Zara wprowadza zmiany, które ucieszą wszystkie kobiety. Czekałyśmy na nie długo
Żyjemy w czasach kultu młodości i piękna. Hiszpańska sieciówka wychodzi kobietom naprzeciw. Zara "dorosła" i stawia na dojrzałe modelki.
01.08.2018 | aktual.: 01.08.2018 17:32
Prawie wszystkie sieciówki na stornach internetowych prezentują swoje ubrania na szczupłych, długonogich modelkach. Zazwyczaj mają poniżej 25 roku życia. Od pewnego czasu Zara postawiła na różnorodność. Wybiera dziewczyny o różnej narodowości, kolorze skóry i nietypowej urodzie.
Obecnie Zara zrobiła kolejny krok w przód. Podeszła na nowo do kwestii wieku. Zatrudniła dojrzałe modelki do głównych kampanii wizerunkowych. Kobiety możemy podziwiać na stronie sklepu.
Wśród nich znajdują się, m.in. 47-letnia Stella Tennant oraz Georgina Grenville z RPA, która we wrześniu skończy 43 lata i jest matką trójki dzieci. To dobry krok, ponieważ w hiszpańskiej sieciówce kupuje sporo dojrzałych kobiet. Teraz będą mogły utożsamić się z modelkami i poczuć swobodniej. Kreacje nie są tanie, więc niewiele nastolatek może sobie pozwolić na noszenie garderoby z metką Zara. Wybranie dojrzałych modelek do kampanii jest więc adekwatne. Oby więcej takich zmian, które wychodzą naprzeciw kobietom.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl