Blisko ludziSara Kosmos podbija Instagrama. Sprawdź, jak wygląda pierwsza polska wirtualna influencerka

Sara Kosmos podbija Instagrama. Sprawdź, jak wygląda pierwsza polska wirtualna influencerka

Sara Kosmos podbija Instagrama. Sprawdź, jak wygląda pierwsza polska wirtualna influencerka
Źródło zdjęć: © 123RF + instagram
05.11.2019 14:31

Sarę Kosmos obserwuje ponad dwa tysiące followersów, a jej popularność wciąż rośnie. To pierwsza polska wirtualna influencerka, która rozpoczęła współpracę ze znanymi markami.

Chociaż pierwsze zdjęcie Sary Kosmos pojawiło się na Instagramie dopiero pod koniec września, modelka już zdobyła ponad dwa tysiące followersów. To pierwszy polska inflencerka, która w rzeczywistości jest wykreowanym komputerowo avatarem.

Sara Kosmos podbija Instagrama

Wirtualna modelka posiada indywidualny, wyrazisty styl. Sarę Mars często możemy zobaczyć w streetwearowych stylizacjach złożonych z oversize’owych bluz, sneakersów znanych marek oraz wielobarwnych spodni. Avatar kreuje się na młodą osobę mieszkającą w Warszawie. Na jej Instagramie możemy zobaczyć zdjęcia, na których Sara pozuje na tle położonych w stolicy obiektów, takich jak Pałac Kultury czy Państwowe Muzeum Etnograficzne.

W swoich wpisach na Instagramie wirtualna influencerka chętnie dzieli się z fanami różnymi aspektami swojego życia. Opowiada między innymi o zwiedzaniu Polski, modzie, nowych paznokciach, szukaniu mieszkania oraz zakupach na targu warzywnym.

Należy zaznaczyć, że aktywne w mediach społecznościowych avatary cieszą się dużym zainteresowaniem czołowych marek. Przykładowo, w 2018 roku Balmain zatrudnił do swojej nowej reklamy wirtualne modelki: Schudu, Zhi oraz Margot. W tej chwili jest jeszcze za wcześnie, by ocenić, jak potoczy się kariera Sary. Wiadomo jednak, że już zaproszono ją na medialne wydarzenia, a na Instagramie pochwaliła się zdjęciami w towarzystwie Krzysztofa Ibisza oraz Majki Jeżowskiej.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (6)
Zobacz także