Trwa ładowanie...

Zara wprowadza zmiany, które ucieszą wszystkie kobiety. Czekałyśmy na nie długo

Żyjemy w czasach kultu młodości i piękna. Hiszpańska sieciówka wychodzi kobietom naprzeciw. Zara "dorosła" i stawia na dojrzałe modelki.

Zara wprowadza zmiany, które ucieszą wszystkie kobiety. Czekałyśmy na nie długoŹródło: Materiały prasowe
d2d2xzw

Prawie wszystkie sieciówki na stornach internetowych prezentują swoje ubrania na szczupłych, długonogich modelkach. Zazwyczaj mają poniżej 25 roku życia. Od pewnego czasu Zara postawiła na różnorodność. Wybiera dziewczyny o różnej narodowości, kolorze skóry i nietypowej urodzie.

Obecnie Zara zrobiła kolejny krok w przód. Podeszła na nowo do kwestii wieku. Zatrudniła dojrzałe modelki do głównych kampanii wizerunkowych. Kobiety możemy podziwiać na stronie sklepu.

Wśród nich znajdują się, m.in. 47-letnia Stella Tennant oraz Georgina Grenville z RPA, która we wrześniu skończy 43 lata i jest matką trójki dzieci. To dobry krok, ponieważ w hiszpańskiej sieciówce kupuje sporo dojrzałych kobiet. Teraz będą mogły utożsamić się z modelkami i poczuć swobodniej. Kreacje nie są tanie, więc niewiele nastolatek może sobie pozwolić na noszenie garderoby z metką Zara. Wybranie dojrzałych modelek do kampanii jest więc adekwatne. Oby więcej takich zmian, które wychodzą naprzeciw kobietom.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d2d2xzw
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2d2xzw