WAŻNE
TERAZ

Zła wiadomość dla Tuska. Ws. działki pod CPK nic nie jest, jak trzeba

Tommy Hilfiger - historia marki, ubrania i akcesoria

Obraz
Źródło zdjęć: © global.tommy.com
Agnieszka Krasa

/ 7Jak powstała i czym wyróżnia się marka Tommy Hilfiger?

Obraz
© global.tommy.com

Tommy Hilfiger to linia ubrań i akcesoriów, które zdobi logo w kolorach białym, czerwonym oraz granatowym. Projektant wszedł na rynek z przemyślaną strategią, nastawiony na sukces. Inna opcja nie wchodziła w grę, jego poprzednia firma już wcześniej bowiem zbankrutowała.

Thomas Jacob Hilfiger stworzył debiutancką kolekcję ubrań pod swoim nazwiskiem w 1985 roku. Udało się to dzięki inwestycji, jakiej w firmę dokonał Mohan Murjani. Jako nowość na nowojorskiej modowej scenie połączenie luźnego szyku i stylu charakterystycznego dla wyższych sfer szybko podchwycono. Dodatkowo Tommy Hilfiger reklamował się na billboardzie na Times Square. Kolejne kolekcje przynosiły coraz większe zyski, a projektanta i twórcę nowej marki wybrano na projektanta roku 1995.

Tommy Hilfiger zastosował zupełnie nowy chwyt marketingowy do promocji sygnowanych własnym nazwiskiem produktów. Do kampanii reklamowych zaprosił bowiem największe światowe gwiazdy. I tak w charakterystycznych ubraniach Hilfigera pokazywali się Britney Spears, Lenny Kravitz, Snoop Dogg czy P. Diddy. Z firmą współpracują tacy artyści, sportowcy i modelki, jak Beyonce, Gigi Hadid czy Rafael Nadal.

Tommy Hilfiger Corporation zmieniło właściciela w 1989 roku, kiedy przejął ją Sportswear Holdings Limited. Kolejnym właścicielem Tommy Hilfiger został Apax Partners, a następnie firmę przejął Phillips-Van Heusen, co dało początek jednej z potężniejszych marek odzieżowych. Fuzja ta przeszła do historii. Mimo szeregu zmian w firmie Tommy Hilfiger pozostaje naczelnym projektantem, odpowiedzialnym za wyznaczanie trendów nie tylko w USA, ale (o dziwo) przede wszystkim w Europie i Azji, gdzie elementy poszczególnych linii sprzedają się najlepiej.

W żadnej z kolekcji Tommy Hilfiger nie znajdziemy sezonowych trendów, które błyskawicznie przemijają. Ubrania Hilfigera charakteryzuje przede wszystkim uniwersalność i ponadczasowość – moda ta opiera się przemijaniu. Stawiamy na klasykę oraz wysoką jakość, poszczególne elementy marki posłużą nam więc bardzo długo. Podobnie jest z kolorystyką: jaskrawe barwy lub modne tylko w danej chwili to nie domena Tommy'ego Hilfigera, tak samo jak bogate zdobienia czy hafty, które ustępują tutaj miejsca porządnemu wykonaniu.

Obecnie Tommy Hilfiger zarabia na swojej marce kwoty rzędu 15 mln dolarów rocznie. Zyski Tommy Hilfiger Group sięgają 4,6 mld dolarów w ciągu roku. To nie tylko rozpoznawalne na całym świecie logo, zdobiące wysokiej jakości ubrania, ale również obuwie, zegarki, torebki, okulary, a nawet perfumy. Produkty od Tommy'ego Hilfigera sprzedawane są już łącznie w przeszło 25 kategoriach, stanowiąc nieodłączny element aktualnej popkultury. Hilfiger dba o swoich klientów, których grupa to przede wszystkim ludzie młodzi, pomiędzy 25. a 40. rokiem życia.

