GwiazdySzukasz sposobu na sukces i popularność? Pokaż się w internecie!

Szukasz sposobu na sukces i popularność? Pokaż się w internecie!

Internet w ostatnich latach stał się najpotężniejszym z mediów i nośników informacji. Miliony osób na całym świecie poświęciły oglądanie telewizji i czytanie prasy na rzecz przeglądania zasobów sieci. Materiały wideo zamieszczane w serwisach takich jak YouTube, każdego dnia odnotowują sumarycznie setki milionów odsłon.

Szukasz sposobu na sukces i popularność? Pokaż się w internecie!
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

24.11.2014 | aktual.: 24.11.2014 13:32

Internet w ostatnich latach stał się najpotężniejszym z mediów i nośników informacji. Miliony osób na całym świecie poświęciły oglądanie telewizji i czytanie prasy na rzecz przeglądania zasobów sieci. Materiały wideo zamieszczane w serwisach takich jak YouTube, każdego dnia odnotowują sumarycznie setki milionów odsłon. Dzięki temu w mediach społecznościowych niemal każdy może pokazać się i zaistnieć. Bloggerzy i wideobloggerzy są w stanie w krótkim czasie osiągnąć status prawdziwych celebrytów.

Jak wiele trzeba, aby zostać zauważonym przez innych, przez opinię publiczną? Jest to wypadowa kilku podstawowych czynników oraz zmiennych losowych. Najważniejszym jest posiadanie pasji i umiejętność zainteresowania nią szerokiego grona widzów. Kanałów, w których można się zaprezentować jest obecnie bardzo wiele. Wystarczy tu wymienić popularne serwisy blogowe, portal Facebook, YouTube oraz coraz bardziej znany w Polsce Instagram czy też Twitter.

Internauci to krytyczni odbiorcy wszelkiej treści i należy znaleźć sposób, aby trafić w ich gusta. Istotnym elementem jest odpowiednie sformułowanie przekazu i dostosowanie go do grupy docelowej. Najłatwiej zaistnieć osobom o szerokich zainteresowaniach, prawdziwym pasjonatom, niebojącym się zaryzykować. Przykładem osoby, której Internet pomógł osiągnąć sukces jest Karolina Czarnecka – aktorka, piosenkarka i Osobowość Lenovo, pomagająca uczestnikom konkursu Zrób to z Lenovo sięgnąć po ich marzenia.

Karolina Czarnecka nie ukrywa, że Internet ułatwił jej dotarcie do szerokiego grona odbiorców. To za pośrednictwem tego właśnie medium jej nagranie z Przeglądu Piosenki Aktorskiej - „Hera Koka Hasz i LSD”, będące coverem zespołu Tiger Lillies, zostało odsłuchane ponad… 13 milionów razy! Co ciekawe, Karolina wcale nie zaplanowała tego rodzaju promocji. Wideo samoistnie błyskawicznie stało się viralem, rozprzestrzeniającym się pomiędzy internautami w zawrotnym tempie i sprawiło, że piosenkarka została osobą powszechnie rozpoznawaną. To właśnie takie niezapowiadające zwrotu akcji działanie przysporzyło jej dziesiątek, o ile nie setek tysięcy nowych fanów.

Młoda studentka Akademii Teatralnej w Warszawie, absolwentka Wydziału Sztuki lalkarskiej w Białymstoku nigdy nie spodziewała się, że z dnia na dzień zacznie się komunikować z tak wielką grupą swoich fanów. - Z fanami kontaktuję się głównie przez Facebook, ale tak naprawdę liczy się dla mnie rozmowa „face to face”, w tym wypadku są to spotkania przed i po koncertach lub po prostu na ulicy, w niespodziewanych momentach. – mówi artystka.

Karolina Czarnecka do swojego medialnego sukcesu podchodzi rozsądnie. Nie zamierza rezygnować z dotychczas wyznaczonych sobie celów i dostosowywać się do potrzeb Internetu. Twierdzi, że nie można wciąż koncentrować się na sposobach przekazu, ale na jego treści. Należy być szczerym, postępować zgodnie z samym sobą i nie tworzyć iluzji. Karolina nie chce zostać „gwiazdą jednej piosenki”. We wrześniu wydała debiutancką płytę zatytułowaną „Córka”, stale koncertuje i od swojego tegorocznego scenicznego debiutu, w przedstawieniu w reżyserii Krystyny Jandy – „Miłość blondynki”, bierze aktywny udział w coraz to nowych spektaklach, w tym popularnym „Pożarze w burdelu”.

