jak i we wspólnym spocie telewizyjnym.

- Bardzo cieszy nas możliwość prowadzenia wspólnych działań z Sephora, bo zależy nam na tym, aby w środowisku pracy różnorodność była wartością nie tylko akceptowaną, ale po prostu cenioną i pożądaną. Zaangażowanie Sephora pomoże nam w sfinansowaniu projektów i jeszcze szerszym dotarciu do osób, dla których nasze działania są ważne i potrzebne – mówi Slava Melnyk, Dyrektor Zarządzający stowarzyszenia Kampania Przeciw Homofobii.

- Cieszy mnie bardzo współpraca z Sephora Polska, bo to nie tylko działania związane z naszym sztandarowym programem i udziałem pracowników Sephora w Akcji Sprzątanie świata -Polska. To również edukacja ekologiczna dotycząca redukcji toreb jednorazowych przez Klientów w sklepach Sephora. Już wiemy, że to działa i liczba kupowanych, jednorazowych toreb systematycznie spada! Troska o planetę z takim Partnerem napawa nas dumą – mówi Grzegorz Mikosza, Główny Koordynator Akcji Sprzątanie świata – Polska z Fundacji Nasza Ziemia.

- Czasami czytam, że feminizm odniósł zwycięstwo, bo przyszłość jest kobietą, a kubki z napisem "girl power" sprzedają się świetnie. To pozory, które nie powinny nas zmylić. Tak długo aż każda gmina w Polsce nie będzie miała żłobka, tak długo nie będziemy mogli mówić o zwycięstwie feminizmu. Dzięki akcji Sephora Beauty Days – Razem jest piękniej, każdy może realnie wspomóc działania naszej fundacji i z nami budować lepsze jutro – Olga Legosz, współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

Sephora Beauty Days – Razem jest piękniej! trwa od 11. do 24.10. w perfumeriach stacjonarnych Sephora i na sephora.pl. Wspierana jest szeroko zasięgową, dwutygodniową kampanią obejmującą telewizję, digital media oraz media własne Sephora: społecznościowe, CRM, nośniki w perfumeriach oraz sephora.pl.

Za koncept kreatywny, produkcję i post produkcję spotów odpowiada agencja Stor9. Strategię komunikacji mediowej, planowanie oraz zakup mediów powierzono agencji Zenith, natomiast działania w social mediach – agencji LiquidThread. Obie należą do Publicis Groupe.

Więcej informacji o Partnerach Sephora i działaniach firmy: sephora.pl

Materiał prasowy Sephora
Źródło artykułu: Materiał Partnera
Wybrane dla Ciebie
Nie wyobraża sobie życia bez niej. Rodzina dla Kazika jest najważniejsza
Nie wyobraża sobie życia bez niej. Rodzina dla Kazika jest najważniejsza
Dorastała w cieniu komunizmu. O śmierci ojca Holland dowiedziała się z gazet
Dorastała w cieniu komunizmu. O śmierci ojca Holland dowiedziała się z gazet
Patrzcie na Wachowicz. Idealne spodnie dla dojrzałych
Patrzcie na Wachowicz. Idealne spodnie dla dojrzałych
Ten grzech powtarza się nagminnie. Księża mówią jasno
Ten grzech powtarza się nagminnie. Księża mówią jasno
Koniec serialu Polsatu. Tak komentuje to Socha
Koniec serialu Polsatu. Tak komentuje to Socha
Polacy ruszają po promocje. Boją się jednej rzeczy
Polacy ruszają po promocje. Boją się jednej rzeczy
Pożegnała Maciąg. "Jakby ktoś mnie trzymał za rękę"
Pożegnała Maciąg. "Jakby ktoś mnie trzymał za rękę"
Zakochał się w niej, gdy miał żonę. Nie każdy wie, kim była
Zakochał się w niej, gdy miał żonę. Nie każdy wie, kim była
Dodaj do wody i polej włosy. Ta płukanka wygładzi puszące się pasma
Dodaj do wody i polej włosy. Ta płukanka wygładzi puszące się pasma
Zatrzymało ją CBA. Po latach wyznała, kto zebrał 600 tys. zł kaucji
Zatrzymało ją CBA. Po latach wyznała, kto zebrał 600 tys. zł kaucji
Bije na głowę zwykłe kurtki. Tylko spójrzcie na płaszczyk rolniczki
Bije na głowę zwykłe kurtki. Tylko spójrzcie na płaszczyk rolniczki
Urodziła w wieku 48 lat. "Mam świadomość, że tego nie doczekam"
Urodziła w wieku 48 lat. "Mam świadomość, że tego nie doczekam"
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