Recman spełnił 50‑te dziecięce marzenie
Polskie firmy chętnie włączają się w pomoc i spełniają dziecięce marzenia szczególnie tych najbardziej potrzebujących. Do zaangażowanych firm i prywatnych darczyńców, którzy wspierają Fundację Mam Marzenie należy od lat marka Recman.
21.07.2022 11:35
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Recman wspólnie z Fundacją stworzył akcję Muszka Marzeń, z której każdy sprzedany model autorskiego dodatku do butonierki od Recman – muszki Mosca, to 5 zł trafiające na konto Fundacji Mam Marzenie. Od 2014 roku marka Recman przekazała na ten cel ponad 250 tysięcy złotych.
W ostatnich dniach dzięki zaangażowaniu Recman zrealizowano już 50- te dziecięce marzenie, Szymona, który pragnie zostać youtuberem. Aby mu się to udało, potrzebował komputera wraz ze sprzętem do nagrywania. Szymon pochodzi z Suwałk – tak jak firma Recman, dlatego Prezes Roman Tulwin miał możliwość osobiście wręczyć mu prezent.
"Możliwość sprawienia, że mały człowiek chociaż na chwilę uśmiechnie się i oderwie od trudnej dla niego rzeczywistości w chorobie, pomyśli i zamarzy o swojej przyszłości, to największa dla nas nagroda. Pomaganie małym Marzycielom poprzez przekazywanie środków z każdej sprzedanej muszki do butonierki już od dawna jest wpisane w DNA marki Recman. Staramy się w ten sposób wspierać Fundację i jej działania" – powiedział Roman Tulwin prezes firmy Recman.
Fundacja Mam Marzenie od 2003 roku spełnia marzenia dzieci cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Przez swoją działalność za pomocą wolontariuszy i darczyńców dostarcza chorym dzieciom i ich rodzinom niezapomnianych wrażeń. Pozwalają one choć na chwilę zapomnieć o cierpieniu, wnoszą w ich życie radość, siłę do walki z chorobą i nadzieję na przyszłość.
Recman to polska marka oferująca ponadczasową odzież, obuwie i akcesoria dla mężczyzn. Jej flagowym wyrobem są garnitury oraz marynarki projektowane w Polsce z najwyższej jakości materiałów. Asortyment zawiera również m.in. koszule, spodnie, kurtki, płaszcze, swetry i bluzy, bieliznę, obuwie oraz stylowe akcesoria. Koncepcja marki narodziła się w 1986 roku, kiedy powstał rodzinny zakład krawiecki specjalizujący się w szyciu odzieży męskiej. Dynamiczny rozwój firmy spowodował, że obecnie zespół liczy kilkuset doświadczonych ekspertów angażujących się w prace nad poszczególnymi kolekcjami. Od 2011 roku Recman jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w Tenisie. Ambasadorami marki zostali: tenisista Łukasz Kubot i bloger Michał Będźmirowski. Odzież i akcesoria sygnowane logo Recman dostępne są w blisko 80 salonach firmowych na terenie całej Polski oraz w sklepie internetowym: www.Recman.pl