Młoda artystka swoim doświadczeniem chce pomóc trzem DO’ersom, którymi opiekuje się w drugim etapie konkursu Zrób to z Lenovo jako Osobowość projektu. Lenovo, znany na całym świecie producent laptopów, tabletów i smartfonów, wspiera młodych, energicznych i zdolnych ludzi, którzy nie boją się wyzwań i chcą podzielić się z innymi swoją pasją i swoimi marzeniami. Takimi ludźmi są DO’ersi. DOers to ktoś, kto podąża za marzeniami, przełamuje stereotypy i uparcie zmierza do wyznaczonego przez siebie celu.

Jednym słowem: to taka osoba, która pragnie pójść w ślady Karoliny Czarneckiej. DO’ersi, którzy dostali się do drugiego etapu mieli już okazję zaistnieć przed tysiącami internautów, którzy oddali na nich swoje głosy podczas pierwszego etapu rywalizacji. Teraz po wykonaniu pracy konkursowej znów liczą na ich wsparcie oraz wysoką ocenę od Osobowości. W końcu walczą o nagrodę główną w wysokości 30 000 złotych, którą będą mogli przeznaczyć na realizację swoich marzeń i dalszy rozwój pasji.

W grupie, którą opiekuje się Karolina znalazły się trzy przedstawicielki płci żeńskiej, rozwijające swoje bardzo różnorodne zainteresowania.
Kasia Sawko – pierwsza z DOersów Karoliny, jest animatorką kultury, pedagogiem i lingwistką. Od jakiegoś czasu organizuje warsztaty stolarskie dla kobiet. Jej pasją jest... stwarzanie innym okazji do budzenia swoich pasji.

Maja Mencel to uczestniczka Zrób to z Lenovo, materializująca dziecięce fantazje, przenosząc postaci z rysunków najmłodszych do świata rzeczywistego. Maja szyje zabawki na podstawie malowideł wychodzących spod dziecięcej ręki.
Anna Mrożek – ostatni DOers z grupy Karoliny Czarneckiej to 21 letnia studentka grafiki z zamiłowania kultywuje tradycję góralską, ale jej prawdziwą pasją jest sztuka. Z zawodu jest snycerzem (rzeźbi w drewnie), z pasji reżyserką studiów animowanych.

Poza Karoliną do konkursu Lenovo zaprosiło jeszcze dwie Osobowości: Małgorzatę Kosińską - kierowcę rajdowego zespołu RMF 4RACING Team, w którym to zastąpiła Adama Małysza oraz Piotra Kędzierskiego – dziennikarza Rock Radio i DJ’a z duetu EXboyfriends. Pod ich opieką swoje finałowe prace tworzą: Zuzanna Borucka - vloggerka, pasjonatka filmu i fotografii. Jej kanał w serwisie YouTube subskrybuje ponad 110 000 osób.

Maciej Adamczyk, którego życie obraca się wkoło żeglugi jachtowej – ten 55-letni podróżnik zwiedził na pokładzie jachtu m.in. Kolumbię, Karaiby, Ekwador i cały basen morza śródziemnego. Krzysiek Golonka, który może się pochwalić ogromnym talentem do wykonywania trików piłkarskich. A także Damian Lakomski z Orzesza, spędzający większość swego czasu podczas treningów walk rycerskich oraz nauczając młodzież z Górnego Śląska historii. I ostatni DOers czyli Marcin Paprota - artysta, arteterapeuta, zajmujący się trenowaniem interpersonalnym oraz umiejętności poznawczych. Sztuka jest dla niego obszarem, w którym nie wyznacza sobie żadnych granic.

Nieodłącznym atrybutem osoby, która popularyzuje swoje działania za pośrednictwem Internetu, jest sprzęt elektroniczny. Firma Lenovo to światowy lider w segmencie komputerów osobistych, nieustannie zwiększający swoje udziały na rynku urządzeń mobilnych. To, co produkuje to nie tylko sprzęt komputerowy, ale przede wszystkim urządzenia, które pomagają w realizacji pasji i zainteresowań oraz ułatwiają codzienną pracę.

Przykładem takich produktów są urządzenia serii Yoga. To tablety i laptopy, które nie ograniczają tego, jak działamy na urządzeniu, mają bardzo wytrzymałą baterię, praktyczny i nowoczesny design oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne. Lenovo tworzy coś więcej niż tylko niezawodną technologię. Ludziom aktywnym i kreatywnym daje narzędzia do realizacji ich wyjątkowych pasji.

DO’ersi Lenovo, a także Osobowości, będące ich opiekunami, stanowią doskonałe źródło inspiracji dla każdego z nas. Warto obserwować poczynania ósemki uczestników drugiego etapu konkursu Zrób to z Lenovo – to właśnie ich działania powinny motywować do dzielenia się swoją pasją z innymi i do ciągłego rozwijania swoich zainteresowań. Projekt pozwala na zaistnienie w Internecie i przedstawienie swojej pasji szerokiej publiczności, która obserwuje na co dzień zmagania uczestników konkursu.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)