Zakupy kolekcji Tommy Hilfiger możemy zrobić również online. Jest to szczególne przydatne, gdy nie mamy dostępu do asortymentu żadnego ze sklepów stacjonarnych, których w 90 krajach na całym świecie jest już ponad 140. Klasyczny amerykański luz, promowany przez Tommy'ego Hilfigera, doskonale wpisuje się w modowe DNA większości fashionistów i świetnie się sprzedaje. Jeśli zrobimy przez internet zakupy na kwotę co najmniej 425,90 zł, otrzymamy dostawę gratis. A stacjonarnie zakupy u Tommy'ego Hilfigera zrobić możemy chociażby w Nowym Jorku, Paryżu, Buenos Aires, Sydney, Zurychu czy w Osace. System sklepów w sieci franczyzy działa również na terenie Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki.

/ 7Styl marki Tommy Hilfiger

Obraz
© global.tommy.com

Ubrania opatrzone logo Tommy Hilfiger cechuje prostota i ponadczasowość.

/ 7Logo marki Tommy Hilfiger

Obraz
© global.tommy.com

Biel, granat, czerwień - to kolory goszczące na charakterystycznym logo marki Tommy Hilfiger.

/ 7Kampanie reklamowe Tommy Hilfiger

Obraz
© Facebook.com

Swoje kolekcje Tommy Hilfiger kieruje przede wszystkim do ludzi młodych.

/ 7Tommy Hilfiger - kolekcja wiosna-lato 2017

Obraz
© Facebook.com

Gwiazdą kampanii jest znana modelka - Gigi Hadid.

/ 7Tommy Hilfiger - sklepy

Obraz
© global.tommy.com

Salony Tommy Hilfiger znajdziemy w 90 krajach świata.

/ 7Tommy Together Tour 2017

Obraz
© Facebook.com

Tommy Hilfiger promuje kolekcję jesień-zima 2017 wspólnie z dobrze znaną wielbicielom marki Gigi Hadid.

Wybrane dla Ciebie
Nie chcą seksu z żoną. "Nie istnieje jako obiekt seksualny"
Nie chcą seksu z żoną. "Nie istnieje jako obiekt seksualny"
Pokazała się z mężem. Tak wyglądali razem na ściance
Pokazała się z mężem. Tak wyglądali razem na ściance
Wstydziła się swojego wzrostu. Taki u kobiet jest rzadkością
Wstydziła się swojego wzrostu. Taki u kobiet jest rzadkością
Nigdy nie czyść tym nagrobka. Zniszczy marmur i granit
Nigdy nie czyść tym nagrobka. Zniszczy marmur i granit
Rozebrała się dla "Playboya". Po latach wyznała prawdę
Rozebrała się dla "Playboya". Po latach wyznała prawdę
Była żoną Krzysztofa Materny. Po rozwodzie zapadła się pod ziemię
Była żoną Krzysztofa Materny. Po rozwodzie zapadła się pod ziemię
Nie zostawi majątku dzieciom. Dostaną "mniej niż jeden procent"
Nie zostawi majątku dzieciom. Dostaną "mniej niż jeden procent"
Za mało Polek się testuje. Ekspertka o alarmującej sytuacji
Za mało Polek się testuje. Ekspertka o alarmującej sytuacji
Byli parą trzy miesiące. Oto co powiedziała po jego śmierci
Byli parą trzy miesiące. Oto co powiedziała po jego śmierci
25-latka poszła do biura matrymonialnego. Mówi, co usłyszała
25-latka poszła do biura matrymonialnego. Mówi, co usłyszała
Jak pozbyć się rdzy z noży? Sięgnij po popularny napój
Jak pozbyć się rdzy z noży? Sięgnij po popularny napój
Anna Nehrebecka mówi szczerze o Kościele. "Nie chciałabym mylić z wiarą"
Anna Nehrebecka mówi szczerze o Kościele. "Nie chciałabym mylić z wiarą"